Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin epäoikeudenmukaisuus, joka on kohdannut sinua elämäsi aikana?

Vierailija
28.02.2014 |

.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:21"]

Aina kun yritän laihduttaa keventämällä ruokavaliota ja syömällä tosi paljon kasviksia, alan pierrä kuin palokunnan hevonen

[/quote]

ot: palokunnan hevonen kusee, ei piere. Tulipaloja ei saa sammutettua pieremällä, voi vaan yltyä.

Vierailija
22/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin reumaan ala-asteella ja samalla minua alettiin kiusata. Sairaus on parantunut, mutta mieli rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:21"]

Aina kun yritän laihduttaa keventämällä ruokavaliota ja syömällä tosi paljon kasviksia, alan pierrä kuin palokunnan hevonen

[/quote]

ot: palokunnan hevonen kusee, ei piere. Tulipaloja ei saa sammutettua pieremällä, voi vaan yltyä.

[/quote] Alkaa pierrä kuin paviaani papuja syötyään

Vierailija
24/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsena toistuvista pyynnöistä saanut syödä jälkkäriä ennen pääruokaa. Huutava vääryys ja traumat tuli

Vierailija
25/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälleni menetin neitsyyteni kun olin 4 vuotta, ala-asteen opettaja käytti hyväkseen, veli pahoinpiteli toistuvasti, lukiossa kiusattiin niin oppilaiden kuin opettajien toimesta, hyväksikäyttävät ystävät, narsistiset poikaystävät...

Tästä seurauksena pahat mielenterveysongelmat mutta olen päättänyt etten märehdi vaan elän täysillä, ja ihan hyvä elämä onkin. Vituttaa silti että miksi juuri minä.

Vierailija
26/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:n uskottomuus.

Vierailija
27/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etta minua kiusattiin koko ala-asteen seka ylasteen ajan paivittain hyvin torkeasti, mika on vaikuttanut minuun ihmisena. En osaa luoda ystavyyssuhteita, koska en paassyt harjoittelemaan tata taitoa lapsena, en luota ihmisiin, seka kamppailen edelleen paivittain huonon itsetunnon kanssa. 

Vierailija
28/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mä joudun taistelemaan kaikesta, enkä silti saa mitään. Kaikki mikä muille tulee helposti, viedään AINA mun käsistä ennenkuin saan edes siitä kunnolla kiinni.

Vierailija
29/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikiusaamisen kohteena oleminen kymmeniä vuosia. Rähjäämistä, haukkumista, (tappo)uhkauksia, hakkaamista jne. Eka lapsuusmuisto kun 5-vuotiaana äiti käski lähteä tutustumaan naapurin lapsiin ja palatessa isä hakkasi remmillä niin ettei tarvinnut harkita istumista pariin päivään. Eikä myöskään miettiä käykö enää toiste naapurissa tai muuallakaan kylässä. Koulukiusaamiset oli pientä noihin verrattuna ja niistä pääsi eroon kun koulu loppui. Äiti onnistui myös pelottelemaan naisystävän pois, jotain kaksvitosena oltiin salaa seurusteltu pari vuotta kun lopulta oli aika pakko käydä vanhempien luona, tapaamisen jälkeen seuraavalla viikolla äiti lähti soittelemaan naisystävän kotipaikkakunnan puhelinluetteloa läpi sukunimen perusteella. Ai niin, myös pysyviä ja näkyviä fyysisiä vammoja jostain lapsuudesta, seurauksena onnettomuudesta tai ehkä ei sittenkään ihan niin onnettomuudesta. Edelleen pelkään onnistuuko isä jotenkin selvittämään nykyisin asuinpaikkani; valkoisen transporterin näkyminen nykyisen kodin lähellä aiheuttaa melkoisen paniikkikohtauksen. Perhettä en uskalla hankkia, sukulaisiin ei voi pitää mitään yhteyttä ettei vahingossa paljastu missä asuu tai missä on töissä.

Vierailija
30/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani.

Vierailija
31/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:35"]Isälleni menetin neitsyyteni kun olin 4 vuotta, ala-asteen opettaja käytti hyväkseen, veli pahoinpiteli toistuvasti, lukiossa kiusattiin niin oppilaiden kuin opettajien toimesta, hyväksikäyttävät ystävät, narsistiset poikaystävät...

Tästä seurauksena pahat mielenterveysongelmat mutta olen päättänyt etten märehdi vaan elän täysillä, ja ihan hyvä elämä onkin. Vituttaa silti että miksi juuri minä.

[/quote]

Yläpeukutin tsempistä! En tietenkään asioista joita olet joutunut kokemaan :( aivan kamalaa, mutta ihailen nykyistä asennettasi! Tsemppiä tulevaan ja kaikkea hyvää :)

Vierailija
32/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovirhe, mikä pilasi terveyteni ja minkä vuoksi olen alle 30-vuotiaana eläkkeellä.

Vierailija
33/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kuolema.

Vierailija
34/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äkillinen sairastuminen 10 v yhdessäolon jälkeen vakavaan neurologiseen sairauteen, joka muutti miehen persoonan väkivaltaiseksi ja lopulta ainoa ratkaisu oli että otan eron. Avioerosta seurasi yksinhuoltajuus ja yksinhuoltajuudesta leima otsaan. On epäoikeudenmukaista että joudun lukemaan huorittelua esim. AV:lta, ainoastaan sillä perusteella että olen yksinhuoltaja. 

Vierailija
35/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini petti isääni vieraan miehen kanssa, hajoitti perheen, valehteli meille lapsille ja traumatisoi koko perheen. Muutti itse luksuskartanoon salarakkaansa kanssa, nauttii kalliista matkoista, vaatteista ja varhaiseläkkeestä. V***ttaa.

Vierailija
36/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa koettu seksuaalinen hyväksikäyttö, tekijänä oma isäni. Eniten minua tässä kaikessa vituttaa se, että joudun tulevaisuudessa selittämään lapselleni, miksi hänellä ei ole toista vaaria (lapsi ei ole koskaan tavannut isääni eikä tule tapaamaankaan, ainakaan niin kauan kuin minussa henki pihisee). En halua enkä aio valehdella lapselleni, mutta miten ihmeessä kerron hänelle asiasta oikealla ja ikätasoon sopivalla tavalla?

Että kiitos vain helvetisti isälleni – mielestäni on todella väärin, että kaiken muun kärsimäni jälkeen joudun vielä tätäkin miettimään.

Vierailija
37/73 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua että isäni on huoripukki jolta ei ole tgullut 30 vuoteen edes postikorttia. 

Äitini on emotionaalisesti kylmä enkä ole oman henkisen hyvinvointini vuoksi ollut tekemisissä yli kolmeen vuoteen. 

MInua käytettiin seksuaalisesti hyväksi lapsuudessa, tekijänä siis isäpuoleni. 

Ja minäkin joudun selittämään joskus lapsilleni miksi en pidä isovanhempiin mitään yhteyttä. 

Vierailija
38/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni jatkuva epäoikeudenmukaisuus.

En tiedä miksi, mutta olen syy vanhempieni eroon (erosivat kun synnyin) ja siksi minua on aina kohdeltu katkeruudella.

Isäni hankki lahjat ja piti muutenkin huolta vain isommista sisaruksistani.

Äidilleni olen varavaihtoehto, hän voi olla ihan ok ja joskus ihan mukava, mutta jos joku muu sisaruksista kaipaa häntä niin muut menee aina minun edelleni.

Vierailija
39/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni itsemurha,parisuhteessa petetyksi joutuminen. Tuo pettäminen rikkoi loppuiäksi luottamuksen ja tasan teki minusta kyynisen ihmisen:(

Vierailija
40/73 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytin erään poliitikon laajamittaisesta plagioinnista ja jouduin itse rehtorin ym. puhutteluun ja jouduin allekirjoittamaan vaitiolosopimuksen etten puhu asiasta missään :( Kaduttaa että suostuin allekirjottamaan painostuksen alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi