Toinen mies panee naistasi, mikä siinä kiihottaa?
Niin? Katselet vierestä tai tiedät että naisesi saa vierasta jossakin ja kiihotut, miksi? Mikä on kaikkein kiihottavinta tässä? Haluatko naistasi enemmän tämän session jälkeen, entä vaikuttaako jotenkin tunteisiisi häntä kohtaan (sitähän naiset usein pelkää, ettet aidosti välitä jos haluat jakaa)?
terv. Aisurimieheen ihastunut
Kommentit (195)
156, Tämä on hyvä, aivan samat ajatukset ja tilanne minulla!
Samalla tullaan imeneeksi naapurin kullista nieluun kondy ja muijalta hiivat kulliin
Nuoren miehen runsaiden mällien valuminen piirakasta ja pääseminen liukastelemaan. M46
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todella kiihottavaa, kun näkee vaimon ilmeet ja eleet toisen miehen nussiessa häntä. Minulle se ainakin toimii ja vaimokin on sanonut, että tieto siitä, että katselen häntä, kiihottaa. Tekee olon kuulemma riettaammaksi ja haluaa vain keskittyä omaan nautintoonsa ja samalla näyttää minulle, kuinka rivo hän osaa olla. En siis koskaan näe häntä ihan täysin livenä toisen kanssa, vaan kameran välityksellä, livenä kuitenkin siinä mielessä, että olen toisessa huoneessa ja kuulen äänet. Olemme hänen partnerinsa kanssa sopineet, että olen eri huoneessa, jotta en kuule ihan kaikkea kuiskailua. Siitäkin tulee mukava lisämauste...
Meillä on tyttöystävän kanssa samanlainen järjestely että en saa olla samassa huoneessa mutta he pitävät esimerkiksi ovea auki ja valot päällä että näen ainakin osan ja saan loput täyttää mielikuvituksella. Etenkin juuri tyttöystäväni ilmeet ja eleet sekä aito luonnollinen nautinnosta ääntely(voihkiminen,huohottaminen yms) ovat parasta katseltavaa ja kuunneltavaa.
M 25
Olen ollut muutaman kerran apumiehenä pariskunnalle
On tosi kiihottavaa, kun mies katselee kun hänen kiltti, pikkuvaimonsa voihkii nautinnosta kun työnnyn isolla kalullani yhä uudelleen ja uudelleen aivan juurta myöten vaimon tiukkaan pilluun
Olen siis hyväkuntoinen, viisikymppinen, 195 cm pitkä mies ja kaluni pituus on (ihan oikein mitattuna) 19,7 cm
Kun ottaa Tadalafilia, niin jaksaa naida vaikka koko yön
Ei ainakaan itseäni mikään ja en ole koskaan sellaista tehnyt.
Tosin toisin päin on kerran käynyt, panin kaverin vaimoa kaverin ehdotuksesta hänen katsellessaan ryyppyiltana hänen kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaisi jos vaimoni ottaisi joku todella isokullinen ja paksuterskainen mies takaapäin. Haluaisin itse vielä nähdä tämän vierestä. Vielä jos näkisi, että vaimoni nauttisi siitä, se olisi kuin kirsikka kakun päälle.
Itselle tuo skenaario sopii vain, jos vaimoni nauttisi siitä selvästi poikkeuksellisen paljon, vaikka verrattuna normiavioseksiimme. Se, että vaimoni ei nauttisi tai pahimmillaan vain suostuisi asiaan mielikseni, olisi täydellinen floppi. Eikä tuon varustuksenkaan tarvitse olla mikään poikkeuksellisen iso. Kantajan tosin täytyy olla hyväkroppainen hunksi, että vaimo ylipäätään tuntisi vetoa seksiin hänen kanssaan. Eli vaimon "antautuminen" nautinnolle ja kiihkolle tilanteessa , on se mikä itseä kiihottaa, ei mikkään alfa/bull cuck-asetelmat.
Riippuu siitä miten tilanne on kehittynyt. Jos kävisi vaikka niin että tulen matkalta kotiin enneaikaisesti ja kohtaisin kyseisin näyn, paremminkin kiihtyisin kuin kiihottuisin. Mutta jos kaunotar on tilanteessa käskystäni niin silloin on vallalla aivan toisenlainen jännite.
Eniten itseäni kiihottaa se, että samalla kun toinen mies panee vaimoani, saan panna sen miehen vaimoa
Kai siinä on enemmän tai vähemmän mukana kauhun, äärimmäisen eroottisen kauhun ja avuttomuuden kokemus, sellaisen kokemuksen hakemista yhä uudelleen ja uudelleen.
Omat motiivini tunnen, ja minulla on tällainen kokemus sekä lapsena äidistäni että myöhemmin avioliitossa, kun se oli kypsynyt siihen vaiheeseen, myös vaimostani. Jälkimmäinen jäljitteli ensimmäistä. Että kotona on mies, viettämässä miellyttävää iltaa, tietäen, minun tietäen ja vaimoni tietäen, että tulisimme sallimaan vieraalle jotain mikä yleensä yhdistetään hääyöhön, vaimoni vihkimisen esinahallaan, yhdynnällä paljaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Eniten itseäni kiihottaa se, että samalla kun toinen mies panee vaimoani, saan panna sen miehen vaimoa
Eli onko tuo, että toinen mies panee vaimoasi ikäänkuin "hinta" siitä, että sinä saat panna sen miehen vaimoa. Vai tuoko sinulle lisäkiihoketta se, että vaimoasi pannaan samalla?
Kerran makasin kovassa krapulassa ja olin luvannut kaverille mennä auttamaan pikku jobissa. Ei auttanut kuin pyytää rouva tuuraamaan minua ja rouva meni. Krapulassa sitä käy aikalailla tunteella ja on herkistynyt, kaikenlaista tulee mieleen. Soitin kaverille ja pahoittelin, hän ei ollut milleskään ja kun kehoitin panemaan rouvaa niin hän vastasi oikeastiko? Rouvalle kerroin mitä odottaa ja hän ekaksi luuli sitä huonoksi huumoriksi, mutta korjasin että tästä on ollut puhetta eli anna mennä vaan! Sitten alkoi odotus, siinä sohvalla mielikuvitus kävi ja käsi oli housuissa kun kuvittelin heidät naimassa. Rouvan saapuessa olin heti, mitä ja mitä? Posket punaisina vähän ujona sanoi saaneensa palkkion ja ihan mieluisan, muttei sen tarkemmin tapahtuneesta, vaikka utelin. Kaveri kertoi minun olevan naimisissa pantavan hyvän naisen kanssa ja voisi ottaa toisenkin kerran auttamaan häntä. Oli ihan paras krapulapäivä, ensi kerralla, jos nyt tulee, olen paikanpäällä!
Mieheni kiihottuu kovaa kun olen toisenmiehen kanssa. Riisutan hänet alasti, laitan siveysvyön hänelle ja sidon makuuhuoneessa tuoliin ranteista ja nilkoista. Sitten pukeudun korsettiin, sukkanauhasukkiin ja korkokenkiin odotellessa miehen saapumista. Miehen saapuessa laitan vielä miehelleni suupallon että ei voi kun ynistä. Mies joka käy luonamme on nuori, todella isokaluinen jaksava uros. Aloitamme kiihkeästi suudellen, riisun miehen ja polvistun hänen eteensä ja otan mahtimelan suihin, tässä vaiheessa mieheni ynisee naama punaisena. En vie suihinottoa loppuun, sitten rakastajani nuolee minua ja saan jo tässä vaiheessa ensimmäisen orgasmini. Menen kontille, mies tulee sisääni takaapäin, uikutan kun hän ottaa lanteista kiinni naiden rytmikkäästi. Jonkun ajan päästä hän laukeaa syvälle pilluni sopukoihin nykähdellen. Hetken kuluttua otan taas suihin ja kohta urokseni on taas juhla kunnossa. Naimme monta kertaa eri asennoissa useita tunteja ja sitten mies poistuu. Vapautan mieheni tuolista mutta en siveysvyöstä ja komennan hänet nuolemaan spermaa valuvaa pilluani. Hän nuolee nöyrästi paikkani puhtaaksi, saan vielä yhden orgasmin. Sitten poistan siveysvyön ja otan häneltä suihin. Mieheni ihan tärisee kiimaisena ja laukeaa nopeasti suuhuni ja nielen kaiken sperman. Näin meillä kerran pari kuukaudessa, minä saan nuorta urosta ja mieheni nautinnon aisurina. Johanna 46.
En osaa oikein sanoa mikä siinä kiihottaisi. Siis ei olla vielä ainankaan kokeiltu vaikka vuosia on asiasta joskus keskusteltu. Mutta ensimmäisenä jotenkin ajatus kiehtoo että joku muukin ihailee vaimoani. Ja hän oli nuori lukiolainen kun me tapasimme 25 vuotta sitten. Hänellä ei kauheasti edes ole kokemusta muista miehistä. Itse olin jo armeijat sun muut koulut käynyt. Ja kyllä niitä kumppaneitakin kertyi silloin minulle. Muutamia kertoja hän on suudellut nuorten poikien kanssa ja tätä minulle aamulla krapuloissaan hävennyt. Sekaan mahtuu myös naisia keitä hän on suudellut. Aina on kuitenkin kotiin yöstä palattu kaksin. Ei kuulemma osaa heittäytyä sen pidemmälle vaikka takaraivossa pyöriikin kimppa tai vieras. Ehkä myös sekin vaikuttaa kun minä miehenä olen mukana. En oo vain vielä uskaltanut häntä jättää yksin sinne yöhön kun minun olisi vähintään oltava juonessa mukana. Ainankin ensimmäisillä kerroilla jos nyt sellainen joskus tulee. Mutta kai se vaimon heittäytyminen on se juttu mikä minua kiinnostaa.
Tiedän kokemuksesta, että on pareja, joita kiihottaa se kun kiltti, pikkuvaimo antautuu häpeilemättä paljon itseään vanhemman, isokaluisen vanhan pukin astuttavaksi
Aviomiestä kiihottaa nähdä miten vaimo voihkii, kun kokenut, kestävä ja isokaluinen mies työntyy yhä uudelleen ja uudelleen aivan juurta myöten vaimon tiukkaan pilluun
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta, että on pareja, joita kiihottaa se kun kiltti, pikkuvaimo antautuu häpeilemättä paljon itseään vanhemman, isokaluisen vanhan pukin astuttavaksi
Aviomiestä kiihottaa nähdä miten vaimo voihkii, kun kokenut, kestävä ja isokaluinen mies työntyy yhä uudelleen ja uudelleen aivan juurta myöten vaimon tiukkaan pilluun
Fantasiaa. Todellisuudessa tuo isokaluinen vanha pukki ei saa kalua nousemaan, saati sitten jaksaisi panna. Jos sattuu laukemaan, niin melkein heti ja vaimo jää ilman. Itse joutuu tämäkin hoitamaan loppuun asti.
Aika moni isokaluinen oikeasti aika huono panemaan, kun runttaa vaan eikä osaa (pysty, koska lerpahtaa) pitkittää naintia.
Ajatus kutkuttaa ainoastaan yhden ex- vaimoni kanssa. Muiden entisten kumppanieni kanssa näitä fiiliksiä ei ole ollut, päin vastoin. Onko tämä epätyypillistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko tuo, että toinen mies panee vaimoasi ikäänkuin "hinta" siitä, että sinä saat panna sen miehen vaimoa. Vai tuoko sinulle lisäkiihoketta se, että vaimoasi pannaan samalla?
Voihan sen hintanakin ajatella... On se silti toki paljon kiihottavampaa panna toista naista samalla kun toinen mies panee minun vaimoa, verrattuna siihen, että molemmat pariskunnat panee vain oman kumppanin kanssa.
Seikkailija kirjoitti:
Siinä on kiihottavaa se tunne, kiima ja visuaalisuus yhdessä paketissa kiedottuna sellaiseen kiellettyyn; nähdä oma vaimo nauttimassa kiiman vallassa, nähdä hänet antautumassa sille himolle ja toiselle miehelle, nähdä se toinen mies myös himoavan naistasi ja tieto, että naisesi kiihottuu erittäin paljon siitä, että hän saa tuottaa nautintoa vieraalle. Huh.
Sen hetken ajan kun he rakastelevat ja suutelevat kiimaisina toisiansa, vaimoni on sen toisen miehen nainen, mutta sen jälkeen otan vaimoni takaisin omaksi naisekseni.
Ei sitä pysty edes täysin sanoin kuvailemaan..
Kuulostaa tosi kiihottavalta. Valitettavasti oma vaimoni ei suostu tuollaiseen.
Se nyt vain niin rietasta kuin vain olla voi, kun vieras mies panee menemään kiimaista vaimoa sen oman miehen katsellessa vierestä.