Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saaren taika tuotteet

Kosmetologi
09.11.2020 |

Mun mielestäelestä ihan huuhaa tuotteitta! Suurin osa tulee Puolasta ja hirvellä hinnalla täällä myydään!

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahduin joskus siihen siivoussaippuaan, ihan täyttä huijausta. Älkää vaan tilatko! 

Saman asian ajaa vaikka etikka ja Fairy.

Vierailija
62/104 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarentaika-tuotteet..

Olen ostanut tuotteita kuivalle iholle...mutta yllätys...ihoni kuivui entisestään hilseiden kera...

Enpä osta enää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonetuoksuja olen joskus tilannut pari, luvattiin hyvin pitkä säilyvyys ja hinta tietysti korkea. Ei tuoksunut yhtään sen kauemmin kuin Rustan halppistuoksut vaikka noudatin käyttöohjeita. 

Vierailija
64/104 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan noi somekanavilta löytyvät käyttökokemukset ihan hölynpölyä. Siivoussaippuoita koskien. Ennen - jälkeen kuvat otettu eri valaistuksessa jne. Nyt pyörii Facebookissa joku kaapin ovia koskeva siivouskuva. Aivan eri valaistus molemmissa kuvissa. Huhhuh uskooko porukka noita.

Vierailija
65/104 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan noi somekanavilta löytyvät käyttökokemukset ihan hölynpölyä. Siivoussaippuoita koskien. Ennen - jälkeen kuvat otettu eri valaistuksessa jne. Nyt pyörii Facebookissa joku kaapin ovia koskeva siivouskuva. Aivan eri valaistus molemmissa kuvissa. Huhhuh uskooko porukka noita.

Vierailija
66/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihme morkkaamista tässä ketjussa ja en ole firman edustaja kun näin sanon mutta tuotteet on kyllä hyviä. Ihoja on erilaisia ja kaikki tuotteet ei valitettavasti toimi kaikilla. Teepuusaippua on tehnyt jo kuukaudessa ison eron ihooni kun olen kärsinyt aikuisiän aknesta jo vuosia. Olen vähitellen luopunut markettien halpistuotteista kokonaan pois. Vaikka jotain teepuusaippua saa tokmannilta halvalla niin sisältö on ihan toista mitä saaren taiassa. Kaikki tuotteet ei valmisteta Suomessa mutta hyvin se lukee jokaisen tuotteen kohdalla missä on tehty. Suosin mieluummin suomalaista ja luomua.

Vierailija
67/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuohon että ihon kuivumiseen osassa tuotteissa. Iholla menee aikaa että se tottuu aineisiin. Esim Retinol kuivattaa ihoa ja puskee finnit pintaan mutta ei sen käyttöä pidä sillon lopettaa vaan jatkaa niin iho paranee. Moni vaan luovuttaa heti kun iho muuttuu "pahemmaksi"

Vierailija
68/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä kun ketju on vauva.fi sivulla että täällä morkataan yritystä.. Meno kun jossain naistenhuoneella 🤦

Vierailija
69/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnit ei taatusti lähde viikossa-parissa vaikka ois mikä taika.

On lähtenyt. Olen itse saanut akneni pois sillä saippualla, ihan paras.

Vierailija
70/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä kirjoitti:

Myllyn myymälä oli ainakin tyhjä

Laitoin negatiivisen kommentin heidän sivuilleen ja minut estettiin. Eivät kestä tuotteisiin kohdistuvaa arvostelua. Siitä johtuu pelkkä positiivinen palaute, negatiivista ei julkaista. Ja itse kirjoittavat positiivisen palautteen.

Todella arveluttavaa ja räikeää markkinointia.

Alussa jotain saippuaa valmistivat Suomessa. Ahneuksissaan siirsivät kaiken valmistuksen halpamaihin.

Asiakkaiden arvostelu ja napina siitä, että väittivät valheellisesti tuotteiden olevan kotimaisia johti siihen, että pykäävät kovaa vauhtia uutta saippuatehdasta Suomeen.

Siis mitä ihmettä selität 🤣🤣 kyllä Suomessa suurin osa valmistetaan, osa on tullut alusta asti ulkomailta mutta tuotteissa kyllä näkyy missä on valmistettu.

Vierailija
71/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia85 kirjoitti:

Onpa ihme morkkaamista tässä ketjussa ja en ole firman edustaja kun näin sanon mutta tuotteet on kyllä hyviä. Ihoja on erilaisia ja kaikki tuotteet ei valitettavasti toimi kaikilla. Teepuusaippua on tehnyt jo kuukaudessa ison eron ihooni kun olen kärsinyt aikuisiän aknesta jo vuosia. Olen vähitellen luopunut markettien halpistuotteista kokonaan pois. Vaikka jotain teepuusaippua saa tokmannilta halvalla niin sisältö on ihan toista mitä saaren taiassa. Kaikki tuotteet ei valmisteta Suomessa mutta hyvin se lukee jokaisen tuotteen kohdalla missä on tehty. Suosin mieluummin suomalaista ja luomua.

Mene nyt mäkeen siitä. Näissäkään ei ole mitään eroa.

Saaren taika

INREDIENTS: Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Sunflowerseedate, Aqua, Glyserin, Melaleuca alternifolia leaf oil, *d-Limonene

Flow teepuusaippua

Ingredients: Sodium Cocoate*, Aqua**, Glycerin*, Sodium Sunflowerseedate*, Sodium Castorate*, Kaolin**, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Limonene

Vierailija
72/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimi parissa viikossa kun aloin käyttämään heidän tuotteita. Usko tai älä.

Vierailija
73/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lähtenyt. Olen itse saanut akneni pois sillä saippualla, ihan paras.

Samoin! :)

Vierailija
74/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaren taika

INREDIENTS: Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Sunflowerseedate, Aqua, Glyserin, Melaleuca alternifolia leaf oil, *d-Limonene

Flow teepuusaippua

Ingredients: Sodium Cocoate*, Aqua**, Glycerin*, Sodium Sunflowerseedate*, Sodium Castorate*, Kaolin**, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Limonene[/quote]

Tuo laittamasi ei ole kyllä se Tokmannin teepuusaippua sisältö mistä tässä kyllä puhuttiin. Mutta näköjään trolli löytyi jo paikalle.

Vierailija
75/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Saaren Taikaa somessa edustava (en tiedä oliko omistaja vai joku muu) väitti mulle Facebook-kommenteissa joskus kiven kovaan että puhelimen/tabletin näytön lämpösäteily aiheuttaa aknea ja siks ei saa roikkua liikaa netissä tai tulee finnejä. Yritin pyytää lähdettä ja kysyin et entä muu lämpösäteily, esim. ruoanlaitosta tuleva. Ei ollut antaa lähdettä ja hänen piti lähteä lasten kanssa virpomaan tms. niin ei voinut jatkaa keskustelua.

Vierailija
76/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta ainakin täällä "finnisaippua" toimii.

Vierailija
77/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miia85 kirjoitti:

Mene nyt mäkeen siitä. Näissäkään ei ole mitään eroa.

Saaren taika

Flow teepuusaippua

Ingredients: Sodium Cocoate*, Aqua**, Glycerin*, Sodium Sunflowerseedate*, Sodium Castorate*, Kaolin**, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Limonene

Faith in Nature hinta n. 4 euroa. Mikään ei selitä tota st:n järkyttävää hintaa. Ei mikään. Saippua on niin yksinkertainen tuote, ettei siihen juuri eroja saa tehtyä millään.

Ingredients

Sodium palmate** Sodium cocoate* and/ or Sodium palm kernelate** Aqua (Water) Glycerin*

Melaleuca alternifolia leaf oil* Sodium chloride Sodium citrate* Limonene*

Vierailija
78/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia mistä saippuansa ostaa, mutta suosin ainakin sellasia mihin ei ole mitään ylimääräistä tungettu koska ihoni on tosi herkkä. Kannatan mieluummin suomalaista pienyritystä kun ostan jonkin ulkolaisen saippuan.

Vierailija
79/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith in Nature hinta n. 4 euroa. Mikään ei selitä tota st:n järkyttävää hintaa. Ei mikään. Saippua on niin yksinkertainen tuote, ettei siihen juuri eroja saa tehtyä millään.

Ingredients

Sodium palmate** Sodium cocoate* and/ or Sodium palm kernelate** Aqua (Water) Glycerin*

Melaleuca alternifolia leaf oil* Sodium chloride Sodium citrate* Limonene*[/quote]

Tuossa laittamassasi saippuassa on vaan aika monta ihoa ärsyttävää ainetta. Jos ei ole herkkäihoinen niin toki voi käyttää, mutta ei sovellu kaikille.

Vierailija
80/104 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ingredients

Melaleuca alternifolia leaf oil* Sodium chloride Sodium citrate* Limonene*

Tuossa laittamassasi saippuassa on vaan aika monta ihoa ärsyttävää ainetta. Jos ei ole herkkäihoinen niin toki voi käyttää, mutta ei sovellu kaikille.

Mitkä nämä aineet on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme