Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (47)

Have a nice day

Olen seuraillut Saaren taikan markkinointia terveysväittämineen.
Lainausmerkein merkityt väittämät on asiakkaiden tyyliin” psori parantui”
Facebookin mainoksissa ihmiset laittavat negatiivisia kommentteja, siitä että Saaren Taika valehtelee ja terveysväittämät on laittomia.
Saaren Taikan Johanna itse parkuu blogissaan että heitä somekiusataan ja työntekijät ei halua mennä someen.
Tämä on tosi elämän viihdettä parhaimmillaan😄.
Jos nyt vain yrityksen perustaja katsoisi peiliin ja muuttaisi markkkinointiaan. Ehkä some”kiusaaminenkin” loppuisi

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Tulee kamala häpeä omistajan tekemistä videoista ja mainoksista. Naama on kiinni linssissä ja puhuu niin tökerösti aina. Jatkuvasti tapetilla omat mielenterveys ongelmat. Sääliäkö hakee? Kuitenkin kykenee joka päivä kuvaamaan omaa naamansa someen. Jatkuvasti mainoksissa pyörivät alekoodit ei toimi, teksteistä puuttuu olennaisia asioita ja linkki tuotteisiin. Kaikki valittavat samoista puuttuvista epäkohdista facebookissa ja siltikään mainoksiin ei panosteta. Myydään mukamas laadukasta luonnonkosmetiikkaa ja kaikki mainonta on täysin päinvastaista.

• ylös 21
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huippuna nämä tissihiki ja pallihikijutut. Hui kun uskaltavat sanoa rumia sanoja.
Omien pikkulasten tuominen someen on arveluttavaa, tuskin on lapset antaneet lupaa

• ylös 15
  • alas 0
Läpinäkyvä

Pakko itsekin ihan kommentoida tätä iki vanhaa ketjua siitä syystä, kun Saaren Taian facebookissa taas puhuttiin heidän läpinäkyvyydestään kuin runeberg konsanaan. On tainut Johannalla mennä käsitteet sekaisin siitä, että mikä on sitä rehellisyyttä ja läpinäkyvyyttä, koska en ole toiseen yritykseen törmännyt joka näin vahvaa sensurointia käyttää. Jos yhtään menee ja kyseenalastaan yhtään mitään, niin poistoonhan kaikki sellaiset kommentit menee. Kuten myös negatiiviset palautteet tuotteista. Mutta siis tiivistetysti, koska uskon, että Johanna varmasti täälläkin palstalla ilmiantaa näitä keskusteluja aikansa kuluksi, niin: läpinäkyvyys ei koske vain valmistusmaata tai ainesosia, vaan myös kyseenalastavaa keskustelua ja etenkin negatiivisia palautteita. Kommentteja ei tarvitsisi poistaa tai mieltään edes pahoittaa, JOS se ei huolestuttaisi, että joku ulkopuolinen vielä osuu totuuden suoneen.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huippuna nämä tissihiki ja pallihikijutut. Hui kun uskaltavat sanoa rumia sanoja.
Omien pikkulasten tuominen someen on arveluttavaa, tuskin on lapset antaneet lupaa

Toisaalta myös esim. Naantalilainen Luonkos on markkinoinut tuotteita tissihikeen ja pallihikeen, ja kai niistäkin saa puhua kun ihmiset kerran niistä kesäkuumilla kärsii. Kieltämättä tosin sen Saaren Taika kauppiaan sanomana kuulostaa jotenkin roisimmalta kuin muuten. 

Muutenkin mietityttää että eikö se kauppias tajua, että hän ei ehkä jo ihan ulkoisen habituksensa takia ole paras markkinoija kosmetiikalle. En ole sitä mieltä että aina pitää olla nuoria kauniita malleja vaan mainostamassa kosmetiikkaa, mutta jos merkin pääkasvo on ikäistään vanhemman näköinen vaikeasti ylipainoinen mt-ongelmainen tyyppi niin enpä tiedä.

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Ne saippuat ja sheavoi-voiteet yms on ihan jees joskin kalliita toki. Sen sijaan noissa teknisemmissä tuotteissa vaikea luottaa niiden laatuun, kun kauppias ei kerro missä ne on kehitetty ja kenen toimesta. Selvää on, että Johanna ei ole niitä matrixyl, retinoli, hedelmähappo tms voiteita kehitellyt vaikka antaakin kuvaa että hän tuotekehittäjänä kehittää ja pikkupajat ulkomailla tekee. Ne lienee jonkun valmistajan perusvalikoimaa jonka voi brändätä omalle merkille. Mutta siis itse en oikein usko sen Johannan osaamiseen, osaako valvoa että esim. hyaluronihapposeerumi mitä ostaa jostain on sellaista jossa molekyylikoot on sellaisia että oikeasti vaikuttaa ihoon jotain yms. 

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

No mun psori oikeasti rauhottui heidän shampoolla. Lääkegeeli maksaa 150 ml 71 euroa. Saaren taika palashampoo jotain 20€ ja on todella riittoisa. Minun arvostelun julkaisivat ihan sanasta sanaan. En oikein ymmärrä tätä aloitusta? Mikä ongelma tässä nyt on, että on kauppa, jossa myydään tuotteita, joita jotkut ihmiset haluavat ostaa? Jotenkin pahantahtoinen aloitus.

• ylös 4
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mun psori oikeasti rauhottui heidän shampoolla. Lääkegeeli maksaa 150 ml 71 euroa. Saaren taika palashampoo jotain 20€ ja on todella riittoisa. Minun arvostelun julkaisivat ihan sanasta sanaan. En oikein ymmärrä tätä aloitusta? Mikä ongelma tässä nyt on, että on kauppa, jossa myydään tuotteita, joita jotkut ihmiset haluavat ostaa? Jotenkin pahantahtoinen aloitus.

Totta kai se julkaistiin, koska se oli oletettavasti positiivinen. Mut lähetäppäs ensi kerralla negatiivinen palaute ja odottele sitten sen julkaisua. Saat odottaa hautaan asti.

Valheellinen markkinointi on aina valheellista markkinointia, olipa se sitten miten "hienovaraista" hyvänsä. Enkä hyväksy sellaista yhdeltäkään firmalta. En ainakaan niiltä jotka liputtavat nimenomaan läpinäkyvyyden puolesta.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Aina on joku hypetetty tuote, aineosa luettelo taas kertoo ettei eroa muista juuri merkittävästi. Ihan jokaisen oma valinta uskooko sen "mainoksen mukaan tämä on parempi" lauseen.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

No todellakin, tuotteet sikahintaisia, kun samaa saa 1/3 osahinnalla kaupoista.
Esimerkiksi tuo hypetetty teepuusaippua Tokmannilta hintaan ~ 6 euroa. Tokmannin teepuusaippua on Nurmen virolainen saippua.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Mainos on mainos. Ei kai kukaan vähänkään järkevä kauppias laita mainokseen negatiivisia palautteita. Siitä voi olla montaa mieltä, että onko oikein julkaista vain positiiviset palautteet, jos sitä käyttää mainontakeinona, mutta laki ei sitä kiellä.

Vierailija

Minulla on kanssa kokemusta myös siitä, että yritin ripsiväristä jättää negatiivisen palautteen, mutta sitä ei ikinä julkaistu. Asiakaspalvelusta kun pyysin näkökulmaa asiaan niin totesivat, että luomeni ja ripseni on liian öljyiset ja siksi väri varisee. Hetken päästä johanna julkaisi ohjeen näille joilla ripsiväri on rapissut, että syy on liian kuivissa ripsissä ja ripset tulisi nimenomaan öljytä niin pysyvyys olisi parempi. Että taitavat olla koko tiimi aivan kujalla omista tuotteistaankin. Syy löytyy aina asiakkaasta jos heiltä kysytään.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Meinasin joskus tilata verkkokauapasta tuotteen, olin jo täyttänyt tiedot, kun näytölle tuli vasta loppuvaiheessa toimituskulujen hinta. En muista paljon se oli, mut mielestäni se oli huomattavan korkea siihen nähden että yhtä saippuapalaa olin tilaamassa. Jätin siis tilaamisen sikseen. No pian kilahti sähköpostiini viesti, jossa luki et unohditko jotain, ostoskorissa odottaa tämä tuote.. Sivusto oli siis tallentanut sähköpostiosoitteeni siitä keskenjääneestä tilauksesta. En ollut rekisteröitynyt tms. Päätin etten tilaa tuollaisesta tyrkkyputiikista, josta spämmätään sähköpostiin noin, ikinä mitään.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meinasin joskus tilata verkkokauapasta tuotteen, olin jo täyttänyt tiedot, kun näytölle tuli vasta loppuvaiheessa toimituskulujen hinta. En muista paljon se oli, mut mielestäni se oli huomattavan korkea siihen nähden että yhtä saippuapalaa olin tilaamassa. Jätin siis tilaamisen sikseen. No pian kilahti sähköpostiini viesti, jossa luki et unohditko jotain, ostoskorissa odottaa tämä tuote.. Sivusto oli siis tallentanut sähköpostiosoitteeni siitä keskenjääneestä tilauksesta. En ollut rekisteröitynyt tms. Päätin etten tilaa tuollaisesta tyrkkyputiikista, josta spämmätään sähköpostiin noin, ikinä mitään.

*saaren taika verkkokaupasta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista tapahtuu kyllä muissakin verkkokaupoissa.

Itse koitin yhtä Saaren taian shampoota josko auttaisi kuivaan ja herkkään päännahkaan. Kallis shampoo enkä huomannut mitään vaikutusta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista tapahtuu kyllä muissakin verkkokaupoissa.

Itse koitin yhtä Saaren taian shampoota josko auttaisi kuivaan ja herkkään päännahkaan. Kallis shampoo enkä huomannut mitään vaikutusta. 

Joo en muuta väittänytkään. Itselle tuo muistuttelu oli silti liian tungettelevaa ja vei fiilikset ostaa mitään. Ajattelin, et kyseessä olis ollut arvoiltaan hieman hienovaraisempi yritys.

Vierailija

Face uutisvirtaan tulee päivittäin heidän mainoksiaan. Kun klikkaa mainosta katsoakseen sen kommentteja, joita näyttäisi olevan esim 8, niin kuitenkaan ei löydy yhtään kommenttia. Mistä moinen johtuu?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poistavat ihan asiallisesti kirjoitetut palautteet, jos eivät ylistä tuotteita. Se teepuusaippua ei todellakaan parantanut mun ihoani ja mielestäni muilla ongelmaihoisilla on oikeus se tietää ennen taas yhden kalliin tuotteen ostamista.

Kuivatti todella paljon ja aiheutti siten lisää mustapäitä ja finnejä.

Sivut