Olen hirveä ihminen
Häpeä ja syyllisyys seurana...
Aivan kamala olo.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätänä? Tuskin niin hirveä olet.
Olen hirviö ihmiseksi. Koko elämä lipuu silmien ohi ja itkettää ja kauhistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hirviö ihmiseksi. Koko elämä lipuu silmien ohi ja itkettää ja kauhistuttaa.
Emme voi arvailla. Avaudu enemmän kun tuon kerran postasit.
Miten olet hirveä? Minkälaiset asiat tekee sut hirveäksi? Miten kohtelet muita, mitä teet?
Pää pystyyn. Lohduttaudu sillä ettet ole mikään rikollinen vaikka luuseri olisit.
Ihminen joka pitää itseään hirveänä on yleensä juuri ihan päinvastaista. Oikeesti inhottavat kamalat ihmiset ei koskaan nää itsessään mitään vikaa. Suosittelen juttelemaan ammattilaiselle :)
Ihmisyys itsessään on kaikilla aika kauhistuttavaa - huomattavasti enemmän varjoa kuin valoa. On hyvä tiedostaa se.
Mutta kyllä teille hirveillekin ihmisillä on paikkansa. Teidän ansiosta meitä mukavia ja ihania ihmisiä arvostetaan enemmän :)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka pitää itseään hirveänä on yleensä juuri ihan päinvastaista. Oikeesti inhottavat kamalat ihmiset ei koskaan nää itsessään mitään vikaa. Suosittelen juttelemaan ammattilaiselle :)
Hyvä vitsi.... not.
Ne jotka on oikeasti kaikkein huonompia esim narsistit, eivät huonouttaan ymmärrä saati ääneen kerro.
Sitten toisilla on omatunto ja otetaan taakkaa sellaisestakin mihin ei ole syyllinen.
Kukaan ei ole vastuussa toisen sanoista tai teoista, mutta jokainen on vastuussa omistaan.
No jopas nyt on itsesäälin multihuipentumaketju!
Jo Kain tappoi Abelin ihmiskunnan alkumetreillä mutta Jeesus tuli että sinunkin synnit puhdistettaisiin. Mene äläkä enää syntiä tee.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka on oikeasti kaikkein huonompia esim narsistit, eivät huonouttaan ymmärrä saati ääneen kerro.
Sitten toisilla on omatunto ja otetaan taakkaa sellaisestakin mihin ei ole syyllinen.
Kukaan ei ole vastuussa toisen sanoista tai teoista, mutta jokainen on vastuussa omistaan.
Sano tuo äärioikeistollekin.
annetaan sitten sinun maistaa sitä!
ehkä tuolla john doe lla on sinulle painavaa asiaa?
Ei koskaan selvinnyt mitä oli tehnyt