Kun mä saan lapsen aikuiseksi
Alan taas bilettämään. Mitä muutakaan tekemistä työelämästä syrjäytyneellä monisairaalla olisi?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt oikeasti bilettämään, niin kai sitä pystyisi vähän töitäkin sivussa tekemään?
Taksilla pystyn baariin ja takaisin kulkemaan.
Mistä rahat taksilla ajeluun ja biletykseen?
Ammattivalittajako on palannut? Yllättävää ajatella nimimerkki "ammattivalittajaa" bilehileenä sen palstahahmonsa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietitään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt oikeasti bilettämään, niin kai sitä pystyisi vähän töitäkin sivussa tekemään?
Tuo on totta. Bilettäminen vaatii ns. "turnauskestävyyttä" nuorelta ja terveeltäkin. Jos jaksaa bilettää, jaksaa myös tehdä töitä.
Niin varmaan. Ja miksi lapsen ikä nyt olisi este bilettämuselle? No joo, kaikenlaisia haaveita saa ihmisellä ollakkin.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittajako on palannut? Yllättävää ajatella nimimerkki "ammattivalittajaa" bilehileenä sen palstahahmonsa perusteella.
Minähän olin kova bilettämään nuorena ja bilettäisin vieläkin ellei mulla olisi niin tiukasti ajattelevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Ja miksi lapsen ikä nyt olisi este bilettämuselle? No joo, kaikenlaisia haaveita saa ihmisellä ollakkin.
Siksi kun pitää vielä tienata rahaa ja mies on tiukkapipo. Aion saada lapsen täysi-ikäiseksi niin sitten voin tehdä mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietitään sitten.
Sinulla on aina nämä suunnitelmat todella hyvällä mallilla, aloittamista vaille valmiit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietitään sitten.
Sinulla on aina nämä suunnitelmat todella hyvällä mallilla, aloittamista vaille valmiit.
Onhan tässä vielä vuosia aikaa. Eihän tässä vielä mitään voi tehdä miehen takia.
Mitäs jo kokeilisit työntekoa, onko ihankin vieras käsite?
Ethän sä pysty edes hammaslääkäriin menemään, kun pyörryttää ja sydän läpättää. Sit sä muka bailaat yöt läpeensä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä pysty edes hammaslääkäriin menemään, kun pyörryttää ja sydän läpättää. Sit sä muka bailaat yöt läpeensä. 😆
Kyllä mä vaan bailata pystyn. Alkoholi auttaa mun menieriin. On muitakin menierikkoja joilla sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Palannut?! Täällähän se on ollut koko ajan. Päivittäin tekee 20 aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vaan bailata pystyn. Alkoholi auttaa mun menieriin. On muitakin menierikkoja joilla sama juttu.
Alkoholi lisää sydämen rytmihäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi lisää sydämen rytmihäiriöitä.
Niin, sen alkoholin käytön jälkeen mutta kävelemään mä pystyn jos juon. Olen sitä joskus kokeillut, kun on lapsi ollut yökylässä. Silloin en tarvitse taksia.
Sunhan piti keksiä mitä teet eri tavalla ensi vuonna, ettei olisi niin mälsää. Tää bailaus tulee kyseeseen vasta 5-6 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palannut?! Täällähän se on ollut koko ajan. Päivittäin tekee 20 aloitusta.
Jep, ja kaikki yhtä pöljiä.