Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa MIKSI miehiä ei kiinnosta tapailu enää seksin jälkeen

Vierailija
09.11.2020 |

Aluksi kerrotaan parisuhdehaaveista ja vaikutetaan niin mukavilta. Sitten pian puuhastelun jälkeen into katoaa ja keksitään ihmeellisiä tekosyitä ettei nähdä. Tuntuu typerältä "pihdata" jos haluja kerran on ja oletus siitä ettei toinen ole sanojensa mukaan etsimässä vain seksiä. On myös käynyt niin ettei olla "ehditty" harrastamaan seksiä nopeasti ja siltikin viestit loppuvat.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jääkin hyväksikäytetty olo? Mulla on yksi tällainen kokemus nuoruudesta, ja silloin päätin, että seksistä en aloita. Tunsin itseni pelkäksi jakorasiaksi. Miehellä oli jo vakituinen tyttöystävä, vaikka hän oli piirittänyt minua joka kerta kun satuimme samaan baariin. Tyttöystävän olemassaolo paljastui sitten sinä samaisena iltana.

Miehet jaksavat kyllä odottaa ja oman kokemukseni mukaan arvostavat sitä ettei mennä liian pian sänkyyn. Sen sijaan nykyisin treffipalstalla tavatut heittävät jutun nopeasti sikseen, jos ei pääse sänkyyn. Tämä on valitettavaa, mutta totta. Muutama on sanonut, ettei jaksa mitään monia kahvitteluja. Eipähän siinä sitten mitään, kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

Vierailija
82/84 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jääkin hyväksikäytetty olo? Mulla on yksi tällainen kokemus nuoruudesta, ja silloin päätin, että seksistä en aloita. Tunsin itseni pelkäksi jakorasiaksi. Miehellä oli jo vakituinen tyttöystävä, vaikka hän oli piirittänyt minua joka kerta kun satuimme samaan baariin. Tyttöystävän olemassaolo paljastui sitten sinä samaisena iltana.

Miehet jaksavat kyllä odottaa ja oman kokemukseni mukaan arvostavat sitä ettei mennä liian pian sänkyyn. Sen sijaan nykyisin treffipalstalla tavatut heittävät jutun nopeasti sikseen, jos ei pääse sänkyyn. Tämä on valitettavaa, mutta totta. Muutama on sanonut, ettei jaksa mitään monia kahvitteluja. Eipähän siinä sitten mitään, kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

En tiedä onko hyväksikäytetty se sana jotai käyttäisin. Valtava pettymys jää siitä ettei henkinen yhteensopivuus ollutkaan molemminpuolista. En vaihtaisi yhtään seksikertaa poiskaan sillä olen nauttinut joka kerrasta vaikka jälkeenpäin tuleekin sellainen "miten toi ei muhun ihastunut" olo. Tässäkö tää oli? Kuvittelinko kaiken ihanan omassa päässäni? Onneksi hauskaa on ollut jokaisella kerralla eikä ne tunteet linkittyneetkään vain yhteen ihmiseen. Ensimmäisen kumppanin kanssa luulin oikeasti ettei mitään tällaista vain voisi olla toisen kanssa. Onnekseni olin hyvin väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt lihavia viiti tapailla, seksiä toki saa niiltä helposti aina.

Vierailija
84/84 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt lihavia viiti tapailla, seksiä toki saa niiltä helposti aina.

Mitä tämä lihava pakotus on? En edes tiedä miksi vaivaudun kommentoimaan, mutta minä Ap olen alipainoinen eikä miehillä ole siitä ollut yhtään pahaa sanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi