Saaren taika tuotteet
Mun mielestäelestä ihan huuhaa tuotteitta! Suurin osa tulee Puolasta ja hirvellä hinnalla täällä myydään!
Kommentit (104)
Tietääkö kukaan mikä ainesosa mahtaa olla se, mitä heidän teepuusaippuastaan löytyy, mitä ei yleensä kuulemma pitäisi saippuoissa käyttää? Blogitekstissä oli maininta asiasta, mutta ei sanottu mikä ainesosa kyseessä. He käyttävät tätä ainesosaa, koska ovat tehneet tutkimustyötä ja siksi handlaavat asiat paremmin kuin muut saippuanvalmistajat. Tämän käsityksen siis sain.
Saippuan ainesosat: Saippuoidut oliiviöljy, kookosöljy ja auringonkukkaöljy, vesi, glyseriini, sekä teepuun eteerinen öljy.
Mikään näistä ei omaan korvaani kuulosta kovin eksoottiselta.
Tän rouvan markkinointi facessa on niin yliampuvaa, kummallista ettei siihen oo puututtu. Ei muuten auta selitykset, että joku asiakas on oikeesti sanonut näin, ei tehoa. Vanha kikka. Tuotteet on myös ylihinnoiteltuja.
Tämän firman imago ja omistajan habitus ja käytös on sellaista, etten tule brändin tuotteisiin koskemaan pitkällä tikullakaan.
Saipas etsimällä etsiä googlesta jotain muuta kuin heidän omia "kokemuksiaan". Ainakin nähtävästi osaavat manipuloida sitä, että mitä google tarjoaa asiakkaille luettavaksi. Yritin etsiä muita kokemuksia teepuusaippuasta, kun minulla tuli suun ympärys ihottumaa kys tuotteesta, iho oikein hilseili irti. Minulla ei ikinä ole ollut vastaavaa. Menin aivan lankaan noiden heidän nettisivujen kommenttien kanssa. Mutta no tämä keskustelu täällä kertookin enemmän kuin tuhat sanaa heidän sivuillaan. On kyllä huijauksen makua!
Olen lukenut tuote arvosteluja heidän sivuiltaan ja törmäsin useasti, että tämä yrityksen perustaja oli itse suositellut tuotteita siellä "ostajan" roolissa. Siis ihan pöyristyttävää toimintaa. Markkinointi on aivan ala-arvoista. Kaikki heidän kirjoitukset todella hyökkääviä. Sekin kertoo jo itsessään paljon. Ei osata ottaa kehitysideoita ja kritiikkiä vastaan. Vastataan vaan hyökkäämällä ja selitetään aivan puutaheinää.
Suosittelisin suuresti satsaamaan markkinointiin ja jonkun muun tekemään Somen ja sisällön. Tiktok videot ovat väkisin vääntämällä tehty ja surullista katsottavaa.. Mikäli jokin tuote ei toimi, siihen keksitään mitä ihmeellisimpiä käyttöohjeita, eikä myönnetä ettei se vaan kaikille toimi. Oletteko muuten huomanneet, että heidän Facebook kuviin ei enää kukaan kommentoi? Poistavatko nykyään automaattisesti kaikki negatiiviset kommentit?
Poistavat ilmeisesti nykyään kaikki negatiiviset kommentit kokonaan pois.
Mites ne on voineet saada avainlippu merkin vaikka kaikki muut paitsi etikka ja joku saippua valmistetaan ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Mites ne on voineet saada avainlippu merkin vaikka kaikki muut paitsi etikka ja joku saippua valmistetaan ulkomailla?
Mietin samaa. Etenkin kun nyt taas mainostavat sivuillaan, että "saaren taika brändi tekeekin itse suomen salossa: tuotteiden valmistuksen". Vain hiukan kun selaa someja taakse päin niin Johanna itse tilittää siitä, että miten heitä nettikiusataan tästä tuotteiden valmistusmaasta vaikka kuulemma ei missään mainita että kaikki tuotteet olisikaan tehty Suomessa. Paitsi mitä nyt TAAS tuossa.
Mulla on toiminut tyrnisampoo ja hoitoaine psoriin. Yrittäjä ärsyttää sen verran, juuri tuon "läpinäkyvyyden" ja suoranaisten valheiden vuoksi, että ostan tuotteita ainoastaan alennusmyynnistä.
Eli tuotteita voin suositella, mutta yritystä en :D
Suurista tehtaista tulee ja omistaja puhuu niin paljon paskaa tuotekehittelyistään. Sil ei oo osaa eikä arpaa voiteisiin . Samoja tuotteitta eri etiketillä halvemmilla merkeillä
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan mikä ainesosa mahtaa olla se, mitä heidän teepuusaippuastaan löytyy, mitä ei yleensä kuulemma pitäisi saippuoissa käyttää? Blogitekstissä oli maininta asiasta, mutta ei sanottu mikä ainesosa kyseessä. He käyttävät tätä ainesosaa, koska ovat tehneet tutkimustyötä ja siksi handlaavat asiat paremmin kuin muut saippuanvalmistajat. Tämän käsityksen siis sain.
Saippuan ainesosat: Saippuoidut oliiviöljy, kookosöljy ja auringonkukkaöljy, vesi, glyseriini, sekä teepuun eteerinen öljy.
Mikään näistä ei omaan korvaani kuulosta kovin eksoottiselta.
Noista aineksista pelkästään ei kyllä saippuaa tule. Jotain hyvin oleellista puuttuu. Tuossahan on vain öljyä ja vettä.
Aika monella kosmetiikkatuotteella sama, maksetaan kallis hinta huuhaa vaikutuksesta
Olipas työn takana löytää jotain oikeita kokemuksia tästäkin yrityksestä. Siivoussaippuasta jäi kamalat harmaat jäljet lasiin eikä puhdistanut yhtään luvatulla tavalla. Ihmettelin kun ei negatiivista palautetta julkaistu heidän sivuillaan aikanaan. Ilmankos on niin positiivisia kaikki asiakaskokemukset heidän sivuillaan. Taitaa omistaja itse näitä kirjoitella, kun ei ainakaan oikeat asiakkaat pääse ääneen.
Erittäin kyseenalaista kyllä, kun eivät julkaise kriittistä palautetta. Kaikki tuotteet ovat mukamas saaneet vain viittä, vähintäänkin neljää tähteä arvosteluissa. Kun tuotteet ovat vieläpä korkeahintaisia, olisi erittäin tärkeää, että arvosteluja julkaistaisiin monipuolisemmin. Nykyinen toiminta on harhaanjohtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin kyseenalaista kyllä, kun eivät julkaise kriittistä palautetta. Kaikki tuotteet ovat mukamas saaneet vain viittä, vähintäänkin neljää tähteä arvosteluissa. Kun tuotteet ovat vieläpä korkeahintaisia, olisi erittäin tärkeää, että arvosteluja julkaistaisiin monipuolisemmin. Nykyinen toiminta on harhaanjohtavaa.
Itsekin kerran tilasin erään ihonhoitotuotteen Saaren Taikalta. Testatessani sitä ihollani ilmeni erittäin voimakasta ihoärsytystä. No, laitoin sitten asiallisen tuotearvostelun heidän sivuilleen, tosin melko huonoin arvosanoin. Arvostelua ei ikinä julkaistu.
Todella ristiriitaiset fiilikset kyseisestä firmasta ja heidän tuotteista. En tykkää mollata mutta toiminta on vain niin epämääräistä. Itse en käytä muuta kosmetiikkaa/pesuaineita etc. kuin sertifioitua luonnonkosmetiikkaa ja he nettisivuillaan väittävät että ovat tarkkoja raaka-aineiden alkuperästä ja sertifikaateista, jostain syystä tämä hieman arveluttaa. Tilasin heiltä joku aika sitten nestemäisen shampoon ja hiusnaamion. Shampoosta en osaa sanoa + enkä - koska en kokenut että se mitenkään merkittävästi vaikutti hiuksiinii, MUTTA! Se hiusnaamio, siis hyi kamala sentään! Avatessa purkin yllätyin tuotteen todella vahvasta ja synteettisestä hajusta. Ei todellakaan ollut kyse mistään luonnollisesta eteerisestä öljystä vaan hyvin vahva ja synteettinen parfyymi. Päätin kuitenkin kokeilla tuotetta koska se lupaama vaikutus vaikutti niin hyvältä. Tämä oli iso virhe. Haju jäi niin vahvasti hiuksiini että oksetti ja iski hirveä hedari. Pesin hiukset kolmesti ja haju ei hävinnyt mihinkään, kesti todella monta päivää että haju haihtui ja pisteenä i:n päälle petivaatteisiin jäi sama haju. Laitoin heidän asiakaspalveluun valitusta asiasta ja että omasta mielestäni on törkeää että mainostavat eco tuotetta johon selkeästi on lisätty synteettisiä tuoksuja kun INCI listalla ei ole mitään synteettistä vaan pelkästää luonnollisia raaka-aineita jotka ei mitenkään haise samalle kuin heidän tuotteensa. En saanut kuin vaan tökerön vastauksen ja voi voi.
Itse juuri tilasin tuolta teepuu saippuan muutama viikko sitten ja sain perään meilin, että arvostele tuote ja parhaiden kommenttien kesken arvotaan 500e lahjakortti heille. Eli valitaan kaikista ylistävin kommentti ja se voittaa. Iho ei ole muuttunut yhtään paremmaksi, tuli huijattu olo kun luin että on ihmeainetta ongelmaiholle jo yhden käyttökerran jälkeen =D
Saivat avainlipun varmasti sille yhdelle saippualle kun valmistavat Perniössä.
Käyttävät sitten yleisesti markkinoinnissa
Noista aineksista pelkästään ei kyllä saippuaa tule. Jotain hyvin oleellista puuttuu. Tuossahan on vain öljyä ja vettä.
Kiinteä saippua valmistetaan keittelemällä rasvoja tai öljyjä natriumhydroksidissa eli lipeässä jolloin tapahtuu saponifikaatio.
Lopputuotteessa eli saippuassa ei lipeää pitäisi enää olla joten sitä ei tarvitse mainita tuoteselosteessa kun ko. kemikaali on käytössä ainoastaan tuotantoprosessissa.
Teepuuöljy on kemiallisesti terpentiiniä eli myrkyllistä ja herkästi ärsyttävää joten sitä ei pitäisi lotrata iholle ihan tuosta vaan. Voi aiheuttaa aika voimakkaita reaktioita allergisille.
Minustakin heillä on vähän huono keulakuva mainosvideoissa vardinkin Tok tokisss. Jotenkin kalvakka iho, ei mitenkään hyvinvoivan näköinen. Lisäksi turvotusta kasvoissa ja sormissa. Jokainen saa olla minkä näköinen vaan, mutta ei ehkä houkuttele nettiostoksille.