Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin ostaminen

Vierailija
21.11.2025 |

Mitä jos saisit tietää, että tapailukumppanisi olisi ostanut seksiä? 

Olisiko sillä väliä olisiko tapahtunut ennen teidän suhdetta? Tai jos kertoisi siitä itse? 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä kysymys ole aika monta sataa kertaa jo käsitelty tällä palstalla.

Vierailija
2/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan ostamiseksi? Kalliit lahjat ex-kumppanille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä kysymys ole aika monta sataa kertaa jo käsitelty tällä palstalla.

No. Kysyn silti. Onpa täällä muutenkin samat aiheet aamusta iltaan. 

Ap

Vierailija
4/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa siitä itsestään ammattilaiselle

Ap

Vierailija
5/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö vastaa sitä, kun myyt itseäsi kaljaa vastaan kapakassa kännissä? Eli mistä tiedän, että nainen ei ole kaupannut itseään aikaisemmin kapakassa?

Vierailija
6/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, heti.

Se kertoo miehen alhaisesta ja olemattomasta moraalista sekä itsekeskeisyydestä.
Tiedä miten likainen hänen peniksensä kanssa on.

Vierailija
7/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostaisi tuollaista miestä, joten en lähtisi parisuhteeseen ja tarvittaessa lopettaisin parisuhteen, jos mies ei olisi ihan MIELETÖN helmi. Sellaista ei ole tullut vastaan.

Vierailija
8/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eroaisin, heti. Se kertoo miehen alhaisesta ja olemattomasta moraalista sekä itsekeskeisyydestä. Tiedä miten likainen hänen peniksensä kanssa on.

Eli ilmaiset naiset (kyläh*rot) ovat puhtaampia kuin maksulliset?

Vierailija
9/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Eroaisin, heti. Se kertoo miehen alhaisesta ja olemattomasta moraalista sekä itsekeskeisyydestä. Tiedä miten likainen hänen peniksensä kanssa on.

Jos mies paneskelee jokaista itseään tarjoavaa naista joka viikonloppu, niin kyllä on yhtä likainen kuin se maksullisissa käyvä.

Vierailija
10/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö vastaa sitä, kun myyt itseäsi kaljaa vastaan kapakassa kännissä? Eli mistä tiedän, että nainen ei ole kaupannut itseään aikaisemmin kapakassa?

Söpöä mutta en juo koskaan. 

Enkä käy muutenkaan baareissa.

Ap

Vierailija
11/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin olisin ajatellut aiemmin. Tapailusta on siis vasta kyse. Sanoi että haluaa olla täysin rehellinen mulle. On kohdellut mua tosi ihanasti tähän asti.

Oon itkenyt koko päivän että ei voi olla totta että kerrankin ku löydän ihanan miehen nii sit sattuu jotain tämmöistä. Oon ollu 5 vuotta sinkkuna

Ap

Vierailija
12/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies paneskelee jokaista itseään tarjoavaa naista joka viikonloppu, niin kyllä on yhtä likainen kuin se maksullisissa käyvä.

Eli tällä logiikalla 95% naisista on likaisia?

Vierailija
13/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin olisin ajatellut aiemmin. Tapailusta on siis vasta kyse. Sanoi että haluaa olla täysin rehellinen mulle. On kohdellut mua tosi ihanasti tähän asti.

Oon itkenyt koko päivän että ei voi olla totta että kerrankin ku löydän ihanan miehen nii sit sattuu jotain tämmöistä. Oon ollu 5 vuotta sinkkuna

Ap

Oot mies.

Vierailija
14/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Eikä ole sitä munaakaan tainnut näkyä ihan hetkeen :/

Vierailija
15/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja ostan jatkossakin

M29v

Vierailija
16/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tällä logiikalla 95% naisista on likaisia?

Ymmärsit väärin, se kaikista kovin kyläpyöräkin on puhdas kuin pulmunen, mutta jos jollekkin livahtaa euron aktia ennen niin se on likainen huorrrrrra jota kuuluu tuomita ja vihata. Muutenhan miehet voisivat hiffata, että on monesti vaan fiksumpaa ostaa rehellistä palvelua molemminpuolisen valehtelun ja teeskentelyn sijaan.

Vierailija
17/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oot mies.

En ole. Jos olisin asia tuskin haittaisi 

Ap

Vierailija
18/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Eikä ole sitä munaakaan tainnut näkyä ihan hetkeen :/

Jos haluat rehellisen vastauksen nii joo. Eipä ollu hetkeen näkyny.

Ap

Vierailija
19/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla on taksa?

Vierailija
20/45 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä olisi väliä. Ratkaiseva seikka olisi, miten hän olisi varmistunut ettei sekaannu ihmiskaupan uhriin. Mikäli ostanut joltain suomalaiselta vapaaehtoisesti tällaista palvelua tarjoavalta niin ok. Kunhan ei joku nuori opiskelijatyttö, kun satun vaan tietämään että lähes kaikilla niistä pahoja mt-ongelmia ja päätyvät myöhemmin terapiaan. Jos jostain amsterdamin punaisten lyhtyjen kadulta, niin välittömästi ero, koska siellä on paljon ihmiskauppaa. Luen itseasiassa tällä hetkellä kirjaa seksiorja. Kertoo tositarinan tytöstä, joka joutui seksiorjaksi amsterdamiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän