Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa MIKSI miehiä ei kiinnosta tapailu enää seksin jälkeen

Vierailija
09.11.2020 |

Aluksi kerrotaan parisuhdehaaveista ja vaikutetaan niin mukavilta. Sitten pian puuhastelun jälkeen into katoaa ja keksitään ihmeellisiä tekosyitä ettei nähdä. Tuntuu typerältä "pihdata" jos haluja kerran on ja oletus siitä ettei toinen ole sanojensa mukaan etsimässä vain seksiä. On myös käynyt niin ettei olla "ehditty" harrastamaan seksiä nopeasti ja siltikin viestit loppuvat.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi oli huonoa.

Vierailija
22/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota ajatusta, että jos on seksin perässä, niin kerta riittäisi. Eikö silloin nimen omaan haluaisi jatkaa tapailua, jotta saisi lisää seksiä? Ellei se seksi sitten ole syystä tai toisesta huonoa.

-Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lupaa koskaan mitään. Silti seuraa on löytynyt. Jos kaikki deittisi poistuvat takavasemmalle, niin et ole sopivaa materiaalia. Tylsä, dorka, itserakas, feikki jne.

Jatka hakemista. Kaikille löytyy joku. Joillekin useita.

Vierailija
24/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa tekee myös naiset. Ollaan muka niin kiinnostuneita tosissaan mutta heti kun on saanut munaa niin siitä ei kuulukaan enää mitään ja viikon päästä näkee somessa että on jo uus k yrpä kierroksessa

Vierailija
25/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tuota ajatusta, että jos on seksin perässä, niin kerta riittäisi. Eikö silloin nimen omaan haluaisi jatkaa tapailua, jotta saisi lisää seksiä? Ellei se seksi sitten ole syystä tai toisesta huonoa.

-Mies

Ehkä miehille olisikin käynyt jatkaa samaan malliin, mutta ap alkoi puhua vakavammin suhteesta ja tulevaisuudesta tms.?

Vierailija
26/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on selitetty täällä jo sata kertaa. 🙄

Selittäisitkö vielä kerran 😂

Uusi kiinnostaa miehiä paljon enemmän. Eli mistä seuraava.

Vierailija
27/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet huono pano. Mun kanssa halutaan seurustella/ jättää vaimo ja lapset samantien. Vähintään halutaan kuvata seuraava sessio jos en muuten huoli.

Eiköhän ne pettäjäisit ole muutenkin valmiina vaihtamaan vaimonsa kehen vaan, jonka kanssa saisi vuoroviikoin lapsivapaata. Heille kelpaa kuka vain vapaa nainen ja jos sellaiseen hairahtaa niin ajan kanssa tämä miestyyppi nahistaa nymfoimmastakin naisesta haluttoman lahnan. En oo koskaan tajunnut naisia, joita epätoivoisessa seksittömässä liitossa kituvat äijät erityisesti himottaa...

Vierailija
28/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa helpommin valehtemalla haluavansa vakavampaa kuin kysymällä mennäänkö panemaan.

Vierailija
29/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen vain sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa olen harrastanut hyvää seksiä. Seksi tulee minulla aina ensin, ja sitten katsotaan, olisiko aineksia muuhinkin. Seksi ei kuitenkaan ole mikään lupaus seurustelusta. Aina niitä aineksia ei ole.

Syitäni olla seurustelematta jonkin kanssa voivat olla esimerkiksi yhteensopimattovat arvot tai tulevaisuuden toiveet, kemian puute, yhteisten puheenaiheiden tai kiinnostustenkohteiden puute, toisen liian korkeat suojamuurit, hankala elämäntilanne/olosuhteet tai se, etten tunne oloani emotionaalisesti turvalliseksi naisen kanssa.

Todella ikävää, että koet saavasi tekosyitä. Minusta avoimuus ja rehellisyys on paitsi viehättävää, myös erittäin toimivaa.

Vierailija
30/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelen vain sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa olen harrastanut hyvää seksiä. Seksi tulee minulla aina ensin, ja sitten katsotaan, olisiko aineksia muuhinkin. Seksi ei kuitenkaan ole mikään lupaus seurustelusta. Aina niitä aineksia ei ole.

Syitäni olla seurustelematta jonkin kanssa voivat olla esimerkiksi yhteensopimattovat arvot tai tulevaisuuden toiveet, kemian puute, yhteisten puheenaiheiden tai kiinnostustenkohteiden puute, toisen liian korkeat suojamuurit, hankala elämäntilanne/olosuhteet tai se, etten tunne oloani emotionaalisesti turvalliseksi naisen kanssa.

Todella ikävää, että koet saavasi tekosyitä. Minusta avoimuus ja rehellisyys on paitsi viehättävää, myös erittäin toimivaa.

No ainakin kunnon kristittyjen naisten kanssa "arvosi" ovat todellakin yhteensopimattomat, jos puhut seksistä ennen seurustelua ja avioliittoa.

Vierailija
31/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aistivat epätoivosi. Jos sinulle kerta kerran jälkeen käy samoin, olet joko liian helppo tai liian tyrkky. Damaged goods.

Vierailija
32/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä ei vaan seiso kunnolla? 🤔

Vierailija
33/84 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha sama tarina. Häntäheikit lupailevat avioliittoa ja kuuta taivaalta päästäkseen sänkyyn. Se on tietysti valetta kaikki. Siksi pitääkin vaatia avioliittoa ja hääjuhlia ennen kuin mennään sänkyyn ensimmäistäkään kertaa. Toisaalta jos löytävät huippuhuippukauniin naisen, niin sellaista tuskin jättävät siksi että hän suostuu nopeasti sänkyyn vaan jatkavat mielellään avioliittoon asti jos ovat onnistuneet saamaan parasta mitä voivat saada. Tää on ehkä kipeä totuus mutta totuus tekee vapaaksi.

T. Kristitty.

Vierailija
34/84 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt sellasiin miehiin, jotka eivät ole parisuhdeainesta.

Vierailija
35/84 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenet on päästävä kyntämään uuteen vakoon. Se on meillä miehillä geeneissä. Eli tehtävä suoritettu ja uutta metsästämään.

Vierailija
36/84 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niillä ei vaan seiso kunnolla? 🤔

Tai mikä vielä pahempaa, ei ollenkaan.

Vierailija
37/84 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet huono pano. Mun kanssa halutaan seurustella/ jättää vaimo ja lapset samantien. Vähintään halutaan kuvata seuraava sessio jos en muuten huoli.

TÄMÄ 👍👍👍👍👍👍

Vierailija
38/84 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli en usko että kukaan mies jättää ketään naista vain siksi, että hän on suostunut seksiin nopeasti, niin kuin että se mies paheksuisi sitä naista ja pitäisi häntä liian huorahtavana. Vaan mies uskoo pystyvänsä saada vielä paremman.

Vaikka mies saisikin "paremman", niin silti petetään kenen kanssa vaan. Jos mies haluaa uutta, niin hän on sen perässä joka tapauksessa.

Vierailija
39/84 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoisilta irtoaa aina kun vähän kehuu ja lupailee.

Vierailija
40/84 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysi myytti nykyaikana että mies katoaa jos saa seksiä liian helposti ja nopeasti. Ei pihtaaminen ja odottelu ole enää nykyaikana mikään erityinen hyve vaan ennemminkin varoitusmerkki.

Jos siis mies katoaa kohta seksin jälkeen niin hän olisi kadonnut kohta joka tapauksessa. Hän ei vain halunnut olla kanssasi kauemmin ja se on sinun hyväksyttävä. Jos taas löydät miehen joka oikeasti ihastuu ja rakastuu sinuun, hän jää riippumatta siitä että oliko seksiä ekana päivänä vai kahden viikon päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä