Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitoja, joilla ette tee mitään?

Vierailija
28.02.2014 |

Eli siis kiinnostaisi sellaiset opitut taidot, joilla ette tee mitään nyt ettekä ole oikein koskaan tehneetkään. Ei siis varsinaisesti ole kyse vaikka alan vaihdosta ja siten käyttämättä jääneistä taidoista.

Itse osaan esimerkiksi kääriä sätkän, mutta en ole koskaan polttanut.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni helevetin hyvä pelaamaan Vapaakenttää. Sillä kun vois tehdä rahaa...

Vierailija
2/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan heiluttaa ukkovarpaasta seuraavaa varvasta niin, että muut varpaat eivät liiku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan luetella rinnakkais- ja alistuskonjuktiot sekä Jaakobin pojat. Mitään hyötyä niitten osaamisesta ei ole. 

Vierailija
4/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan Maya-intiaanien numerot ja latinaa jonkun verran - ja ihan itse opettelin kun olin vielä nuori ja lapseton ja oli iltaisin tylsää töiden jälkeen. 

(Minä en ymmärrä, miten ranskan ja saksan kielille ei muka ole käyttöä.. siitä vain tutustumaan sen maalaisiin ihmisiin, vaikka netin kautta tai paikan päälle, jos kerran harmittaa ihan että kielitaito ruostuu).

Vierailija
5/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan heilutella rintalihaksia, näyttää vaan hölmöltä kun tissit vatkaa siinä edes takasin myös :D

Vierailija
6/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 01:37"]

Korvien heiluttaminen.

[/quote]

Mullakin korvien heiluttaminen.

Oikeesti osaan heiluttaa korvia tosi hyvin.

Oon valehdellu niin paljon lapsena...

Vierailija
7/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kirjoittaa täydellisen viestin av:lle, joka kerää kymmeniä tykkäyksiä. Vinkki: sisältää mm. sanan "hohhoijaa" ja yhden kirosanan.

Vierailija
8/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aakkosjärjestyksessä kaikki USA:n osavaltiot. Ikinä ei oo missään kysytty.

Olen hyvin voimakas ääninen, korkea sopraano ja kykenen laulamaan oopperaa, mutta siitäkään ei ole hyötyä, kun mä haluan vetää Nightwishia ja muuta rokkia, enkä mitään Yön kuningattaren aariaa. Olen kyllä useassa joulujuhlassa laulanut Pie Jesun, että ehkä se nyt ei ihan turha taito ole...

Vierailija
9/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan lähes 200 eri koirarotua, parikymmentä kissa- ja hevosrotua sekä jonkin verran lehmä-, lammas- ja kanarotuja.

Olisin voinut rotujen opettelun sijaan opetella vaikka uuden kielen..

Vierailija
10/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan virittää kitaran.

Vierailija
11/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaväkimiinoitus. Sotilaskoulutukseni mitätöitiin, kun suomi allekirjoitti jalkaväkimiinakiellon.

t. Sissijääkäri

Vierailija
12/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sierainten heiluttaminen. No ehkä sillä voi viihdyttää vauvoja joskus.

Vierailija
13/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelutaito. Osaan myös viittomakieltä, en ole koskaan sitä tarvinnut.

Vierailija
14/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin ysiluokalla piin likiarvon yli 100 numeron tarkkuudella. Tavoitteena oli 200 numeroa, josta matikanopettaja lupasi kympin todistukseen. Aika loppui kesken. Kolmen numeron pii on iha riittävän tarkaa käytönnön tarpeisiin :)

Vierailija
15/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ruotsia, enkä ole koskaan tarvinut.

Vierailija
16/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:51"]

Kymmenen A-kielen taidot. Salilla kehitetyt lihasvoimat. Kuvataiteelliset taidot. Kirjalliset taidot. Lemmikkituntemus. Videopelitaidot. Karaoketaito. Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä tietysti miehuustaidot ja rakastamisen taito.

-Mies 28v-

[/quote]

Millaisia ovat miehuustaidot? Enpä ole ennen kuullut.Ja miten olet oppinut ne ja miksi niille ei ole käyytöä?

Vierailija
17/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kirjoittaa tekstiviestin varpailla :D Joskus oli vielä simpukkamallinen puhelin, sain sen myös auki niin ;)

Vierailija
18/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan heiluttaa korvia, pitää sellaista heinäsirkkapirinää huulilla, lepattaa sieraimiani ja puhua röyhtäisyn aikana. Olen myös onnistunut hyppäämään ilmaan ja pieraisemaan siellä yläkohdassa. Lisäksi osaan rapsuttaa kieleni kärjellä leukaani.

Menisi nämä päivät noinkin... Kauankohan ehtisin viihdyttää noilla ennenkuin pääsisin lomalle... ;-)

Vierailija
19/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 07:38"]

Osaan laulaa kuin enkeli, Whitney tai Celine.

Osaan lähes täydellistä englantia, minun pitäisi kuulemma olla junassa kuuluttajana "train to Turku leaves at 16.20 . from track 3, have a pleasant journey" ja silleen ;)

Ihmiset kyselevät aina missä maassa olen asunut (asun 1km päässä lapsuuskodissa, no kerran oon Hesassa käynyt mutten ulkomailla).

Osaan ajaa mm. trukkia ja traktoria. Osaan lypsää lehmät käsin tai koneella.

Osaan Suomen suurimman työkalufirman kaikki työkalut läpi, myös käyttää niitä. Remontoiminen sujuu.

Olen lukenut itseni melko sivistyneeksi kahlaamalla kirjastot läpi, erityisesti yliopiston kirjat aiheista psykologia, lääketiede, biologia ja historia. Jos voisi mennä vaan suoraan tentteihin saisin takuulla yliopiston läpi kevyesti. Luin ensin iltalukion kirjat läpi, sitten siirryin "ylöspäin".

Olen hyvä urheilussa, olen opiskellut alaa ja ravitsemusta mahd. paljon ja itsekurillani olen saanut hyviä tuloksia aikaan. Olen urheiluhullu.

Sanomattakin selvää että olen lähiössä asuva, vain peruskoulun käynyt työtön yh-äiti suurperheelle, cv on tyhjä paperinpala ja köyhyysrajan alla vietetty koko aikuisikä, nyt ikää 30v ja hukkaan menee loppukin elämä.

[/quote]

Onkohan ne samat kateelliset peukuttanu alas päin, ketkä on niin tyhmiä etteivät usko, että manuaalinen voi tarkoittaa myös käsivaihteista vaikka manuaaLI on siellä hansikaslokerossa.

Vierailija
20/85 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

57)kokeille ihmeessä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi