Mitä tehdä kun tinderissä ei vain saa yhtään itseä miellyttävää matchia?
Jos valitsen vain miellyttävät ja vedän ne oikealle, en saa lainkaan matcheja.
Jos vedän oikealle kaikki, saan kyllä matcheja, mutta ne ovat sitten sellaisia jotka eivät lainkaan viehätä...
Mitä tässä oikein voi tehdä? Onko pakko vain tyytyä noihin epäviehättäviin?
Onko joku onnistunut esittämään kiinnostunutta uskottavasti, ja myöhemmin sitten itsekin kiinnostunut?
Kommentit (30)
Itse en saanut mätsejä lainkaan, ainoastaan feikit ja itseäni huomattavasti vanhemmat naiset tykkäsivät. Niitäkin oli yhteensä 5 kpl. Ratkaisin asian häipymällä tinderistä kiireen vilkkaan, ja samalla tein sen päätöksen, että enää en jaksa yrittää löytää naista, tulkoon jos on tullakseen, ja jos ei tule niin olen siihen jo henkisesti valmis.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Itse en saanut mätsejä lainkaan, ainoastaan feikit ja itseäni huomattavasti vanhemmat naiset tykkäsivät. Niitäkin oli yhteensä 5 kpl. Ratkaisin asian häipymällä tinderistä kiireen vilkkaan, ja samalla tein sen päätöksen, että enää en jaksa yrittää löytää naista, tulkoon jos on tullakseen, ja jos ei tule niin olen siihen jo henkisesti valmis.
Terveisin Naispelko27
Mikset antaisi vanhemman rouvan vähän kyyditä sua? Voisi auttaa naispelkoon ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa kyllä olla todella vittumainen tilanne. Itse saan suht usein itseäni miellyttäviä matcheja. Niistä ei vaan sitten synny yhtään mitään.
M31
Mä en saa yhtään.
Sitten joskus käyn panemassa niitä epämiellyttäviä puutteessa.
Ja kaverit ihmettelee kun en löydä muijaa sieltä vaikka tapaan niitä...En ole heille kehdannut niin suoraan sanoa asiaa
Mistä päin olet? Ilmeisesti valehtelet noille epämiellyttävillekin jotain imeliä kehuja, jos saat heiltä seksiä helposti. Itseltäni tuollainen ei onnistuisi.
M31
Kyllä ne naiset melko helposti antavat kun tajuavat että olen paljon heitä ns. tasokkaampi.
Ei siinä tarvitse ketään maasta taivaaseen kehua. Tietysti normaalisti ja kohteliaasti olla.
Oikeasti tarkoittaa sitä että nämä naiset ovat vain olleet tosi puutteessa, jas sinä olet ollut helppo. Älä luule itsestäsi liikoja, olet vain ollu noille naisille krpäteline. Ne ei vaan ole halunneet loukata sinua, joten ovat antaneet ymmärtää muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa kyllä olla todella vittumainen tilanne. Itse saan suht usein itseäni miellyttäviä matcheja. Niistä ei vaan sitten synny yhtään mitään.
M31
Mä en saa yhtään.
Sitten joskus käyn panemassa niitä epämiellyttäviä puutteessa.
Ja kaverit ihmettelee kun en löydä muijaa sieltä vaikka tapaan niitä...En ole heille kehdannut niin suoraan sanoa asiaa
Mistä päin olet? Ilmeisesti valehtelet noille epämiellyttävillekin jotain imeliä kehuja, jos saat heiltä seksiä helposti. Itseltäni tuollainen ei onnistuisi.
M31
Kyllä ne naiset melko helposti antavat kun tajuavat että olen paljon heitä ns. tasokkaampi.
Ei siinä tarvitse ketään maasta taivaaseen kehua. Tietysti normaalisti ja kohteliaasti olla.
Oikeasti tarkoittaa sitä että nämä naiset ovat vain olleet tosi puutteessa, jas sinä olet ollut helppo. Älä luule itsestäsi liikoja, olet vain ollu noille naisille krpäteline. Ne ei vaan ole halunneet loukata sinua, joten ovat antaneet ymmärtää muuta
Tai sitten se tarkoittaa sitä että, naiset ovat vaan yksinäisiä ja kuka vaan kelpaa vaikka edes seksiin, kun ei muuta saa. Puutteella ei välttämättä ole asian kanssa mitään tekemistä.
Mulla on sulle neuvo: muutu ulkonäöltäsi hyvännäköiseksi niin saat hyvännäköistä seuraa.
Tässä näkee, miten Tinder pilaa ihmiset. Se on kuin nettikauppa, jossa yritetään kuvien ja kuvauksen perusteella miettiä, sopisko tämä ja tämä tuote nyt minulle. Tinder pois. Alat miettiä oikeassa elämässä tapaamistasi ihmisistä, mikä tekee heistä viehättäviä.
Opettele tutustumaan ihmisiin profiilien takana. Tai jatka valitsemallasi linjalla. Tai luovuta.
Ethän sinä mitään tee matcheilla, joista et viehäty tarpeeksi.
Eipä silti, ap heittää aloituksen ja häipyy pieruna Saharaan, palaa taas huomenna tai ylihuomenna samalla avauksella. Hei, meillä on ikiliikkuja!
1. Poista Tinder.
2: Mene automaatille nosta 200e
3. Soita jollekkin maksulliselle
4. Käy panemassa
5. Kotiin pelaamaan pleikkaria kun paineet purettu. Ja elämä taas hymyilee.