Toinen mies panee naistasi, mikä siinä kiihottaa?
Niin? Katselet vierestä tai tiedät että naisesi saa vierasta jossakin ja kiihotut, miksi? Mikä on kaikkein kiihottavinta tässä? Haluatko naistasi enemmän tämän session jälkeen, entä vaikuttaako jotenkin tunteisiisi häntä kohtaan (sitähän naiset usein pelkää, ettet aidosti välitä jos haluat jakaa)?
terv. Aisurimieheen ihastunut
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trööt väärän profiilin merkiksi ^
- Oikea häppärifetisisti ei ole koskaan liian kiireinen keskustelemaan runsaista pillunhuulista.
Pruuuuuut sano häppärit kun pillupieru pärähti
Noin käy viivapilluisellekin, ei tuo liity labian dimensioihin.
Perseestäkin kuuluu sama ääni vaikka se on pelkkä reikä.
Moikka, M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Täältä löytyy kilpasarjan Most Lucious Labia voittajat: https://blog.iafd.com/?s=Labia
Kyseessä on siis aikuisviihteen himoituimmat häppärit, ihan vaan sinne toimitustyöhön virikkeelliseen kahvitaukoiluun; jos jossain vaiheessa ehdit vilkaisemaan.
Aloittaja olitko vaimoni?
Meillä toiminut hyvin;)
AlfaHerra saa paljaalla, omamies kondomilla.
On oikein!
Kun nuolen vaimoni pillun märäksi ja luovutan hänet kaverille naitavaksi, se on sitä oikeaa rakkautta ja ystävyyttä.
Minulla ei ole aiheesta kokemusta, mutta fantasia on vahva. Minulle pohjimmiltaan on halu maksimoida naisen nautinto eli tässä tapauksessa kaksi miestä viihdyttämässä yhtä naista. Fantasiaan kuuluu myös se, että katselisin vierestä, kuinka vaimo "hoitaisi" toisen miehen suuseksillä.
Hyvä fantasia, mutta fantasiaksi jää.
Vierailija kirjoitti:
On oikein!
Mikä ihme tämä paljaalla homma on? Itse en pane ketään paljaalla vaikka maksettais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikein!
Mikä ihme tämä paljaalla homma on? Itse en pane ketään paljaalla vaikka maksettais.
Taitaa olla joku vanhusten ja uskisten juttu että siittäminen olis alfa homma. Oikiastiha tuossa joutuu elarien maksajaksi pahimmassa tapauksessa. Tai vielä pahempaa YH:ksi jos sut merkataan isäksi ja nainen menehtyy tai lähtee karkuun.
Vasektomia on hyvä ja helppo operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Kumi on hyvä, halpa ja helppo käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin toki, mutta se ei anna yhtä hyvää suojaa raskauden ehkäisyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia ei suojaa taudeilta yhtä hyvin kuin kumi. Kumi on tähän mennessä estänyt kaikli raskaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia ei suojaa taudeilta yhtä hyvin kuin kumi. Kumi on tähän mennessä estänyt kaikli raskaudet.
Ei vasektomia suojaa lainkaan sairauksilta.
Silti se on oikein hyvä ehkäisymuoto kondomin lisäksi. Virheitä sattuu: kondomi hajoaa tai jää sisälle.
Eipä sitä pystynyt arvaamaan sen ensimmäisen kerran jälkeen mitä siitä voi seurata . Oli se melkoista hormoni myrskyä.
Vaimon himo vieraan miehen spermaa oli älytön. Kaksi nuorta kaveria tyydytti vaimon himoja. Oli energisiä ja halu naida.
Vaimo ilmoitti että ei ole syönyt enää pillereitä,haluaa kokeilla miltä oikea kiima tuntuu.
Huomasin että toinen niistä nuorista miehistä sytytti vaimonsa sellaisen kiiman mitä näin hänessä silloin kun ekoja kertaa nuoruudessa koin hänen kans.
Kotona sain suuseksiä antaa vaimolle ja yhdyntää oli vain silloin kun nuoret miehet oli antaneet ensin hormoni hoidon.
Se kaveri mihin vaimo oli ihastunut sai aina ekaksi naida,kuulemma siksi kun oli niin kestävä. Tosin huomattiin että se kaveri oli taitava. Vaikka sai ruiskautettua siemenet vaimoon ,pystyi jatkamaan . Vasta toinen siemennys pysäytti halun jatkaa. Ja kaveri jatkoi siitä.
Yritin päästä liukkaille mutta minut laitettiin nuolemaan vaimon pillu puhtaaksi ja miehet naivat toisen kierroksen.
