Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen mies panee naistasi, mikä siinä kiihottaa?

Vierailija
09.11.2020 |

Niin? Katselet vierestä tai tiedät että naisesi saa vierasta jossakin ja kiihotut, miksi? Mikä on kaikkein kiihottavinta tässä? Haluatko naistasi enemmän tämän session jälkeen, entä vaikuttaako jotenkin tunteisiisi häntä kohtaan (sitähän naiset usein pelkää, ettet aidosti välitä jos haluat jakaa)?

terv. Aisurimieheen ihastunut

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään tiedä mikä siinä on.

Äänet kun vievät,kun vaimo huutaa kun vieras panee. Ja se tuoksu mikä  tulee nainnista. Näkee kuinka vaimo nauttii 

Saa nauttia luvalla

Näkee eikä salailla,kaikki tapahtuu luvalla.

Vierailija
182/195 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa kun näen vaimoni nauttivan. Miksi en sallisi sitä hänelle, koska hän sitä itse haluaa. Joskus ollaan järjestetty myös gangbang, missä on 5-10 miestä vaimoni kimpussa. Erittäin kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin päin olen kokeillut että panen luvalla toisen vaimoa. Kiimaista seksiä oli, ja se tunne kun varattu nainen ääntelee nautinnosta ja orgasmissaan, antautuu täysin ottamaan lastin sisäänsä.

Nyt vanhemmiten on alkanut kiehtomaan ajatus omasta naisesta vastaavassa tilanteessa vieraalle. Nähdä en ainakaan alkuun haluaisi, kuulla kyllä vaikka toisesta huoneesta tai puhelimesta.

Vierailija
184/195 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menee asian vierestä tämä vastaus, mutta naurattaa nuo jotkut kommentit siitä, että naisen nautinnon takia. Taitaa olla huono itsetunto jos pitää ajatella, että joku toinen aiheuttaisi suurempaa nautintoa kuin itse... Ja myös, jos tosielämässä toteuttaisivat ja joku tosiaan aiheuttaisi suurempaa nautintoa, tuskin nauttisivat sitten kuitenkaan. Joten ehkä kuitenkin vaan sanovat, että naisen nautinnon takia, koska kuvittelevat saavansa sillä jotain, vähintään maineen miehenä jota naisen nautinto kiinnostaa.

Ja taustatarina tuolle pohdinnalleni. Tapasin joskus tyypin, joka saman suuntaisia vihjaili. Totesin sitten tälle, että noh mullahan on ollut teinistä asti tämä vitsi, että yhdestä tietystä julkkiksesta vaadin itselleni hall passia. Että vaikka olisin monogamisessa suhteessa ja naimisissa, tämän yhden kanssa sänkyyn menen jos tilaisuus tulee. Ja tämä oli tämä tyyppi että juu, tosi kuuma homma. Noh, vähän myöhemmin menin tämän samaisen julkkiksen keikalle ja tämä spottasi minut yleisöstä, alkoi flirttaamaan, flirttasin takaisin, ja yhtäkkiä ei ollutkaan enää yhtään okei eikä yhtään kuumaa ja se oli sentään vaan flirttiä. Turha varmaan sanoa jätinkö moisen torven. 

Vierailija
185/195 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun panee, itseä ei enää kiinnosta.

Vierailija
186/195 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus kutkuttaa ainoastaan yhden ex- vaimoni kanssa. Muiden entisten kumppanieni kanssa näitä fiiliksiä ei ole ollut, päin vastoin. Onko tämä epätyypillistä?

Mulla sama. Luottamus, että panojen kanssa ei synny syvempiä tunteita, onnistui lopulta exän kanssa ja teki hänestä vain haluttavamman. Muut kumppanini ovat olleet ns kiltimpää sorttia, eikä moinen tulisi kyseeseen.

Vierailija
187/195 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea viestejä läpi, joten tämä voi olla jo sanottu. Kyse on vallasta. Mies kokee mielihyvää kun voi päättää, että omaa naista panee joku toinen, mutta tilanne on omassa hallinnassa. Jos mies ei ole antanut lupaa ja nainen pettää miehen tietämättä, se ei ole ollenkaan kiihottavaa vaan loukkaavaa. 

Vierailija
188/195 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei kyse ole vallasta, vaan sen luovuttamisesta vieraalle miehelle, joka ottaa vaimosi.

Vierailija
189/195 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, ettei kyse ole vallasta, vaan sen luovuttamisesta vieraalle miehelle, joka ottaa vaimosi.

Kyse on nimen omaan vallasta, kuten sulle jo selitettiin.

Vierailija
190/195 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekkään tiedä mikä siinä on.

Äänet kun vievät,kun vaimo huutaa kun vieras panee. Ja se tuoksu mikä  tulee nainnista. Näkee kuinka vaimo nauttii 

Saa nauttia luvalla

Näkee eikä salailla,kaikki tapahtuu luvalla.

Miksi tätä ei sitten tapahdu kotona?

Vierailija
191/195 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni, akateemisesti koulutettu, hyvässä virassa oleva, aina uskollisena pysynyt.  Nyt yhteisellä päätöksellä on muutaman Tinder miehen kutsunut kotiimme.  Kiihottavaa kun hän antaa vieraan toisinaan hoidella itsensä.

Vierailija
192/195 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin se valmiiksi ja raukeaksi naitu vaimo vaan kiihottaa...etenkin, kun valmiiksi spermattu... Aivan mahtavaa vaihtelua

M47

Miehillä taitaa kyllä jo lähtökohtaisesti olla parempi itsetunto ja luottamus mitä naisilla. Eivät koe vierasta uhkana millään tavalla - mikä onkin edellytys tälläisille leikeille. Jopa toivotaan että se vieras mies olisi oikein isolla melalla varustettu ja nainen nauttisi kunnolla. Itselleni on nyt tapailemani mies järjestänyt isomelaista seuraa ja tahtoo erityisesti katsoa vierestä kun nautin, toki osallistuakin. En ole vastaavaa ennen kokenut mutta sytyn.

-ap

En usko, että tämä on mikään itsetuntoasia. Samat suhdepelot miehillä on, kuin naisillakin. En tietenkään voi vastata kaikkien miesten puolestea, vain omasta, mutta miehet ovat usein seksuaalisesti visuaalisesti suuntautuneempia, kuin naiset. Minun kimppafantasiani pyörivät nimenomaan sen ympärillä, että nainen nauttii ja minä saan seurata nautintoa.

Vierailija
193/195 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja sinulla, mutta ovathan kimppafantasiat yleisiä myös naisilla. Fantasioissa on lisäksi se hyvä puoli, että niitä ei ole pakko toteuttaa. Varsinkaan, jos kaikkien osallisten ei ole tarkoitus nauttia.

Vierailija
194/195 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vieraan panevan vaimoani ja kiihottaa asia edelleen. Luulen, että olisi todella kiihottava nähdä nussittavan jotain muutakin kaunista naista johon on kohdistanut eroottisia ajatuksia. Jos pääsisin katsomaan esim miten vaimon sisko saa kunnolla, niin olisin nopeasti paikalla. Vaimo on se johon on kohdista eniten ajatuksia, ehkä siksi siinä oma latauksena.

Vierailija
195/195 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin katsella. Se on sama kuin masturboinnin katselu, mut tuhat kertaa kiihottavampaa. Mäkin nautin nähdä kun nainen nauttii ja päästä katsomaan läheltä itse aktia, ehkä hiukan osallistumaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä