Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuto.net myyjä, kehtaanko pyytää tunnistautumaan ennen maksua?

Vierailija
02.03.2014 |

Huusin tuotteen, jolla on arvoa yli 100€. Myyjä ei ole tunnistautunut, ja puhelinnumerokin on virheellistä muotoa, eli ei oikea. Positiivisia myyntipalautteita myyjällä on kaikki, 12 kappaletta. Silti vähän epäilyttää, voinko pyytää myyjää tunnistautumaan verkkopankkitunnuksilla huutonettiin ennen kuin maksan ? Tiedän, että oma vikani kun huusin jo, mutta ei kai pyyntö voisi olla mitenkään liioitellun vaivalloinen myyjälle ? Vai auttaako tunnistautuminenkaan jos kaikki ei menisi kuten pitää ?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 12:15"]

Fonectasta ei myyjää löydy, ja puhelinnumeroa ei pysty työpaikkansa takia antamaan. Pyysin vielä uutta parempaa kuvaa, jonka sanoi laittavansa tänään. Tunnistautumista ei ole saanut aikaiseksi, koska hänellä on useampi tunnus mistä mainitsin että tietääkö sen olevan sääntöjen vastaista. 12 kappaletta positiivisia on luotettavan näköisiltä suosituilta ostajilta, parin kuukauden ajalta.

Mitähän tässä tekis...Tekis mieli vaan maksaa että jos kaikki hyvin meneekin !

ap

[/quote]

MInullakin soisi hälytyskellot ja lujaa. Onnistuuko nouto? Tai edes, että joku lähellä asuva kävisi paikan päällä tarkistamassa tuotteen ennen maksua? Ja mikä ihme on sellainen työpaikka ettei voi numeroaan antaa, mistä ihmeestä sinä edes tiedät missä hän on töissä? Itse en maksaisi, vaikka sitten tulisikin nega palaute...

Vierailija
22/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna numeroani enkä oikeaa osoitettani kenellekään, koska numero on syystä salainen, enkä ota yhtään riskiä että exä löytää taas kirveen kanssa oven taakse. Mitään en huutonetistä osta, myyn vain, eikä tähän mennessä ole kenellekään ollut ongelma että numero ja osoite on väärä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huutaa jos ehtona on vain tilimaksu ja summa niin suuri että sen menettäminen harmittaa.

Suuri osa ihmisistä on kuitenkin rehellisiä.

Tuo "useat tunnukset" on kyllä huolestuttavaa, eikä 12 positiivista palautetta ole vielä kovin paljoa.

Itse varmaan lähettäisin ylläpidolle sen meilin missä sanoo omaavansa useammat tunnukset ja ne väärää muotoa olevat yhteystiedot. Jos siitä saat nega palautteen, niin ylläpito kyllänpoistaa sen. Tehköön ylläpitokin völillä töitä provisioidensa eteen.

Vierailija
24/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 11:56"]Aika monella on numerona 040-1234567.

[/quote]

Tuo on muuten Vesa Keskisen numero, oli ainakin joskus vuonna 2005-2006. :> Oli silloin uutisissa juttua, miten paljon turhia puheluita ja tekstareita Keskinen saa.

Vierailija
25/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 11:32"]

Ehdottomasti pyydä! Itse tulin huijatuksi ja sinne meni 97€..

[/quote]

ÄLÄ VALEHTELE AKKA !

Jos myyjällä on paljon palautteita ja ovat positiivisia niin kukaan ei tule huijatuksi. OLE HILJAA VARATON !

[/quote]. Olen muuten mies. En akka. T.5

Vierailija
26/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole annettu oikeaa puhelinnumeroa, mulla ainakin hälytyskellot soisi. Pyytäisin antamaan jonkun toimivan puhelinnumeron.

Todennäköisesti noutaisin tuotteen vaikka olisi vähän kauempanakin myyjä.

Vierailija
27/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan maksaisi tunnistautumisesta 10€ kenenkään pyynnöstä. Muutenkin olen periaatteesta jättänyt tunnistautumatta, kun hinta nousi noin korkeaksi. Olen tehnyt kauppaa (lähinnä ostajana) huutiksessa vuodesta 2002.

Vierailija
28/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunnistautuminen on maksuton ja voimassa toistaiseksi*." Lukee Huutonetissä tällä hetkellä.

Vierailija
29/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi

Vierailija
30/30 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 11:32"]

Jos myyjällä on paljon palautteita ja ovat positiivisia niin kukaan ei tule huijatuksi. OLE HILJAA VARATON !

Noita on helppo tehtailla.