Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, kysyttävää?

Vierailija
02.03.2014 |

Nin. Antaa tulla.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:35"]

Kuka vaan voi esittää pakko-oireista henkilöä. Kiitos vinkeistä. Netti on mainio tietolähde. It

[/quote]

Mulla oli kerran työkaverina pakko-oireista kärsivä henkilö, sitten hän pääsi/joutui työkyvyttömyyseläkkeelle. Onneksi, sillä hänen kanssaan oli tosi vaikea tehdä töitä. Itse rupesin inhoamaan töihin menoa ja etsin koko ajan uutta työpaikkaa. Siitä vaan teeskentelemään, aikamoisen hyvä näyttelijä saat olla, jos eläkkeen tuolla tavalla aiot hommata.

[/quote]

just ajattelin, että yhdessä hengenvedossa patistetaan töihin ja toisessa valitetaan kun töissä joudutaan tekeen puolikuntoisten töitä.

Vierailija
62/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap olla paikalla enää? Kerkesiköhän edes vastailla kysymyksiin?

Parikymmentä viimeisintä viestiä lähinnä väittelyä ja muuta ketjuun kuulumatonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nämä lusmuheitot oikeastaan heivauta. Tiedän itse minkälaista arkeni on, mihin kaikkeen en pysty. Siksi tiedän myös miksi en selviäisi työelämässä. Olen tavattoman kiitollinen että saan asua maassa joka ei jätä meitä sairaita katuojaan. Olen kiitollinen teille työssäkäyville. Minussa tai elämässäni ei kuitenkaan ole mitään johon terve ihminen haluaisi osansa vaihtaa.

Vierailija
64/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:42"]

Miettiiköhän kukaan näistä työkyttömyyseläkeläisten inhoajista koskaan sitä, että osa on eläkkeellä siksi, että sairaus johtaa ennenaikaiseen kuolemaan? 

[/quote]En ole työkyvyttömyyseläkeläisten inhoaja, mutta en ymmärrä miten ennenaikainen kuolema tarkoittaisi työkyvyttömyyseläkettä jos olet työikäinen ja -kykyinen. 

Vierailija
65/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,miksi et vastaa kuin tiettyihin kysymyksiin. Miksi yleensä aloitit viestiketjun?

Vierailija
66/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla on tosiaan skolioosi eli selkäranka on kiero. Välillä niin kovat kivut, että ei pysty kävelemään, välillä ihan ok. Ikää 52v ja ei puhettakaan eläkeestä vaan sairaslomaa-töitä-sairaslomaa. Onko tämä sitten ok. kun on fyysinen sairaus joka ei parane koskaan ja pahenee vaan vanhetessaan niin töitä töitä jaksat vielä painaa töitä? On vielä koneasentaja eli tekee fyysistä työtä.

Vierailija
67/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:42"]

Miettiiköhän kukaan näistä työkyttömyyseläkeläisten inhoajista koskaan sitä, että osa on eläkkeellä siksi, että sairaus johtaa ennenaikaiseen kuolemaan? 

[/quote]En ole työkyvyttömyyseläkeläisten inhoaja, mutta en ymmärrä miten ennenaikainen kuolema tarkoittaisi työkyvyttömyyseläkettä jos olet työikäinen ja -kykyinen. 

[/quote]

Vaikkapa siten, että sairaus haittaa työntekoa ja se pahenee koko ajan. Minullakin tilanne on se, että hyvin todennäköisesti kuolen ennen 60-vuotispäivääni.

Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse ilman hoitavan lääkärin lausuntoa ja omaa hakemusta. Vaikka hoitava lääkäri olisikin sitä mieltä, että et ole työkykyinen, eläkevakuutusyhtiön lääkäri on eri mieltä eikä eläkettä tipu.

Vierailija
68/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:49"]

Eikö pakko-oireista ihmistä hoideta lääkkeillä, terapialla. Siitäkö ei pääse eroon ikinä?

[/quote]

no mä en ole päässyt. kyse on ihan muutoksista aivoissa.

Vierailija
69/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:56"]

Kävelee mielenterveystoimiston kautta napsasee ssri-lääkereseptin. Apteekin jälkeen heittää napin huulee ja painaa duunii. 

[/quote]Kertoo paljon tietotasosta jos kuvittelet ssri:n olevan ratkaisu kaikkeen. Huono provoyritys.

[/quote]

Saatana jos pystyy täällä netissä viisastelemaan niin pystyy tekemään töitäkin. Siitä vaan johonkin puhelimyyjäksi mars ja lusmuilut loppuu.

[/quote]

En pysty lähtemään kotoa ulos pakko-oireiden takia.

Vierailija
70/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:32"]

[/quote]

Nyky internet-aikana on lukuisia töitä mitä voi tehdä kotoa käsin etänä. Eiköhän tuo ehdotettu puhelimyyjän hommakin onnistu kotoa käsin kun järjestelee niin.

Oletko kuinka monta vuotta nyt kököttänyt yhteen menoon kotona?

Vierailija
71/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:49"]

Eikö pakko-oireista ihmistä hoideta lääkkeillä, terapialla. Siitäkö ei pääse eroon ikinä?

[/quote]

kaikki ei pääse.

Vierailija
72/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:32"]

[/quote]

Nyky internet-aikana on lukuisia töitä mitä voi tehdä kotoa käsin etänä. Eiköhän tuo ehdotettu puhelimyyjän hommakin onnistu kotoa käsin kun järjestelee niin.

Oletko kuinka monta vuotta nyt kököttänyt yhteen menoon kotona?

[/quote]

en pysty keskittymään pakko-ajatusten takia. kaikki aika menee pesemiseen ja pyykkäämiseen.

Vierailija
73/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtikaa vaan.

Olen myös työkyvyttömyyseläkkeellä mutta teen osa-aika duunia kotona. Mulla on mennyt elämästä ihan helvetin pitkä aika sairaalassa / sairaana enkä ole terve nytkään. Vaihdetaanko osia? Minkä otatte, sydänvian leikkauksineen (vaivat jatkuu silti) vai vaikean masennuksen? Vai raiskauksesta jääneen trauman ja ihmiskammon? 

Ps. Totta helvetissä matkustelen kun voin ja kehtaan jopa NAUTTIA siitä. Ai niin, eihän meillä sairastuneilla sais olla mitään kivaa ja hauskaa. Sori vaan :)

Vierailija
74/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei kukaan kadehdi. Et ole lusmu.

Vierailija
75/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:02"]

Sinua ei kukaan kadehdi. Et ole lusmu.

[/quote]Sinullako se valta on päättää kuka on lusmu?

Vierailija
76/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:25"]

Tutulla on tosiaan skolioosi eli selkäranka on kiero. Välillä niin kovat kivut, että ei pysty kävelemään, välillä ihan ok. Ikää 52v ja ei puhettakaan eläkeestä vaan sairaslomaa-töitä-sairaslomaa. Onko tämä sitten ok. kun on fyysinen sairaus joka ei parane koskaan ja pahenee vaan vanhetessaan niin töitä töitä jaksat vielä painaa töitä? On vielä koneasentaja eli tekee fyysistä työtä.

[/quote]

Skolioosikin on vaan lusmuilua. Vaikka on skolioosi niin se ei estä työntekoa. 

t.itse vuosia skolioosia sairastanut ja mitään ei ole tehty eikä sairaslomaa koskaan pyydetty/annettu, lusmu mikä lusmu!!

Vierailija
77/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:50"]

en pysty keskittymään pakko-ajatusten takia. kaikki aika menee pesemiseen ja pyykkäämiseen.

[/quote]

Perusta koti-pesula.

Vierailija
78/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:15"]

t.itse vuosia skolioosia sairastanut ja mitään ei ole tehty eikä sairaslomaa koskaan pyydetty/annettu, lusmu mikä lusmu!!

[/quote]

No niin Chuck Norris tuli kommentoimaan, ja tässä on hänen selkäranka. http://31.media.tumblr.com/tumblr_lek9lljB7X1qeo1dvo1_500.jpg

työpäivän jälkeen...ei tunnu missään lusmut ei...

Vierailija
79/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:50"]

[/quote]

Perusta koti-pesula.

[/quote]

en pysty koskemaan muiden ihmisten pyykkeihin. bakteerikammo.

Vierailija
80/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:15"]

[/quote]

Hyvä vertaus. sama kun sanoisi minullakin oli haava (sormenpäässä) enkä hakenut saissua. Toinen haki saissua haavasta (20 tikkiä päässä) lusmu mikä lusmu.Haava kun haava saissua ei haeta kun on haava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan