Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, kysyttävää?

Vierailija
02.03.2014 |

Nin. Antaa tulla.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:15"]

Minäkin ihmettelen millä diagnooseilla saa heti ja ihan tappelematta tk.eläkkeen. Itse olen ollut vuosia täysin työkyvytön, kaikkien hoitavien psykiatrien mielestä olen sitä myös, myös minulle tehtyjen psyk. ja neuropsykologisten testien tulosten perusteella olen. Silti KELAsta tulee jatkuvasti pelkkiä hylkyjä. Minulla siis diagnooseina bipolarihäiriö, ADHD, yleistynyt ahdistushäiriö, sekä bulimia.

[/quote]

esim ocd.

Vierailija
42/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:38"]

Jos olet pään takia eläkkeellä niin lopeta lusmuilu ja mene töihin.

[/quote]

miten kykenee töihin jos on esim pakko-oireinen häiriö?

[/quote]

Kävelee mielenterveystoimiston kautta napsasee ssri-lääkereseptin. Apteekin jälkeen heittää napin huulee ja painaa duunii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta minä sain nopeasti eläkkeen diagnoosilla laaja-alainen harhaluuloisuushäiriö. Heh heh, silloin ei naurattanut vaikka nyt naurattaa, sillä olin sairastanut traumaperäisen psykoosin (tarkemmin dissosiatiivisen psykoosin), sen jälkeen trauma oireili n. 3v ja sain sen sittemmin käsiteltyä, mutta eläkkeellä olin kuitenkin. Tarkemmin minulla oli dissosiaatio trauma, mikä on nyt loppuun käsitelty, olen täysin terve, töissä olin vuoden eläkkeeni lisäksi ja nyt olen viimeisilläni raskaana. Voin paremmin kuin koskaan ennen.

Psykiatreissa on valitettavasti noita puoskareita liikaa, heillä ei ole traumakoulutusta joten eivät tunnista traumoja. Ja koska eivät näe totuutta, he lätkivät mitä sattuu diagnooseja, kuten minulle tuo harhaluuloisuushäiriö. En ole päivääkään sitä sairautta sairastanut, ja toivottavasti en koskaan tule sairastamaankaan.

Niin että jos eläkkeen haluatte, niin hakekaa tuo diagnoosi.

Vierailija
44/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työkyvyttömyyseläke tuli diagnooseilla masennus, pakko-oireinen häiriö ja vaativa persoonallisuus. 35 vuotta oli ikä silloin.

Vierailija
45/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:38"]

Jos olet pään takia eläkkeellä niin lopeta lusmuilu ja mene töihin.

[/quote]

miten kykenee töihin jos on esim pakko-oireinen häiriö?

[/quote]

Kävelee mielenterveystoimiston kautta napsasee ssri-lääkereseptin. Apteekin jälkeen heittää napin huulee ja painaa duunii. 

[/quote]

ei auttanut mua ne lääkkeet...

Vierailija
46/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi esittää pakko-oireista henkilöä. Kiitos vinkeistä. Netti on mainio tietolähde. It

Vierailija
47/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kertoo paljon tietotasosta jos kuvittelet ssri:n olevan ratkaisu kaikkeen. Huono provoyritys.

Vierailija
48/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireista on helppo esittää, ihmetellä täytyy myönnettyjä eläkkeitä. Osa ei saa eläkettä,vaikka olisi liikuntakyvytön,siitä vaan... Lusmuja löytyy.

Vierailija
49/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:43"]

Pakko-oireista on helppo esittää, ihmetellä täytyy myönnettyjä eläkkeitä. Osa ei saa eläkettä,vaikka olisi liikuntakyvytön,siitä vaan... Lusmuja löytyy.

[/quote]

mutta mitäs kun on oikeasti se pakko-oireinen? en mä ainakaan mitään esitä.

Vierailija
50/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pääpipit tosiaan pääsee eläkkeelle kun vähän silmät pyörii päässä. Fyysisesti taas pitää olla todella hajalla eikä pääse sittenkään...

Vierailija
51/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pakko-oireista ihmistä hoideta lääkkeillä, terapialla. Siitäkö ei pääse eroon ikinä?

Vierailija
52/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:39"]

[/quote]Kertoo paljon tietotasosta jos kuvittelet ssri:n olevan ratkaisu kaikkeen. Huono provoyritys.

[/quote]

Saatana jos pystyy täällä netissä viisastelemaan niin pystyy tekemään töitäkin. Siitä vaan johonkin puhelimyyjäksi mars ja lusmuilut loppuu.

Vierailija
53/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:47"]

[/quote]

Pääpipit tosiaan pääsee eläkkeelle kun vähän silmät pyörii päässä. Fyysisesti taas pitää olla todella hajalla eikä pääse sittenkään...

[/quote]Omaa arviotasi kunnioittaen: taidat sinäkin olla ihan pysyvästi pois työelämästä. Juttusi kuulostavat katkeroituneen sairaan jankkaamiselta. Toivottavasti olosi edes vähän helpottaa.

Vierailija
54/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:39"]

[/quote]

Saatana jos pystyy täällä netissä viisastelemaan niin pystyy tekemään töitäkin. Siitä vaan johonkin puhelimyyjäksi mars ja lusmuilut loppuu.

[/quote]No sähän olet ihan harhainen. Kenelle luulet puhuvasi?

Vierailija
55/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:35"]

Kuka vaan voi esittää pakko-oireista henkilöä. Kiitos vinkeistä. Netti on mainio tietolähde. It

[/quote]

Mulla oli kerran työkaverina pakko-oireista kärsivä henkilö, sitten hän pääsi/joutui työkyvyttömyyseläkkeelle. Onneksi, sillä hänen kanssaan oli tosi vaikea tehdä töitä. Itse rupesin inhoamaan töihin menoa ja etsin koko ajan uutta työpaikkaa. Siitä vaan teeskentelemään, aikamoisen hyvä näyttelijä saat olla, jos eläkkeen tuolla tavalla aiot hommata.

Vierailija
56/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:47"]

[/quote]

[/quote]Omaa arviotasi kunnioittaen: taidat sinäkin olla ihan pysyvästi pois työelämästä. Juttusi kuulostavat katkeroituneen sairaan jankkaamiselta. Toivottavasti olosi edes vähän helpottaa.

[/quote]

Tuohan on 100% totta mitä sanoin. Tunnen kaksi ihmistä jotka on fyysisesti "ihan paskana" eikä mitään mahdollisuuksia eläkkeelle, sairaslomaa-töitä-sairaslomaa vuosia. Tunnen myös yhden joka on pään takia eläkkeellä ja minä en huomaa hänessä mitään sairasta, olemme viikottain juttusilla.

Vierailija
57/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuosta pakko-oireyhtymästä terveyskirjaston sivuilta. Sitä voidaan hoitaa ja siihen saa apua. Turhaan lusmuilette! Me toiset joudumme todella raatamaan niska limassa,perkele.

Vierailija
58/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät pyörii päässä,ja pakko-oireet riivaa ensi lääkärikäynnillä, se on varma.

Vierailija
59/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten vaan feikkaamaan ja todistuksia hakemaan, kukaan ei estä. Täällä köyhyysrajan alapuolella on niin mahtavaa että suosittelen todella. Tervetuloa tiimiin!

Vierailija
60/84 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä köyhyysraja,mulle riittää takuueläke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi