Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mä saan lapsen aikuiseksi

Vierailija
09.11.2020 |

Alan taas bilettämään. Mitä muutakaan tekemistä työelämästä syrjäytyneellä monisairaalla olisi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin mukavaa, kun saa taas oman elämän takaisin!?

Vierailija
42/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun maailmassa on sentään jotakin pysyvää. Ammattivalittaja ja ammattivalittajan suunnitelmat.  :)

Mä löysin vanhan ystävänkin ja tiedän, että hän sitten aikanaan auttaa muutossa. Eipä tarvitse sitten enää kinata miehen kanssa lapsen asioista. Kumma kun täällä luullaan, että jäisin ukkoa passaamaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunhan piti keksiä mitä teet eri tavalla ensi vuonna, ettei olisi niin mälsää. Tää bailaus tulee kyseeseen vasta 5-6 vuoden päästä.

Hommaan oman auton.

Jeesus näitä sun juttujasi. Sua on sen sata kertaa kehotettu hommaamaan auto, ettei tarttis olla mökin vankina mutta aina sanot, ettet voi ajaa menieren takia. 😁

Vierailija
44/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä pysty edes hammaslääkäriin menemään, kun pyörryttää ja sydän läpättää. Sit sä muka bailaat yöt läpeensä. 😆

Kyllä mä vaan bailata pystyn. Alkoholi auttaa mun menieriin. On muitakin menierikkoja joilla sama juttu.

Alkoholi lisää sydämen rytmihäiriöitä.

Tylsyys, perhe-elämään kyllätsyneisyys, stressi rahasta ja pennuista näivettää jo muutamassa vauvavuodessa elämästä nauttimiskyvyttömäksi.

Vierailija
45/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun maailmassa on sentään jotakin pysyvää. Ammattivalittaja ja ammattivalittajan suunnitelmat.  :)

Mä löysin vanhan ystävänkin ja tiedän, että hän sitten aikanaan auttaa muutossa. Eipä tarvitse sitten enää kinata miehen kanssa lapsen asioista. Kumma kun täällä luullaan, että jäisin ukkoa passaamaan. ap

KUKAAN kehoita sua jäämään vaan viimeinkin itsenäistymään omaan elämään! Sä riiput aggressiivisissa mulkeroissa, kun et uskalla lähteä ja tykkäät äijäsi rahapussista liikaa.

Vierailija
46/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunhan piti keksiä mitä teet eri tavalla ensi vuonna, ettei olisi niin mälsää. Tää bailaus tulee kyseeseen vasta 5-6 vuoden päästä.

Hommaan oman auton.

Jeesus näitä sun juttujasi. Sua on sen sata kertaa kehotettu hommaamaan auto, ettei tarttis olla mökin vankina mutta aina sanot, ettet voi ajaa menieren takia. 😁

No mulla on ollut tumarkin kohtauksia ja silloin ei oikein ole itse ajamista suositeltu. ap

Vierailija
47/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kuvittelin, että mies antaa ajaa tuolla uudella autolla vaan ei anna. Pelkää, että rikon sen ja ajan ojaan. Täytyy joku tonnin auto hommata. ap

Vierailija
48/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen jo sieluni silmin, kuinka sä suuntaat avoautolla kohti auringonlaskua sifonkihuivi päässä ja tummat lasit silmillä. Ammattivalittaja näyttää muille taivaan merkit!

Vierailija
49/50 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos vuotta siihen pojan täysi-ikäistymiseen on?

En kyllä itse tuhlaisi elämääni noin vuosikaupalla. 

Vierailija
50/50 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt oikeasti bilettämään, niin kai sitä pystyisi vähän töitäkin sivussa tekemään?

Tuo on totta. Bilettäminen vaatii ns. "turnauskestävyyttä" nuorelta ja terveeltäkin. Jos jaksaa bilettää, jaksaa myös tehdä töitä.

Kyllä sairaskin voi jaksaa välillä bilettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi