Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani näkee enkelin

Vierailija
01.03.2014 |

2 vuotias poikani väittää näkevänsä enkelin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:03"]

2 vuotias poikani väittää näkevänsä enkelin.

[/quote]

Kyl se menee ohi jahka kasvaa. Ei lapset usko joulupukkiinkaan ikuisesti.

Vierailija
2/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitin poika näki isomummonsa sydänkohtauksen (oli yö ja seuraavana aamuna selvisi, että näin oli käynyt)... sinuna kuuntelisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää! Lapset on ihmeellisiä. Luepas Todd Burpon "Taivas on totta"-kirja.

Vierailija
4/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen uskossa, itsekin pienen pojan äiti. Uskon, että hän tosiaan näkee. Miksi, se onkin hyvä kysymys.

Jumala on häntä lähellä jostakin syystä. Itselle tulee mieleen, että tuo lapsi voi tarvita Jumalaa myöhemmin elämässään. Ja tuo enkelinäky häntä silloin lohduttakoon.

Joskus kuullut jonkun lähetystyöntekijän menettäneen myöhemmin sen lapsistaan, joka pienenä näki enkelin. Älä tätä kuitenkaan murehdi. Rukoile lapsesi puolesta ja opeta hänet jo pienestä rukoilemaan. Vaikka et itse uskovainen olisikaan. Siunausta sulle ja pojallesi!

Vierailija
5/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en sinällänsä usko Kristilliseen uskoon (vastaaja nro 3) , vaan elämässä on paljon asioita joita ei voida selittää. Meillä on suvussa paljon "näkemistä"... ei välttämättä mukavaa, mutta uskon että toisilla on kyky samalla tavalla kuin vaikka laulamisen taito. Toisilla on taito ja toisilla heikompi.

Vierailija
6/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viitoinen pelottelee sinua. Ei hätää- minä olen 36 ja lapsena näin kaikenlasta. Ei hätää...

Vierailija
7/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2v näkee tutuista jotain arkisia juttuja, esim. "Mummo meni siniseen ooppeliin" ja kun kerron raporteista, niin on käynyt juuri lapsen sanomalla tavalla. Toisaalta kyllä laitan monen sattuman piikkiin. Toisaalta en.

Vierailija
8/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:19"]

Hei, olen uskossa, itsekin pienen pojan äiti. Uskon, että hän tosiaan näkee. Miksi, se onkin hyvä kysymys.

Jumala on häntä lähellä jostakin syystä. Itselle tulee mieleen, että tuo lapsi voi tarvita Jumalaa myöhemmin elämässään. Ja tuo enkelinäky häntä silloin lohduttakoon.

Joskus kuullut jonkun lähetystyöntekijän menettäneen myöhemmin sen lapsistaan, joka pienenä näki enkelin. Älä tätä kuitenkaan murehdi. Rukoile lapsesi puolesta ja opeta hänet jo pienestä rukoilemaan. Vaikka et itse uskovainen olisikaan. Siunausta sulle ja pojallesi!

[/quote]

Niin, ei kannata kartoittaa että missä oikeasti mennään tutkimuksin, ennen kuin ruvetaan tälle 2000 vuotta sitten -perustuvalle logiikalle.

Jos lapsi oikeasti näkee hallusinaatioita, on tästä jeesusleikit kaukana.

Vierailija
9/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 5 siellä käännyttelee ja pelottelee näin ne uskonnot toimii. Itse uskon, että lapsellasi on vielä yhteys entiseen elämään joka sulkeutuu myöhemmin. Hänellä aikuisena herkkyys avata yhteys, jos näin haluaa... Näin minä uskon

Vierailija
10/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikas on hullu, laita johonki laitokseen.

Vierailija
11/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.... Miten voit sanoa noin? Itse olet ilmeiseti sitä porukkaa, joka ei ymmärrä mitään henkistä... minä nei kristitty olet puhunut mieheni kanssa ilman sanoja. vain katsomalla silmiin... mitäs siihen sanot? Ja ihan kaksi tervettä täysipäistä, työmaailmassa menstyvää ihmistä kyseessä... ;P

Vierailija
12/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:45"]

Hullu.... Miten voit sanoa noin? Itse olet ilmeiseti sitä porukkaa, joka ei ymmärrä mitään henkistä... minä nei kristitty olet puhunut mieheni kanssa ilman sanoja. vain katsomalla silmiin... mitäs siihen sanot? Ja ihan kaksi tervettä täysipäistä, työmaailmassa menstyvää ihmistä kyseessä... ;P

[/quote]

APUA, MUSTAA MAGIAA! Mutta vakavasti puhuen, en oo koskaan puhunut sun miehen kanssa, vaikka niin näytätkin luulevan. ;P

Vierailija
13/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa ei haluu varmaan kukaan puhua. Mistä sä oikein juttelet? Läheisyydestä mun ja mieheni välillä yritin kertoa, mut se oli varmaan sulle ylivoimaista, hö?

Vierailija
14/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:39"]Poikas on hullu, laita johonki laitokseen.

[/quote]

Taidat ite olla.

Vierailija
15/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, kun itse olin n. 4-vuotias ja näin enkelin. Olin yksin keittiössä ja kiivennyt työtason päälle etsimään jotain yläkaapista, kunnes horjahdin ja tipuin pöydältä, mutta lasku tuntui siltä kuin joku olisi pehmittänyt laskua, eikä laskeutuminen tuntunut missään. Muistan miten ihmettelin sitä itsekin. Vähän tämän putoamisen jälkeen näin hetken ajan enkelin kasvot, muu vartalo loisti kirkkaasti.

Muistan tämän tosi elävästi ja uskon että enkeli otti minut kiinni, muuten olis voinut sattua pahasti. Kerroin enkelistä vielä äidille, mutta äiti ei uskonut.. Helppohan tämä on laittaa lapsen mielikuvituksen piikkiin, mutta tämä on ainoita asioita noin varhaisesta lapsuudesta, jonka muistan melkein kuin eilispäivän.

Vierailija
16/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap, tässä n:o 5.

En todella pelotellut, sanoin, että kerran olen kuullut vastaavasta ja kyseessä oli yksi historian tunnetuimmista suomalaisista lähetyssaarnaajista. On selvää, ettei tuo enkelin näkeminen tarkoita sinänsä mitään ja on varmasti normaalia, joskin ilmeisen harvinaista. Suosittelen paria viime vuosina julkaistua kirjaa, jossa suomalaiset kertovat enkelikokemuksistaan. Nämä eivät ole uskovaisten julkaisuja, ja kyseessä tavalliset kansalaiset. Myös rintamaveteraanien vastaavia kertomuksia löytyy eli miten enkeli "johdatti" jossakin korvessa turvallisesti perille rintamalla keskellä yötä estäen esim. paleltumiskuoleman tai vihollisen ansaan joutumisen. On olemassa näkyväinen ja näkymätön maailma, uskoi siihen tai ei.

Pääasia, ettei poikasi pelkää tuota kokemusta tai ei uskalla mennä nukkumaan. Kokiko hän sen mielenkiintoisena/myönteisenä?

Vierailija
17/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:06"]

Tuli tästä mieleen, kun itse olin n. 4-vuotias ja näin enkelin. Olin yksin keittiössä ja kiivennyt työtason päälle etsimään jotain yläkaapista, kunnes horjahdin ja tipuin pöydältä, mutta lasku tuntui siltä kuin joku olisi pehmittänyt laskua, eikä laskeutuminen tuntunut missään. Muistan miten ihmettelin sitä itsekin. Vähän tämän putoamisen jälkeen näin hetken ajan enkelin kasvot, muu vartalo loisti kirkkaasti.

Muistan tämän tosi elävästi ja uskon että enkeli otti minut kiinni, muuten olis voinut sattua pahasti. Kerroin enkelistä vielä äidille, mutta äiti ei uskonut.. Helppohan tämä on laittaa lapsen mielikuvituksen piikkiin, mutta tämä on ainoita asioita noin varhaisesta lapsuudesta, jonka muistan melkein kuin eilispäivän.

[/quote]

Luin jostain, että monet esim. parvekkeelta pudonneet lapset sanovat, että enkeli otti kiinni matkalla.

Vierailija
18/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun lapselle kävi vahinko jossa lasi tippui päälle lapsen ollessa lattialla.

Lasi meni tuhannen pirstaleiksi mutta lapsen kasvoissa vain yksi pieni veriviiru.

Ihmeellistä.

Vierailija
19/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N:o 5 (ja 17) jatkaa...

Nro 16 viestiin viitaten....eli enkelin näkijä voi kokea tämän tilanteen (kuten tuossa putoamisen) yhteydessä enkelin todella olleen läsnä, tämä TODELLISTA siis kokijalle. Kuten tässäkin, äiti ei uskonut koko hommaan...

Vierailija
20/36 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:57"]

Sun kanssa ei haluu varmaan kukaan puhua. Mistä sä oikein juttelet? Läheisyydestä mun ja mieheni välillä yritin kertoa, mut se oli varmaan sulle ylivoimaista, hö?

[/quote]

Etkö nyt voisi jo uskoa, että mulla ja sun miehellä ei oo MINKÄÄNLAISTA yhteyttä?!? Ei olla koskaan ees tavattu... Jeesus mitä porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän