Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v mies, jolle köksänope antoi aikoinaan kutosen päästötodistukseen kotitaloudesta. en ole sen jälkeen uskaltanut tehdä ruokaa

Vierailija
11.04.2025 |

Miksi tuollaisia narsisteja pääsee opettajiksi kouluun, jotka pilaa ihmisiltä kaiken halun oppia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 5 ja olen tehnyt ruokaa ihan kiusallani ja työskennellyt kokkina. Ei se ope mitään tapa, se on sun oma ajatusmaailma. Astu ulos boxista ja tee safkaa.

Vierailija
2/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä enää voi olla traumasi vanki. Kokeile rohkeasti. Älä anna  jonkun vanhan opettajan määrittää sinua vieläkin. 

Luet reseptejä ja onnistut varmasti. Muistat vaan perussäännön että raakaa lihaa käsitellessäsi muistat hygienian ettet sairastuta ketään tai itseäsi. Ruoanlaitto ei ole rakettitiedettä.

Onnistut varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pelottaa? Ruoanlaitossa

Vierailija
4/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä sain todistukseen kaksi 10 ja toinen oli köksästä. En silti ole Hans Välimäen ravintolassa kokkina vaan teen ihan perus ruokia kotona ja ei musta master chefiä saisi. Työnikin on aika nörttimäistä ja yksinäistä

Vierailija
5/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok veeti 11v

Vierailija
6/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka osaisit tehdä ruokaa, etsä silti mitään naista saisi.

Vierailija
7/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle annettiin kutonen liikunnasta. Toisessa koulussa olikin kiitettävä ja nyttemmin oon voittanut lajissani maailmanmestarin. Ei paljo jonkun skutsimaikkojen antamat numerot kiinnostele.

Vierailija
8/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuni on kätevä asia. Sinne vaan kanaa tai kalaa ja pakastepinaattipedillä ja ruokakermalla ja kasviksia pakkasesta. suolaa tai mitä mausteita tykkäät. N. 1h. Sillä aikaa olet vauva palstalla kun kypsyy ,😉 eikä kestä kauaa pannulla kana ja kasvikset vedessä keittää kattilassa.

Vierailija
9/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuni on kätevä asia. Sinne vaan kanaa tai kalaa ja pakastepinaattipedillä ja ruokakermalla ja kasviksia pakkasesta. suolaa tai mitä mausteita tykkäät. N. 1h. Sillä aikaa olet vauva palstalla kun kypsyy ,😉 eikä kestä kauaa pannulla kana ja kasvikset vedessä keittää kattilassa.

En osaa keittää edes perunoita samasta syystä, kelpaan vaan kuolemaan dronen alle itärajalla kun aika tulee.

Vierailija
10/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka osaisit tehdä ruokaa, etsä silti mitään naista saisi.

Osaisitko olla ihminen täällä ihmisille.??? Miksi pitää koko ajan nälviä? Kasva aikuiseks

Vierailija
11/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kutosen ihan aiheesta? Vai kärsitkö epäoikeudenmukaisuudesta?

Vierailija
12/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveää olla yläkoulun köksän ope, kun kaikenlaiset jampat tulevat sotkemaan ruokien kanssa. Mulla menisi järki.

Vierailija
13/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kannattaksi mitään kokatakkaan kun sähkön hinta huitelee 20 centissä

Vierailija
14/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis saavuttanut jakson tavoitteita. Varmaankin piti siivota kotona eri huoneita ja pyytää huoltajan allekirjoitus, että on siivottu. Piti tehdä läksyjä. Oli kokeita teoria-asioista kuten ravintoaineista ja ruokaympyrästä. Se varsinainen ruuanlaitto oli siinä hyvin pieni osa, ja ylipäänsä ruokaa tehdään kotitaloudessa (ja tehtiin jo silloin) ryhmissä. Ruuanlaiton osuus koski siis koko ryhmää, suurin osa numerosta tuli ihan muista asioista ja niistä sinä olit vastuussa ihan itse.

Vierailija
15/15 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis saavuttanut jakson tavoitteita. Varmaankin piti siivota kotona eri huoneita ja pyytää huoltajan allekirjoitus, että on siivottu. Piti tehdä läksyjä. Oli kokeita teoria-asioista kuten ravintoaineista ja ruokaympyrästä. Se varsinainen ruuanlaitto oli siinä hyvin pieni osa, ja ylipäänsä ruokaa tehdään kotitaloudessa (ja tehtiin jo silloin) ryhmissä. Ruuanlaiton osuus koski siis koko ryhmää, suurin osa numerosta tuli ihan muista asioista ja niistä sinä olit vastuussa ihan itse.

Ei ainakaan meillä ollut mitään siivous kotitehtäviä tmv. Tunneilla oli ruuanlaitto pääosassa. 

Ravintoympyrät kuului terveystiedontunneille, jossa eri opettajakin.  

Oishan se ollut hullua, kun se sairaanloisen lihava kotsanopettaja olisi vielä yrittänyt opastaa miten syödä terveellisesti. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi