Miten viettää 40v syntymäpäivåä yksin?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Joku mieleinen matkakohde?
Jos haluaa halvalla päästä, niin vaikka risteilylle.
Ei kai ole mikään pakko tehdä mitään? Mulle ovat synttärit olleet päiviä muiden joukossa, varsinkin omani. En kaipaa mitään showta enkä varsinkaan lahjojen aiheuttamaa tunnetta kiitollisuudenvelasta.
Mene johkin kiinnostavaan paikkaan/kaupunkiin ja hemmottele siellä itseäsi sellaisilla asioilla, mitä et arjessa yleensä tee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ole mikään pakko tehdä mitään? Mulle ovat synttärit olleet päiviä muiden joukossa, varsinkin omani. En kaipaa mitään showta enkä varsinkaan lahjojen aiheuttamaa tunnetta kiitollisuudenvelasta.
Joo, ja lahjoja jotka osoittavat että antaja ei tunne minua lainkaan...
Jos asut jossain pikkukunnassa-/ kaupungissa, varaa Helsingistä, Tampereelta tai Turusta hotellista vähän parempi huone. Käy syömässä, nauti ihana hotelliaamiainen. Kiertele kaupungilla katselemassa nähtävyyksiä, puistoja, kahviloita, kivoja kauppoja. Kaupungeissa on tunnelmallista syksyisinkin, varsinkin kohta, kun puistojen ja katujen puut ja pensaat alkaa saada väriä. Itse tein näin, vaikkakin keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Baariin vaan ja siellä on juhla seuraa.
yhdys sanat...
Yrittäkää nyt veetit
Menet kahville ulos ja ostat jonkun kakun palan tai leivoksen ja nautit :)
Ihan niin kuin haluat. Aamupala/brunssi syömään jonnekin valmiiseen pöytään? Lounaalle/illalliselle ravintolaan? Tai sitten teet kotona jotain erityistä herkkua? Osta kukkakimppu itsellesi? + joku mieluisa lahja?
Tai sitten vietät sen päivän kuin minkä tahansa muunkin päivän.
30-vuotiaana olin reissussa Amsterdamissa. 40-vuotiaana olin reissussa Caribialla. 50-vuotiaana pidin pienet bileet kaveriporukalla, mutta 60 vuotisia koitetaan taas juhlia matkoilla.
Mitä? Pitäisikö ovesi takana olla 20 kaveria kukkien ja mikki hiiri-ilmapallojen kanssa laulamassa paljon onnea vaan?
Käy lämpimässä suihkussa, tilaa woltin kautta jotain ja katso joku hyvä leffa, jos nyt päivää on pakko jotenkin viettää.
Hölmö olet syntymäpäivinesi.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin 40:nä en edes kaipaa keltään lahjoja..onnittelut on kivoja ystäviltä, jotka muistavat....Takana on ne lapsuuden synttärit, kun toivoi lahjoja :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Pitäisikö ovesi takana olla 20 kaveria kukkien ja mikki hiiri-ilmapallojen kanssa laulamassa paljon onnea vaan?
Käy lämpimässä suihkussa, tilaa woltin kautta jotain ja katso joku hyvä leffa, jos nyt päivää on pakko jotenkin viettää.
Hölmö olet syntymäpäivinesi.
eihän se hullumpi idea ois., joskus. Tyttöporukalla syömään ja juhlimaan, ei huono ollenkaan:)
Tee juuri sitä, mitä haluat.
Mikä sulle tekee päivästä astetta paremman?
Mulle se tarkoitti puhdasta kotia (etukäteen jynssätty kaikki nurkat), hyvää ruokaa (tortilloja ja jäätelöä sekä aamupala normaalia runsaampi), parempaa viiniä, hyvä leffa sekä hyvä kirja (vähän jo aloitettu, että tiesin hyväksi).
Puhelin suljettuna ettei tule turhaan vietettyä aikaa netissä.
Vieläkin tulee hymy huulille tuota muistellessa.
Voit tehdä mitä haluat. Ei tarvitse pönöttää eikä sietää kenenkään "hauskoja" herjoja ikääntymisestä. Osta itsellesi vaikka kaunis kukkakimppu, käy jossain hemmotteluhoidossa ja leivoskahveilla.