Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen mies panee naistasi, mikä siinä kiihottaa?

Vierailija
09.11.2020 |

Niin? Katselet vierestä tai tiedät että naisesi saa vierasta jossakin ja kiihotut, miksi? Mikä on kaikkein kiihottavinta tässä? Haluatko naistasi enemmän tämän session jälkeen, entä vaikuttaako jotenkin tunteisiisi häntä kohtaan (sitähän naiset usein pelkää, ettet aidosti välitä jos haluat jakaa)?

terv. Aisurimieheen ihastunut

Kommentit (195)

Vierailija
141/195 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellin baarista iskin (tosiassa minut iskettiin) ehkä nelikymppisen naisen, ja päädyttiin hänen hotellihuoneeseen. Melkein samantein nainen kysyi, että haittaako, jos hänen miehensä katselee. Meinasin lähteä saman tein ulos, kun nainen vei kätensä jo seisovan kaluni päälle, ja sanoi, että voisi ottaa multa vaikka suihin.Tottakai halusin, että hän ottaa suihin, mutta tuntui todella oudolta, että mies katselisi. En pystynyt vastustamaan naisen katsetta, ja raollaan olevia huulia. Niinpä housuni oli hetken päästä nilkoissani ja kaluni naisen suussa. Mies tuli huoneeseen, istui tuolille, ja katseli kun hänen vaimo imi ventovieraan miehen munaa. Nainen otti kädestäni kiinni, ja vei sen päänsä taakse. Ymmärsin, että hän halusi antaa miehelle näytöksen, missä toinen mies nai häntä suuhun. Nainen oli sillä tavalla taitava ja intohimoinen suihinottaja, että yhdessä villin tuntuisen suuhun naimisen kanssa,tunsin laukeamiseni tulevan. Halusin varoittaa,

Muuten kiva tarina, mutta jos laukesit syvälle kurkkuun, niin automaattisesti tulee nielemis reflexi, joten en usko naisen saaneen spermoja enää suuhunsa valutettavaksi eteenpäin. Sorry...

Vierailija
142/195 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoittavaa kun oma vaimo sen näköinen että kääntää miesten päät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/195 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere rouva vailla herraseuraa, eikä vain seksi mielessä.

Vierailija
144/195 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, toinen mies ei pane vaimoani. Minä panen, enkä tarvitse kiilapoikaa avuksi.

Huuteletko aina vieraisiin pöytiin ja vastailetko kysymyksiin vaikka sinulta ei ole kysyttykään mitään?

Säälin vaimoasi, kun on saanut riesakseen noin tyhmän juntin.

Vastaatko nyt vaimosikin puolesta väittäen kuinka onnellinen hän sinusta on?

Vierailija
145/195 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi kerta harrastettu tuota eli 2m+1n. En edelleenkään osaa sanoa mikä siinä kiihottaa, mutta kiihotus on sanoinkuvaamatonta. Ei vaikuta tunteisiin. Ainakaan negatiivisesti. Ennemminkin lujittaa suhdetta. Tuohan on tavallaan suurin mahdollinen luottamuksen osoitus.

Luottamuksen osoitus keneltä? Itse jos olisin nainen, ajattelisin ehkä, että mies on lojaali kaveria kohtaan ja on tekevinään tälle palveluksen. Jos toinen mies taas on tuntematon, saattaisi epäilys oman miehen seksuaalisuudestakin herätä. Seisooko paremmin mihen seurassa?

Vierailija
146/195 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukut on alinta saastaa.

Vierailija
147/195 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa ajatus siitä, että se toinen mies korjaisi pois tavaraansa tyrkyttävän ja naisten lehdistä neurooseja imuroivan narsisti-idiootin ja saan lopultakin olla rauhassa. M49

Vierailija
148/195 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvani saa tuntea itsensä todella halutuksi

Vierailija
149/195 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere rouva vailla herraseuraa, eikä vain seksi mielessä.

Hmm... minkähänlainen herraseura Tampereen rouvalla olisikaan mielessään? ;)

Vierailija
150/195 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauska katsella vaimon nautinnollisia kasvoja ja tahdottomia liikkeitä.

Se ääntely kun tekee hyvää,ja se miehenääntely ja puhuminen kuinka hyvää tekee. Ja se hetki kun miehes saa orkun,ja ruiskii pilluun siemenet.

Vierailija
151/195 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitkä syyt saivat vaimon lähtemään mukaan näihin leikkeihin, mutta yksi syy itselläni taitaa olla se, että häpeä kiihottaa. Olla mukana järjestämässä toiselle miehelle nautintoa omalta vaimolta. Posket punottaa jo pelkästä ajatuksesta. Kutsua vieras muka viattomasti saunailtaan, meidän kaikkien tietäessä, että illan päätteeksi vieras päästetään vitulle. Vaimo kuivailee tukkaansan kylpyhuoneessa, hyräilee. Pessaari on asetettu paikoilleen jo alkuillasta, vieras tietää sen ja voi kuvitella kuinka se herkistää kullin. Minä en ole koskaan nainut varattua naista, mutta nyt pääsen sellaista todistamaan vierestä. Se on sitäkin kutkuttavampaa. Näyttää toiselle miehelle oma peliväline, sen nolo terhakoituminen jo pelkästä näkyvillä olosta, tuttavallsesta silmäniskusta puhumattakaan. Miehinä arvaamme toistemme tuntemukset, miltä tuntuu työntyä lämpimän kosteaan, liukkaaseen pilluun, joka on valmis ottamaan vastaan miehen lujasti naidut riemukkaat suihkut.

Vierailija
152/195 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ herraseuraa... tre

Vierailija
153/195 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitkä syyt saivat vaimon lähtemään mukaan näihin leikkeihin, mutta yksi syy itselläni taitaa olla se, että häpeä kiihottaa. Olla mukana järjestämässä toiselle miehelle nautintoa omalta vaimolta. Posket punottaa jo pelkästä ajatuksesta. Kutsua vieras muka viattomasti saunailtaan, meidän kaikkien tietäessä, että illan päätteeksi vieras päästetään vitulle. Vaimo kuivailee tukkaansan kylpyhuoneessa, hyräilee. Pessaari on asetettu paikoilleen jo alkuillasta, vieras tietää sen ja voi kuvitella kuinka se herkistää kullin. Minä en ole koskaan nainut varattua naista, mutta nyt pääsen sellaista todistamaan vierestä. Se on sitäkin kutkuttavampaa. Näyttää toiselle miehelle oma peliväline, sen nolo terhakoituminen jo pelkästä näkyvillä olosta, tuttavallsesta silmäniskusta puhumattakaan. Miehinä arvaamme toistemme tuntemukset, miltä tuntuu työntyä lämpimän kosteaan, liukkaaseen pilluun, joka on valmis ottamaan vastaan miehen lujasti naid

Tuo häpeä on muuten aika monimutkainen ilmiö. Minua ei aisankannatus hävetä, mutta tavallaan se kiihottaa että jossain tuolla on miehiä jotka ovat rakastelleet vaimoni kanssa ja he kehuskelisivat sillä että pääsivät naimaan. En tiedä mitä nuo miehet puhuvat koska se on jäänyt ainutkertaiseksi, mutta pari kaveriani ovat keskustelleet keskenään vaimoni kanssa rakastelusta ja kertoneet kokemuksiaan ja ajatuksiaan. Nämä kaksi kaveria ovat aikaisemmin rakastelleet vaimoni kanssa yksistään, mutta sen jälkeen kun vaimo oli heidän kanssa kolmistaan, he ovat avautuneet toisilleen silloin tällöin. Tietenkin itse olen ollut myös paikalla keskustelemassa ja se on kiihottanut kun heidän keskustelussaan on kuultavissa selvästi arvostus vaimoani kohtaan. Siihen liittyy tietynlainen häpeä siitä että he ovat saaneet jotain arvokasta jota ei tarjota kaikille. Mutta se häpeä on enemmänkin sitä että vaimoni haluaa heitä ja minulla ei tavallaan siihen ole mitään valtaa. Tietenkin voin kieltää että seksi loppuu, mutta eihän seksin kieltäminen voi lopettaa vaimon haluja tai heikentää himoja.

Vierailija
154/195 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus jotenkin tykkäsin huonoa ja koin lähinnä masentavana, kun entinen vaimoni vakuutti, ettei halua ketään muuta miestä kuin minua. Olen huomannut, että pidän naisystävässä siitä, jos puhuu hyvää muista miehistä, kehuu ulkonäköä tai kertoo vaikka fantasioivansa muista miehistä. Aisurina en ole ollut, mutta tässä keskustelussa on ollut hyviä pointteja. Kiihottaa se naisen nautinto ja halu, ja jos nainen jakaa tämän kokemunsa minun kanssani, se on varmasti kiihottavaa. Nainen on minulle varsinkin seksuaalisessa mielessä ihailun ja palvonnan kohde. Nautin olla naisen seksuaalisessa vallassa ja tällaisessa runkkarin roolissa oleminen sopisi varmaankin minulle. Nauttisin naisen nautinnosta.

Vierailija
155/195 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulma kuka pani pariskunnan vaimoa. Itse olen ollut toisella puolella eli pariskunta halusi minun panevan naista samalla kun hänen miehensä katsoo vierestä ja nainen ottaa mieheltään samalla suihin. Aluksi tilanne mietitytti ja jännitti, mutta nopeasti siinä pääsi fiilikseen ja oli hieno huomata, että he nauttivat todella tällaisesta asetelmasta. Siinä hetken aikaan pantiin ja myös vaatimuksena oli sisään pitää laueta, niin sitä toteltiin ja laukeamisen jälkeen mies tuli jälkiliukkaille jatkamaan ja he panivat kiimoissaan ja minä katsoin vierestä. Heidän kanssaan homma toimi hyvin ja oli tyydyttää heidän fantasioitaan

Vierailija
156/195 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sanopa se. Vaimoni on perso ihailulle, helposti vedettävissä mukaan flirttiin, ja se vaivasi minua aiemmin. Koin myös syvää mustasukkaisuutta niille parille kolmelle jutulle (onko niitä enemmän?), joihin vaimo työyhteisössään ja työmatkoilla lankesi. Mutta vähitellen tämä tunne onkin kääntynyt hupskeikkaa ympäri. Kiihottuneessa tilassa, esimerkiksi rakastellessa vain herkistyy ja adrenaliinia lisää ajatus, että vaimo on samalla tavalla voihkinut vieraan himokkaan miehen alla, että vaimon sisällä on ollut vieraan kulli ja hän on tuntenut kivesten muksahtelun pakaroitaan vasten. Kuinka kiitollinen siitä olenkaan näille miehille, niiden kokemusten jäljistä, jotka ehkä silläkin hetkellä tuntuvat vaimon lemmekkäässä puristelussa. On kuin meidän molempien nautinto saisi tästä oman kirpeän, intiimin mausteensa. Ikään kuin hänkin olisi siinä mukana.

Vierailija
157/195 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaisi nähdä kun vaimosta nussitaan mehut pihalle. Olen vaan aivan liian vanhoillinen sellaiseen rietasteluun. Vaimo suostuisi varmaan tähän. Vaan minä haluisin myös vierasta naista ja vaimolle se ei taas käy. Jatketaan siis niin kun ennen....

Vierailija
158/195 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee silloin tällöin vaimon kanssa naidessa ajateltua, miten hän on voihkinut, kun exä on nainut häntä isolla kalullaan. Siitä saa lisäkiihoketta ja laittaa kaiken peliin, että vaimo laukeaa kunnolla!

Vierailija
159/195 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kiihottavaa katseltavaa kun vaimo imee tuttavapariskunnan miehen kullia tai mies nuolee vaimoa tai he panevat. Samalla toki tuttavapariskunnan nainen imee minua, tai nuolen hänen pillua, tai panen häntä.

Vierailija
160/195 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se todella kiihottavaa, kun näkee vaimon ilmeet ja eleet toisen miehen nussiessa häntä. Minulle se ainakin toimii ja vaimokin on sanonut, että tieto siitä, että katselen häntä, kiihottaa. Tekee olon kuulemma riettaammaksi ja haluaa vain keskittyä omaan nautintoonsa ja samalla näyttää minulle, kuinka rivo hän osaa olla. En siis koskaan näe häntä ihan täysin livenä toisen kanssa, vaan kameran välityksellä, livenä kuitenkin siinä mielessä, että olen toisessa huoneessa ja kuulen äänet. Olemme hänen partnerinsa kanssa sopineet, että olen eri huoneessa, jotta en kuule ihan kaikkea kuiskailua. Siitäkin tulee mukava lisämauste...