Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mä saan lapsen aikuiseksi

Vierailija
09.11.2020 |

Alan taas bilettämään. Mitä muutakaan tekemistä työelämästä syrjäytyneellä monisairaalla olisi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt, bilettäessään ammattivalittaja ei ole köyhä eikä kipeä.  :)

Vierailija
22/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi täyttää 18, heilahtaa joku mystinen taikasauva.

Mies ei olekaan enää tiukkapipo vaan päästää valittajan suhaamaan taksilla baarista baariin, ja jostain heilahtaa sitä rahaakin tähän suhaamiseen.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsi täyttää 18, heilahtaa joku mystinen taikasauva.

Mies ei olekaan enää tiukkapipo vaan päästää valittajan suhaamaan taksilla baarista baariin, ja jostain heilahtaa sitä rahaakin tähän suhaamiseen.  :)

Eihän se päästäisi mutta sitten ei ole enää väliä.

Vierailija
24/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunhan piti keksiä mitä teet eri tavalla ensi vuonna, ettei olisi niin mälsää. Tää bailaus tulee kyseeseen vasta 5-6 vuoden päästä.

Hommaan oman auton.

Vierailija
25/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kylä on siihen mennessä jo kuollut ja baarit kiinni.

Vierailija
26/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä prioriteetit kunnossa. Lol. Mielestäni se menee niin, että "ensin työ, sitten huvit".

Vierailija
27/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva ensin itse aikuiseksi. Kysyt, mitä muutakaan tekemistä on aikuisella? Taidat olla aika rajoittunut, jos et keksi mitään muuta asiaa, jota aikuinen voisi tehdä!

Vierailija
28/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva ensin itse aikuiseksi. Kysyt, mitä muutakaan tekemistä on aikuisella? Taidat olla aika rajoittunut, jos et keksi mitään muuta asiaa, jota aikuinen voisi tehdä!

Minähän olen tehnyt aikuisjuttuja koko elämäni. Saa kai sitä vanhana pitää hauskaa.

Vierailija
29/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauheaa, että täällä yritetään, että olisin vanhanakin vain kotona ja passaisin miestä.

Vierailija
30/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauheaa, että täällä yritetään, että olisin vanhanakin vain kotona ja passaisin miestä.

Ihan vapaasti voit tehdä mitä tykkäät, et sinä "täältä" tarvitse lupaa. 

Vierailija
31/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti voit tehdä mitä tykkäät, et sinä "täältä" tarvitse lupaa. 

En tietenkään tarvitse mutta jotenkin outoa, että pitäisi sittenkin jatkaa kurjaa ja tylsää elämää kun saa lapsen aikuiseksi. Olla kotona vaan ja passata miestä. Eihän aiinä ole mitään järkeä.

Vierailija
32/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taksi saman tien alle ja suhauta korkki auki! Eikö se lapsi nyt oo sen verran iso, että voi vahtia sitä mököttävää miestä?

Vierailija
33/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt oikeasti bilettämään, niin kai sitä pystyisi vähän töitäkin sivussa tekemään?

Meidän naapurin pyörätuolilla kulkeva sairas eläkeläinen käy monta kertaa viikossa paikallisessa miehensä ja kavereidensa avustamana. Kyllä tervejalkainen keski-ikäinen eläkeläinen pääsee helposti bilettämään.

Vierailija
34/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt oikeasti bilettämään, niin kai sitä pystyisi vähän töitäkin sivussa tekemään?

Meidän naapurin pyörätuolilla kulkeva sairas eläkeläinen käy monta kertaa viikossa paikallisessa miehensä ja kavereidensa avustamana. Kyllä tervejalkainen keski-ikäinen eläkeläinen pääsee helposti bilettämään.

Ei mulla ole terveet jalat enkä ole eläkeläinen. ap

Vierailija
35/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota taksi saman tien alle ja suhauta korkki auki! Eikö se lapsi nyt oo sen verran iso, että voi vahtia sitä mököttävää miestä?

Sitten mulla ei enää olisi kotia. Parempi odottaa että lapsi kasvaa aikuiseksi. ap

Vierailija
36/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten mulla ei enää olisi kotia. Parempi odottaa että lapsi kasvaa aikuiseksi. ap

Mihis sä meinaat sitten sieltä baarista taksilla ajaa? Otat eron heti lapsen 18-vuotispäivänä?

Vierailija
37/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihis sä meinaat sitten sieltä baarista taksilla ajaa? Otat eron heti lapsen 18-vuotispäivänä?

En tietenkään samana päivänä vaan siinä sitten kun lapsi on 18v-19v. Sitten pitää hommata oma koti. p

Vierailija
38/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o8n

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään samana päivänä vaan siinä sitten kun lapsi on 18v-19v. Sitten pitää hommata oma koti. p

Et sinä osaa hommata omaa kotia. Se on jo niin nähty.

Vierailija
39/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o8n

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä osaa hommata omaa kotia. Se on jo niin nähty.

Kyllä se sitten on helpompaa, kun saa hommata pienen ja halvan yksiön. ap

Vierailija
40/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun maailmassa on sentään jotakin pysyvää. Ammattivalittaja ja ammattivalittajan suunnitelmat.  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan