Saaren taika tuotteet
Mun mielestäelestä ihan huuhaa tuotteitta! Suurin osa tulee Puolasta ja hirvellä hinnalla täällä myydään!
Kommentit (104)
Olen tykännyt tuotteista ja huomannut että tlimiivat hyvin akneihollani. Teepuusaippuasta en luovu. Jotkin rasvat ja seerumit on aika kalliita 40-50e ja olen löytänyt joitakin ihan samalla pohjalla olevia paljon halvemmalla muilta merkiltä, esim bakuchiol ja jojoba/ teepuuöljy. Mikrokuorinta acain löysin muista verkkokaupoista paljon halvemmalla samoin kollageeni A-vitamiini rasvan. En ole saaren taian verkkokaupasta ostanut mitään kun tuotteet on liian kalliita ikävä kyllä.
Saaren taika uskovaiset kuvittelevat että ne edelleen valmistetaan Suomessa. Alussa niin olikin ja muutamaa tuotetta näyttävät yhä valmistavan kotimaassa. Tuotteet valmistetaan nykyään ulkomailla suurissa bulkkitehtaissa halvalla, lyövät Perniössä Saaren taika pakkaukseen ja myyvät kalliilla. Hieno liikeidea kyllä. Avain lipun saa kun pakataan ja markkinoidaan ja on toimipiste Suomessa.
Loppui heidän shampoolla pään kutina ja hilseily kuin seinään. Apteekin tuotteet eivät auttaneet ollenkaan.
Joskus tilasin perheenjäsenelle lahjaksi saippuaa tuolta ja olin siinä luulossa, että tuen suomalaista pienyritystä. Sähköpostiin tuli oikein rustiikkiset "nyt Irma sai tilauksesi, Marjatta innokkaasti kipittää sitä varastosta noutamaan ja Annikki pakkaa sen taidokkaasti rakkaudella" -seurantaviestit. Oli aika huijattu olo kun tuote tulikin ulkomailta isosta varastosta :D ihan vedätystä.
Häh! Mä olen elänyt siinä uskossa, että tuotteet tosiaan valmistetaan Suomessa? Jos näin ei ole, niin plääh!
Ihan turhaa valittaa jos tuotteita ostetaan isommissa erissä muualta halvalla ja myydään kalliimmalla Suomessa, koska niin se kauppa toimii ihan joka alalla.... aina voi sen oman yrityksen perustaa jos ei toisen menestystä kestä...
Puolasta pääasiassa ja monet halvemmat merkit ostaa samat tuotteet, pakataan vaan oman merkin kääreisiin . Sellaista huijausta . Ja tää omistaja värittää niin kertomuksia tuotteista. Ne ei mitään esim.naamasrasvoja ole kehitelleet , semmoiset projektit vaatii aikaa ja esimerkiksi kemistejä ynm. korkeasti koulutettua ammattitaitoista väkeä ei millään elämän korkeakoulu opinnoilla😂
Vierailija kirjoitti:
Face uutisvirtaan tulee päivittäin heidän mainoksiaan. Kun klikkaa mainosta katsoakseen sen kommentteja, joita näyttäisi olevan esim 8, niin kuitenkaan ei löydy yhtään kommenttia. Mistä moinen johtuu?
Johtuu sun facen asetuksista. Laita että "kommentit - kaikki". Nyt sulla taitaa olla että vain "kommentit - osuvimmat" näytetään.
Vanha ketju, mutta kerron kokemukseni silti:
Itselläni akneiho, mustapäitä ja ihan finnejäkin välillä ja hyvin kuiva. Saarentaian teepuusaippua (nestemäinen) oli helvettiä käyttää. Kirveli ja sattu, teki ihosta entistä kuivemman ja sai naaman punottamaan kun tomaatti. En suosittele. Ihme, että on saanut niinkin paljon positiivista palautetta, mutta itselle ei toiminut, pahensi vain naaman kuntoa. Lopetin käytön aika pian aloittamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta kerron kokemukseni silti:
Itselläni akneiho, mustapäitä ja ihan finnejäkin välillä ja hyvin kuiva. Saarentaian teepuusaippua (nestemäinen) oli helvettiä käyttää. Kirveli ja sattu, teki ihosta entistä kuivemman ja sai naaman punottamaan kun tomaatti. En suosittele. Ihme, että on saanut niinkin paljon positiivista palautetta, mutta itselle ei toiminut, pahensi vain naaman kuntoa. Lopetin käytön aika pian aloittamisen jälkeen.
Ainiin vielä tähän lisäyksenä, niin minulla on myös hyvin herkkä iho, niin tuote ei sopinut kasvoilleni yhtään. Isä tilasi tuotteen, odotukset oli kai heillä korkealla ja pettyivät, kun sanoin, ettei auta. Olin aika skeptinen kyllä jo valmiiksi. Joitain auttaa, itse en saanu mitään hyötyä kyseisestä tuotteesta.
Itse kärsin rasvoittuvasta akneihosta ja näin ylistäviä mainoksia, joten tilasin pari Aktiivihiili Teepuusaippuaa (onneksi edes alennusmyynnin aikaan). Olisi pitänyt googlettaa ensin, eikä luottaa sinisilmäisesti, kun tuotteella oli muka täydet 5 tähteä ja pelkkiä hyviä arvosteluja. En itse ole huomannut ihossani muutosta parempaan.
Katsokaa Kosmetiikkanörtti (instagramissa) ja hänen videot teepuusaippuasta. Ei ole mitään ihoystävällistä tavaraa ja rikkoo suojakerroksen jatkuvalla käytöllä korkean ph takia..
Itse käytin niin teepuusaippuaa kuin aktiivihiiliteepuusaippuaa. Akne lähti, mutta siitä hyvästä mun iho kuivui ja oli tosi punakka sekä kiristävä. Edes se akne ei tuntunut niin pahalta kuin tuo jatkuva kiristys.
Siirryin korealaisen kosmetiikan pariin ja nyt ei ole aknea eikä noita muita ongelmia vaan terve, puhdas ja hyvinvoiva iho.
Hyvät asiakaspalautteet perustuu osaltaan myös siihen että tilauksen jälkeen saat sähköpostin jossa kehotetaan jättämään hyvää palautetta koska PARHAIDEN arvosteluiden kesken arvotaan useiden satojen eurojen lahjakortti. Instassa oli postaus "ovatko palautteemme aitoja" kommentoin siihen tästä ja sain blokkauksen.
Tuotteet ihan perustason ok hyviä omalle kaiken kestävälle iholle, mutta erittäin epäeettistä esitellä saippuaa ihosairauksia parantavana. Lopetin käytön, en voi kannattaa toimintaa.
Markkinointi on valheellista ja kritiikin esittäjiä kohtaan ollaan aggressiivisia.
Olen kokeillut useampaa Saaren Taika tuotetta. Mitään vaikutusta niillä ei ole ollut. Pisimpään olen käyttänyt aktiivihiili & savi - kasvonaamiota. Naamio tuntuu hyvin miellyttävältä iholla, mutta ei tuo puhdista huokosia sen kummemmin. Alehintaan olen onneksi tuotteita ostanut, rahat menee ihan hukkaan. Joku kasvoseerumi, hedelmä ja hyaluronihappo, kuivatti ihoa.
Harhaanjohtavaa markkinointia. Tuolta yritykseltä ei kantsi tilata yhtään mitään. Täyttä kusetusta. Lisää kannattaa lukea Karkkipäiväsannin IG:n kohokohdista!
Nyt ne on palkanneet markkinointiin jonkun. Jatkuukohan tyyli samana. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne on palkanneet markkinointiin jonkun. Jatkuukohan tyyli samana. :D
Facebookissa naistenhuoneella on pyörinyt kuvakaappauksia jotka väittävät toimineen Saaren taian ennakkotehtävinä työhaastatteluissa. Tehtävien ydin oli se että miten ympäripyöreästi voit vastata asiakaspalautteeseen jossa kyseenalaistetaan mm. tuotteen kotimaisuus :D
Jäi käsitys että ei ole edes etäisesti tietämättömyyttä tai vahinkoa tämän yrityksen toiminta vaan ihan tietoista ja johdonmukaista kusetusta.
Ainakin toimitusjohtaja nyt pahoittelee pitkässä artikkelissa sitä, että he aiemmin epäonnistuivat viestinnässä elikkä jäivät vaiheistaan kiinni - suomeksi käännettynä.
Vastaisuudessa aikovat valehdella paremmin.
Tuossa laittamassasi saippuassa on vaan aika monta ihoa ärsyttävää ainetta. Jos ei ole herkkäihoinen niin toki voi käyttää, mutta ei sovellu kaikille.
Missä Faith in Nature saippuaa myydään?