Kertokaa MIKSI miehiä ei kiinnosta tapailu enää seksin jälkeen
Aluksi kerrotaan parisuhdehaaveista ja vaikutetaan niin mukavilta. Sitten pian puuhastelun jälkeen into katoaa ja keksitään ihmeellisiä tekosyitä ettei nähdä. Tuntuu typerältä "pihdata" jos haluja kerran on ja oletus siitä ettei toinen ole sanojensa mukaan etsimässä vain seksiä. On myös käynyt niin ettei olla "ehditty" harrastamaan seksiä nopeasti ja siltikin viestit loppuvat.
Kommentit (84)
Älä ny jokaiseen mieheen takerru. Kuulostat siltä, että sulle kelpaisi kaikki. Voisiko olla, että teillä ei vain ollut tarpeeksi yhteistä miehen makuun ja juttu vain hiipui? Nosta hieman rimaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysysmys. Tykkään pelata, juoda kaljaa ja haista perseelle kavereiden kanssa. Naisten kanssa täysin mahdotonta tällainen laatuaika. Kun olen kassini tyhjentänyt, meikä häippäsee.
Todellakin ap, muista varoa tällaisia miesromanttisia nuorukaisia, joita kiinnostaa nainen vain kliinisenä panona. Mukaan kuuluu myös naisia halventava asenne.
Hassusti te väännätte todellisuuden joksikin muuksi mitä se on 😄
Kyllä se vaan on kylmä totuus ettei sukupuolet eroa tässä asiassa toisistaan. Esim jos joku nainen käy minut koeajamassa ja katoaa sen jälkeen niin fakta on että olen todella laadutonta seuraa sängyssä. Tekosyiden sijaan kantsii peiliin katsoa ja miettiä millainen sänkykumppani on itse partnerilleen 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Jos tuo toistuu aina, niin tapailet aivan liian tasokkaita miehiä. Olet heille sellainen Ehkä nyt varalta-vaihtoehto houkuttelevampien naisten taustalla. Ja tuo varaltakin koskee siis seksiä, eikä parisuhdetta. Tiputappa siis ulkoista rimaa roimasti ja tule sitten raportoimaan miesten käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet huono pano. Mun kanssa halutaan seurustella/ jättää vaimo ja lapset samantien. Vähintään halutaan kuvata seuraava sessio jos en muuten huoli.
Sut ois hauska nåhdä livenä 😄
Jos seksi on heti ensitapaamisesta lähtien pelimerkki, vallankäytön väline, palkinto tai oiva apu kiristämiseen, on parisuhde tuhoontuomittu.
Itse olen aloittanut kaikki parisuhteeni puhtaasti seksillä.
Eli ensin pannaan ja sitten ehkä vasta funtsitaan että olisko tästä suhteeseen?
Tällä metodilla parisuhteeni ovat kestäneet 2-20 vuotta.
Mua naurattaa kun juuri tälläinen katoava tyyppi on seuranhaku palstalla hakemassa vuosisadan rakkautta.
Siis kusettaa ja huolella naisia. On muka myös suojeleva ja empaattinen.
Todennäköisesti AP on yksinkertaisesti vain huono pano. Ei siis siksi pääse jatkoon.
Itsellä järjestäen miehet vuosikymmenenkin jälkeen ottavat yhteyttä, koska haluavat lisää :D Itse jos katoan panon jälkeen se johtuu siitä, että mies oikeasti on huono pano. Jos miehet lähtee jo ennen panoa olet sekä huonoa seuraa että huono pano.
Osa miehistä ei itsekään tiedä mitä on hakemassa, koskee tietysti myös naisia. On tuuliviiri-ihmisiä.
Tietenkin seksikin voi olla ollut ap:n kanssa ihan paskaa. Täällä onkin jo moni päässyt sen kertomaan, mieshän jättää jopa vaimonsa ja lapsensa jos vain kerrankin elämässä saa hyvää seksiä... Eipäs kun oliskohan sellainen mies valmis jättämään perheensä ihan muutenkin, vakipillu olis pelkkä plussa 🤔 Todennäköisiten se ap:n on ollut perussettiä ja oletettavasti ainakin osan miehistä kanssa taustalla on ollut ihastumista? Todennäköisimmin näistä useimpien miesten seksitaidot ovat olleet max. perustasoa myös. Joten tuskin sen takia, että seksi oli miehen tasoon nähden liian huonoa, on ap:ta feidattu jokaikinen kerta. Tietysti osa miehistä jää ilman seksiä kun ei ymmärrä pitää kiinni siitä mihin itsellä rahkeet riittää...
