Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen mies panee naistasi, mikä siinä kiihottaa?

Vierailija
09.11.2020 |

Niin? Katselet vierestä tai tiedät että naisesi saa vierasta jossakin ja kiihotut, miksi? Mikä on kaikkein kiihottavinta tässä? Haluatko naistasi enemmän tämän session jälkeen, entä vaikuttaako jotenkin tunteisiisi häntä kohtaan (sitähän naiset usein pelkää, ettet aidosti välitä jos haluat jakaa)?

terv. Aisurimieheen ihastunut

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksen tasolla kiihottaa.

En ehkä kuitenkaan oikeasti halua, että toisen miehen iso, suonikas kalu työntyisi vaimoni kuumana ja kiihkosta litimärkänä odottavaan pilluun ja rajusti nussisi vaimolleni sellaisen orgasmin, että hän nautinnosta nyyhkien raapisi miehen selän verinaarmuille ottaen miehen kuuman spermalastin sisälleen.

Sitten vaimon tullessa kotiin voisin ensin nuolla hänen tyydytetystä pillustaan valuvaa toisen miehen spermaa ennenkuin työntyisin häneen...

Vai haluankohan sittenkin?

Enemmän kuulostaa että haluaisit itse panna miehen kanssa

Haluaa spermat suuhunsa, mutta ei ole vielä uskaltautunut kaapista ulos.

Niinkuin sinäkin? Tunnusta pois... ;)

Vierailija
82/195 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kiihottuu ja nauttii vieraasta miehestä, sellaisen katselu kiihottaa minuakin. Mikä tässä muka on niin ihmeellistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin voi nauttia tästä kun omaa kultaa joku pumppaa isolla ja laskee siemenet pyhimpään ja pikkurouva lähetetään kotiin miehensä syliin.

Tai jopa sattuisi kotona aviovuoteessa.

Itse saanut olla tuo mies molemmissa tapauksissa mutta nyt ei meillä enää ole ollut sopivaa seuraa rouvalle.

Vierailija
84/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa nainenki nauttia joskus seksistä. Näissä jutuissa se on aina sivuseikka koska ovat julluje fantasioita.

Ei sillä, voiha se joskus oikeastikki tapahtua että vaimolla on muita mutta ei siinä aviomiestä mietitä vaan siirtymistä pois uusiin seikkailuihin lopullisesti.

Vierailija
85/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voispa nainenki nauttia joskus seksistä. Näissä jutuissa se on aina sivuseikka koska ovat julluje fantasioita.

Ei sillä, voiha se joskus oikeastikki tapahtua että vaimolla on muita mutta ei siinä aviomiestä mietitä vaan siirtymistä pois uusiin seikkailuihin lopullisesti.

Eikö rouvakin naimisesta nauti, ei hän muuten halua ryhtyä naitavaksi?

Vierailija
86/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain aisurin fantasioissa

Vierailija
87/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oma näyttää ja kuulluu myös tykkäävän. 

Sellainen uikutus ja huuto kun saa kovaa vierasta. 

Vierailija
88/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainaki "uikutan ja huudan" vain oman miehen käsittelyssä. Muille en ala antamaan, en vaikka oma mies polvillaan anelis. Onneksi ei niin tee kun jättäisin sellase vätyksen heti.

Vierailija
89/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju käsittelee monisuhteisuutta, mononussijat ->  hus hiiteen!

Vierailija
90/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nussi monos kanssa

Vierailija
91/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nussi monos kanssa

Ei minulla ole kuin vakipanojen sarja. 

Vierailija
92/195 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nussi monos kanssa

Ei minulla ole kuin vakipanojen sarja. 

ai eka ja vika?

Vierailija
93/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos yrittäisit itse saada vaimosi ulisemaan, etkä vaan runkkailisi sängyn vieressä.

Vierailija
94/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos yrittäisit itse saada vaimosi ulisemaan, etkä vaan runkkailisi sängyn vieressä.

Minä panen toisen parin naista. Swinger, tiedäthän. 

Nyt ei muuten kannata kiukutella yhtään, seksi on iloinen, jaettava asia :)

Vierailija
95/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä panen toisen parin naista. Swinger, tiedäthän. 

Nyt ei muuten kannata

Sulla mitää toisen parin naista ole, ei ees vaimoa

Vierailija
96/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla vaimoa olekaan koska emme välitä konservatiivisista arvoista. Siksi myös nussimme vapautuneesti. 

Vierailija
97/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla vaimoa olekaan koska emme välitä konservatiivisista arvoista. Siksi myös nussimme vapautuneesti. 

No eihä se sit saa vierasta. Sinä oot sille sitte iha yhtä vieras ko muutki polkijat. Oot vaa normaalissa sinkkunaisen haaremissa 

Vierailija
98/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on kokemus. Tätä tilannetta on vaikea käsittää, saattaa olla myös vaikea haluta mutta kun sen kerran kokee, siihen jää koukkuun. Toki, kokemuksen pitää olla positiivinen. Onnistuneessa kokemuksessa koetaan sellaisia tunteita joita ei ihminen voi kokea. Siellä lähtee liikkeelle semmoinen määrä hormoneja kehoon ja tähän hormoniin jäädään koukkuun samalla tavalla kuin huumeisiin. Ehkä jos kokemuksia on liian usein, homma laimenee. Tämä jos joku vaatii luottamusta puolisoon että äärettömän kovaa itseluottamusta ja itsetuntemusta. Tähän ei pysty kaikki eikä tarvitsekaan pystyä. Mutta se joka pystyy toimimaan ja nauttimaan ilman pelkoja, kokee jotain sellaista mitä ei voi kokea muulla tavalla. Tähän myös liittyy se, että kumppania tulee ihailla paljon, häntä pitää arvostaa ja rakastaa, hönen tulee olla suurin intohimosi. Muuten oikeaa tunnetilaa ei synny. Kaikenkukkuraksi se on pariskunnan yhteinen peli ja leikki. Siinä ei ole koskaan yk

Kaikki ei tähän pystykään, sanoi lapsenraiskaaja. Lähtee semmoiset hormonit ja tunteet jylläämään että

Vierailija
99/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaappih. Vierran kalu, kivekset ja peppa reikä heiluu siinä ja peittää akan naisten värkit se. Usein tumputtelen vieressä.

Vierailija
100/195 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, mutta kun toinen nainen nuolee vaimoni vïttua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän