Saaren taika tuotteet
Mun mielestäelestä ihan huuhaa tuotteitta! Suurin osa tulee Puolasta ja hirvellä hinnalla täällä myydään!
Kommentit (104)
Kalliita enkä pidä ”omalla elämänkerralla” kaupittelusta - se on noloa. Mutta tuotteet ok.
Itse tykkään kyllä, ihan hyvälaatuiset ainesosat. Osa tuotteista turhan kalliita nykyään tosin. Minua ei haittaa se, että osa tuotteista valmistutetaan muualla Euroopassa pienvalmistajilla.
Finnit ei taatusti lähde viikossa-parissa vaikka ois mikä taika.
Suurista tehtaista luultavasti tulee!
Luultavasti omistajat itse kirjoittaa käyttökokemukset😂
Minusta ovat ihan hyviä tuotteita.
Ärsyttää kun mainostetaan että hormonaalinen akne lähtisi saippualla. Ei lähde vaikka olisi millainen saippua.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on myynissä sitä teepuusaippuaa vastaava versio noin kolmasosalla Saaren taian hinnasta jos haluaa testata.
Muistatko nimeä?
soap.fi myy ihan samoilla ainesosilla tuotteitta puolet halvemmalla!
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on myynissä sitä teepuusaippuaa vastaava versio noin kolmasosalla Saaren taian hinnasta jos haluaa testata.
Laitatko merkin.
Poistavat ihan asiallisesti kirjoitetut palautteet, jos eivät ylistä tuotteita. Se teepuusaippua ei todellakaan parantanut mun ihoani ja mielestäni muilla ongelmaihoisilla on oikeus se tietää ennen taas yhden kalliin tuotteen ostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko merkin.
Nurme. (Viro).
Eri
Mulla on niistä hyviä kokemuksia. Ovat kyllä niin kalliita, että ei ole mulla ihan jatkuvassa käytössä.
Mulla teepuusaippua jätti naamaan jotenkin kiristävän tunteen, oli ehkä liian kuivattava mun iholle. Käytin sen kuitenkin shampoona ja se oli ehdottomasti parempi. Hillitsi hyvin päänahan kutinaa ja rasvoittumista. Pystyin pidentämään pesuväliä.
Tosi harhaanjohtavaa markkinointia, poistavat kaikki kommentit joissa tuotetta ei ylistetä?
Vähän liian hyvää ollakseen totta nuo heidän tuotteensa ja niiden kuvaukset.
On kyllä superhyvä hiuksiin jätettävä hoitoaine.
Ihan samanlaista virolaista tuotetta saa 1/3 hinnalla kaupoista. Ei tartte tilata. Järkyt hinnat, kun Saaren taian tuotteet kuitenkin tulee ulkomailta.
Myllyn myymälä oli ainakin tyhjä…
Laitoin negatiivisen kommentin heidän sivuilleen ja minut estettiin. Eivät kestä tuotteisiin kohdistuvaa arvostelua. Siitä johtuu pelkkä positiivinen palaute, negatiivista ei julkaista. Ja itse kirjoittavat positiivisen palautteen.
Todella arveluttavaa ja räikeää markkinointia.
Alussa jotain saippuaa valmistivat Suomessa. Ahneuksissaan siirsivät kaiken valmistuksen halpamaihin.
Asiakkaiden arvostelu ja napina siitä, että väittivät valheellisesti tuotteiden olevan kotimaisia johti siihen, että pykäävät kovaa vauhtia uutta saippuatehdasta Suomeen.
Oletko kokeillut vai huuteletko mutulla?