Jos nämä miehet kuitenkin tulkitsivat, että heillä on pelivaraa kanssasi. Osa naisista nimittäin on hyvin takertuvia ja heitä saa vaihtopenkittää monet kerrat. Tarkoitus on voinut olla siis vaihtopenkittää... Odottavat soittoasi.
Osa miehistä taas pelkää naisen olevan juuri sellainen takertuja, joka tekee elämästä vaikeaa. Mies on voinut lempata ap:n varmuuden vuoksi koska ap joko on tai mies on ylitulkinnut ap:n lähettävän takertuvuudesta varoitussignaaleja.
No onhan näitä koukeroita vaikka miljoona.
Itse olen ihan tsägällä löytänyt puolisoni teini-iässä, meillä on hyvin vaivatonta tämä vuorovaikutus. Ennen lopullista sitoutumista treffailin muutamaa muutakin miestä. Kapealla kokemuspohjallani totesin, että minun itseni on ainakin helpointa edetä kokeneempien miesten kanssa. En tarkoita h****pukkeja vaan miehiä, joilla on mahdollisesti pitkä parisuhde taustalla ja ehkä mahdollisesti lapsia (jos miestä voi pitää hyvänä isänä). Ns. ikisinkkumiehen kanssa niin ei. Ikisinkkumiehet ovat lukeneet rivien välistä viestejä, joita EI ole. Itselläni kommunikointi on suoraa, avointa ja rehellistä. Ei teinimäisiä vihjeitä, pelejä ja testejä jne... Jos nyt eroaisin tai jäisin leskeksi, en kovin helposti antaisi mahdollisuutta ikisinkkumiehelle, joka tekisi jo tutustumisesta suurta draamateatteria, en antaisi mahdollisuutta edes yhdeksi yöksi.
Miettisin ap:na nyt sitä millaisia miehiä hän on yleensä tapaillut.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti AP on yksinkertaisesti vain huono pano. Ei siis siksi pääse jatkoon.
Itsellä järjestäen miehet vuosikymmenenkin jälkeen ottavat yhteyttä, koska haluavat lisää :D Itse jos katoan panon jälkeen se johtuu siitä, että mies oikeasti on huono pano. Jos miehet lähtee jo ennen panoa olet sekä huonoa seuraa että huono pano.
Olen jättänyt hyviäkin panoja ja myös jatkanut tapailua keskinkertaisempien panojen kanssa. Kuinka huono itsetunto teillä oikein on kun omaa pantavuutta ja muiden huonoutta täytyy jatkuvasti jankuttaa? Oletteko niin huonoja panoja?
Kyse ei kaikilla miehillä ole edes millainen pano olet jos haluaa kokea aina uuden naisen. Siis levittää siementä mahdollisemman monelle.
Nykyään nämä miehet saalistaa naisia netissä ja kirjoittavat hakevansa parisuhdetta. Anna mun kaikki kestää!
Vierailija kirjoitti:
Se vanha sama tarina. Häntäheikit lupailevat avioliittoa ja kuuta taivaalta päästäkseen sänkyyn. Se on tietysti valetta kaikki. Siksi pitääkin vaatia avioliittoa ja hääjuhlia ennen kuin mennään sänkyyn ensimmäistäkään kertaa. Toisaalta jos löytävät huippuhuippukauniin naisen, niin sellaista tuskin jättävät siksi että hän suostuu nopeasti sänkyyn vaan jatkavat mielellään avioliittoon asti jos ovat onnistuneet saamaan parasta mitä voivat saada. Tää on ehkä kipeä totuus mutta totuus tekee vapaaksi.
T. Kristitty.
Semmoista oksennusta sitten. Eli sinun mielipiteesi on että kun nainen on tarpeeksi kaunis, niin kelpaa avioliittoon ja muut ominaisuudet eivät kiinnosta miehiä. Ja jostain kumman syystä (vaikka itse taidatkin olla melko estoinen) ajattelet ettei naisia kiinnosta ns."koeajo" ja seksi on naiselle vain antamista. Tuo ei ole mikään totuus (kuin ehkä sinulle) vaan täyttä sontaa. Kyllä itku tulisi jos mieheni olisi menossa kanssani naimisiin vain koska olen kaunis ja jotta hän saisi p***ua.
T. Kristitty myös
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa kun juuri tälläinen katoava tyyppi on seuranhaku palstalla hakemassa vuosisadan rakkautta.
Tiedetäänkö sama tyyppi? Mistä on?
Miehen tavoite oli saada seksiä ja hän sai sitä ja tavoite tuli täytetyksi sen naisen osalta.
Moni mies hakee vaan kertapanoja. Itse en juuri nyt välitä parisuhteesta. Mutta mielellään ottaisin vakihoidon tai parikin. Ja yllättävän vaikeaa oli löytää. Vaikka luulisi miehistä näitä löytyvän, ketkä vain seksiä haluaa. Mutta suurimmasta osasta ei kuulu enää mitään, tosin en itsekään yhteyttä ole ottanut. Enkä usko että olisin vaan niin surkea. Olen hoikka, käyn salilla jne. Nää miehet on ihan hulluna olleet vartalooni, sitä siis kehuvat. Naamastakin olen ihan perusnätti. Seksissäkin ovat nauttineet, moni tulee hetkessä, kun kuulemma tuntuu vaan niin hyvältä. Ja en ole tylsä sillä saralla. Meni nyt itsensä kehumiseksi, en ole kuitenkaan ylimielinen. Mutta täällä moni vastannut että jos olet lihava, huono pano tms. Mutta ei ole aina siitäkään kiinni. Jotkut vaan haluaa aina uuden sulan hattuunsa. Onneksi kuitenkin olen myös pari mukavaa miestä löytänyt, joiden kanssa välillä nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet huono pano. Mun kanssa halutaan seurustella/ jättää vaimo ja lapset samantien. Vähintään halutaan kuvata seuraava sessio jos en muuten huoli.
Eihän tuo osoita sitä, että olet harvinaisen hyvä pano vaan, että mies oli puutteessa eikä myöskään rakasta perhettään. Ehkä kertoo jotain älystä tuo oma tulkintasi.. Vetovoimasta jotain kertoisi jos viiden lapsen yh saisi vampattua miehen lapsettomalta naiselta. Yh:n täytyisi olla aika ketterä sängyssä ja joka tasolla unelmien täyttymys, jotta mies tällaisen vaihdon tekisi. En ole vielä koskaan ihan niin vetovoimaista naista nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänkö sama tyyppi? Mistä on?
Tämä mies on Itä-Suomesta.
Yleensä tämä ilmiö on merkki siitä, että valkkaa omaan tasoon nähden liian haluttuja miehiä. Miehet ovat valmiita seksiin, vaikka eivät koe naisen olevan omalla tasolla. Naiset luulevat seksin olevan merkki siitä, että miehen voi saada myös parisuhteeseen.
Ihmetellään miehen kanssa erästä naista jolla on viikon tai kahden välein uusi parisuhde. Muijalla on kouluikäinen tytärkin. Olen näitä miehiä tavannut ja vaikuttavat ihan täysjärkisiltä, mutta tätä näistä pidetään yleisesti huijarina. Huijaa näiltä miehiltä rahaa ja tavaroita ennen kuin kyllästyvät.
Tämä nainen on aikuisessa iässäkin joten en tajua mistä on kyse. Joten jos parisuhdetta on vaikea löytää voi johtua omasta asenteestakin. Ehkä itsetunto on liian alhaalla, ei osaa vaatia jne.
Ihme kysysmys. Tykkään pelata, juoda kaljaa ja haista perseelle kavereiden kanssa. Naisten kanssa täysin mahdotonta tällainen laatuaika. Kun olen kassini tyhjentänyt, meikä häippäsee.