Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen mies panee naistasi, mikä siinä kiihottaa?

Vierailija
09.11.2020 |

Niin? Katselet vierestä tai tiedät että naisesi saa vierasta jossakin ja kiihotut, miksi? Mikä on kaikkein kiihottavinta tässä? Haluatko naistasi enemmän tämän session jälkeen, entä vaikuttaako jotenkin tunteisiisi häntä kohtaan (sitähän naiset usein pelkää, ettet aidosti välitä jos haluat jakaa)?

terv. Aisurimieheen ihastunut

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla vaimoa olekaan koska emme välitä konservatiivisista arvoista. Siksi myös nussimme vapautuneesti. 

No eihä se sit saa vierasta. Sinä oot sille sitte iha yhtä vieras ko muutki polkijat. Oot vaa normaalissa sinkkunaisen haaremissa 

Se on varmaan sitten justiinsa noin - Sano Ståhlin Katja kun ohjelmaa juonsi!

Vierailija
102/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi herra työntää pikkurouvaan suonikasta jurmuista isoa siitintä ja rouva haukkoo henkeä alla.

Sitä vierestä seuraten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en  omaan karhun kullia ja jäniksen tahtia niin olishan se kiva nähdä kun vaimo hoidellaan oikeen kunnolla. Itse en siihen pysty.

Vierailija
104/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun en  omaan karhun kullia ja jäniksen tahtia niin olishan se kiva nähdä kun vaimo hoidellaan oikeen kunnolla. Itse en siihen pysty.

Jos sullanon jäniksen muna ja karhun tahti niin siirry joko vaimon kakkoseen tai anna sen lähtä iha kokonaan

Vierailija
105/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska keskustelu, välillä jutellaan ja sitten taas painitaan.

Onko toisen miehen aikaansaama kiihotuksen tunne samaa kuin lapsen heräsi siihen kun isä tai vieras setä pani äitiä?

Vierailija
106/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka pitävät tätä hauskana ovat suomalaisen tv-viihteen rampauttamia. Kikkeliskokkelis. 

Vierailija
107/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua siinä eniten kiihottaa se, että vihdoinkin se nalkuttava akka saa niin isoa ja suonekasta meisseliä kuivaan ja ahtaaseen anneliinsa oikein kunnolla. Niin että varmasti kärsii ja istuminen sattuu pidemmän aikaa.

Vierailija
108/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa kun rouva riisui 27v kollin, ohjasi sen käsiä eri paikkoihin ja puristeli samalla mulk kua. Sitten asettui kollin eteen naitavaksi, kolli vilkaisi minuun ja nyökkäsin, niiin nainti alkoi. Oli se henkeä salpavaa seurattavaa. M48

Vierailija
109/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hienoa kun rouva riisui 27v kollin, ohjasi sen käsiä eri paikkoihin ja puristeli samalla mulk kua. Sitten asettui kollin eteen naitavaksi, kolli vilkaisi minuun ja nyökkäsin, niiin nainti alkoi. Oli se henkeä salpavaa seurattavaa. M48

Onha se hyvä kun M48 saa työntyä halukkaan 27 kollin sisään mutta mitä rouva tässä tarinassa sai?

Vierailija
110/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain miestä ei kiihota se, että näkee joko salaa tai vierestä katsellen naisensa täysin estotottomana, suorastaan riettaana nauttivan, kun mielellään todella hyvin varusteltu vieras tai miksei tuttukin mies nai häntä eri asennoissa ja lopulta antaa naiselle elämänsä mahtavimman orgasmin, niin ihmettelen suuresti.

Minulla ainakin jo pelkkä ajatus saa kalun kovenemaan!

Vierailija
111/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisit jo tuon mun nimimerkin käyttämisen. Alkaa jo suututtaa. 

M48, guru

Vierailija
112/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Kuinka ulkonevat vaimosi sisemmät häpyhuulet ovat, M48?

Symmetriset vai epäsymmetriset? Kumpi puoli on isompi siinä tapauksessa, M48?

Vierailija
113/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Kysytkö M48:lta vai M48,gurulta?

Vierailija
114/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia tasolla vielä, mutta välillä frouva on vaan kyltymätön. Orkkuja tulee liukuhihnalta ja ne ei lopu. Olisi joskus kiihottavaa kokeilla ottaa toinen mies kaveriksi. Ne frouvan orkut on vaan niin kiimaisia että olisi siistiä kerrankin katsoa niitä vierestä... Ja sitten jatkaa liukkailla itse... 

Vierailija
115/195 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul kiihottaa ne rikkaan vaimon rahat jotka saan osituksessa koska laitoimme avioehtosopimukseen uskollisuus lausekkeen ja kuvasin todistusaineistoa vieraan käynnistä.

Vierailija
116/195 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onha se hyvä kun M48 saa työntyä halukkaan 27 kollin sisään mutta mitä rouva tässä tarinassa sai?

Eikö rouva saanut mulkkua? M48 oli innostunut seuraaja. 

Vierailija
117/195 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö rouva saanut mulkkua? M48 oli innostunut seuraaja. 

Oha rouvalla jo mulkku miehenä, eiköhä se riitä.

Vierailija
118/195 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Itseasiassa kysyn M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjältä:

Vierailija
119/195 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Itseasiassa kysyn M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjältä:

Nyt ei ehdi vastailemaan, deadlinea pukkaa. 

M48, guru, mediatyöläinen

Vierailija
120/195 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trööt väärän profiilin merkiksi ^

- Oikea häppärifetisisti ei ole koskaan liian kiireinen keskustelemaan runsaista pillunhuulista.