Vasta kolmansien jälkeen pääsin liukkaille.
Aika monta kuukautta meni ,ennen kun vaimo ilmoitti että raskaus testi näytti kahta viivaa. Palattiin kotonakin normaaliin,sain naida vaimoa. Oli kiimainen nainen.
Passiivilegenda rides strong again^
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä pystynyt arvaamaan sen ensimmäisen kerran jälkeen mitä siitä voi seurata . Oli se melkoista hormoni myrskyä.
Vaimon himo vieraan miehen spermaa oli älytön. Kaksi nuorta kaveria tyydytti vaimon himoja. Oli energisiä ja halu naida.
Vaimo ilmoitti että ei ole syönyt enää pillereitä,haluaa kokeilla miltä oikea kiima tuntuu.
Huomasin että toinen niistä nuorista miehistä sytytti vaimonsa sellaisen kiiman mitä näin hänessä silloin kun ekoja kertaa nuoruudessa koin hänen kans.
Kotona sain suuseksiä antaa vaimolle ja yhdyntää oli vain silloin kun nuoret miehet oli antaneet ensin hormoni hoidon.
Se kaveri mihin vaimo oli ihastunut sai aina ekaksi naida,kuulemma siksi kun oli niin kestävä. Tosin huomattiin että se kaveri oli taitava. Vaikka sai ruiskautettua siemenet vaimoon ,pystyi jatkamaan . Vasta toinen siemennys pysäytti halun jatkaa. Ja kaveri jatkoi siitä.
Yritin päästä l
Tuonko hengarin
Hotellin baarista iskin (tosiassa minut iskettiin) ehkä nelikymppisen naisen, ja päädyttiin hänen hotellihuoneeseen. Melkein samantein nainen kysyi, että haittaako, jos hänen miehensä katselee. Meinasin lähteä saman tein ulos, kun nainen vei kätensä jo seisovan kaluni päälle, ja sanoi, että voisi ottaa multa vaikka suihin.Tottakai halusin, että hän ottaa suihin, mutta tuntui todella oudolta, että mies katselisi. En pystynyt vastustamaan naisen katsetta, ja raollaan olevia huulia. Niinpä housuni oli hetken päästä nilkoissani ja kaluni naisen suussa. Mies tuli huoneeseen, istui tuolille, ja katseli kun hänen vaimo imi ventovieraan miehen munaa. Nainen otti kädestäni kiinni, ja vei sen päänsä taakse. Ymmärsin, että hän halusi antaa miehelle näytöksen, missä toinen mies nai häntä suuhun. Nainen oli sillä tavalla taitava ja intohimoinen suihinottaja, että yhdessä villin tuntuisen suuhun naimisen kanssa,tunsin laukeamiseni tulevan. Halusin varoittaa, että tulen, kun ajattelin, että ei ehkä kuitenkaan halua spermatulvahduksia suuhunsa. Sen sijaan, että olisi vetäytynyt, hän painoikin suunsa huulet mun nivusia myöten kaluni ympärille, ja laukesin syvälle suuhun. Kun olin lakannut suihkimasta, hän hän taputti pakaroilleni, antoi kaluni liukua suustaan pitäen huulet tiukasti sen ympärillä, ja nousi ylös. Näin, että hänen miehensä oli mennyt polvilleen, oli vetänyt housut alas, ja tumputti. Nainen kumartui miehen päälle, mies avasi suunsa, ja nainen valutti juuri suuhunsa saaneet spermani miehen suuhun, ja jatkoi kielisuudelmilla. Tässä vaiheessa vedin housuni jalkaan, ja häivyin huoneesta.
Kaiken kaikkiaan se oli epätodelliselta ja pervorlta tuntuva juttu, mutta tavallaan myös todella kiihottavaa laueta vieraan naisen suuhun kun hänen miehensä katsoi. Se, että nainen valutti mun spermat miehen suuhun oli mulle vähän puistattavaa, mutta kun olen lukenut tämän ketjun kirjoituksia, niin ilmeisesti se on jonkun mielestä kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikein!
Sellainen panee paljaalla, jolla on vakituinen parisuhde, jossa vieraita ei harrasteta ja ehkäisy on muuten hoidettu. Ei, että tässä iässä tulisi helposti raskaaksikaan, mutta enpä luottaisi siihen.
Ei, toinen mies ei pane vaimoani. Minä panen, enkä tarvitse kiilapoikaa avuksi.
Pruuuuuut sano häppärit kun pillupieru pärähti