Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen kokenut nuo korut kömpelöiksi, etenkin isommat, koska painavalla korulla on taipumus vetää tamponi ulos, kun olen ns. "kommandona" liikkeellä. Miten te olette hoitaneet tämän asian??
Mitä painavampi koru, sen vahvemmat lihakset🫨
No täytyykö meitä vähän löysempiä nyt haukkua... =/ Ei tunnu kivalta! Sitten kun olet synnyttänyt 6 lasta, niin tiedät ettei niitä isoja ja painavia koruja vaan VOI pitää! Se on ihan oikea ongelma.
Ripustin halloweenin kunniaksi tamponinnaruun kurpitsan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen kokenut nuo korut kömpelöiksi, etenkin isommat, koska painavalla korulla on taipumus vetää tamponi ulos, kun olen ns. "kommandona" liikkeellä. Miten te olette hoitaneet tämän asian??
No täytyykö meitä vähän löysempiä nyt haukkua... =/ Ei tunnu kivalta! Sitten kun olet synnyttänyt 6 lasta, niin tiedät ettei niitä isoja ja painavia koruja vaan VOI pitää! Se on ihan oikea ongelma.
Höpsö, en haukkunut vaan tsemppasin. Toiset pitää monen kilon kahvakuulaa reenatakseen...
Miksi tää typerä ketju on edelleen täällä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Höpsö, en haukkunut vaan tsemppasin. Toiset pitää monen kilon kahvakuulaa reenatakseen...
No tiedoksesi, olen kyllä treenannut semmoisella kaappikellon punnuksella, mutta ei se vaan ole niin helppoa. Se on paljon geeneistäkin kiinni, toisilla vaan ne lihakset ei niin kehity. Kiva kun saa kesäjuhlissa kaiken aikaa jännittää, romahtaako koko komeus mekon alta juhlasalin lattialle! Sehän tässä harmittaa, kun ihmiset ei ymmärrä, ettei kaikki ole omasta viitseliäisyydestä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä painavampi koru, sen vahvemmat lihakset
No tiedoksesi, olen kyllä treenannut semmoisella kaappikellon punnuksella, mutta ei se vaan ole niin helppoa. Se on paljon geeneistäkin kiinni, tois
Voi😉. Myötätuntoni on puolellasi, mutta onhan sukujuhlien parhautta katsella minlälaisia tamponinnarukoruja pompsahtaa lattialle (vaikkei oltaskaan kylpylässä!!!???)
Minusta päiväkirjan avaimet on kiva laittaa siihen, sopivat kevyet myös kannettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Yököttävä aihe 🤮
Äläpä nyt. Voisit sinäkin piristää itseäsi valitsemalla jonkin kivan korun tampsunnaruun. Halloween meni jo ja joulunaika ei ole ihan vielä, olisko ihan vaikka lumitähti kiva teema?
Miten tää palstanroska on edelleen täällä? Mitä pitää tehdä että tää poistuu?
Pippeli, pimppi, tissit, polyamoria on sairasta ja mitäs vielä. Mitä pitää sanoa että sensuroidaan?
Nyt kun joulu taas lähestyy laitan naruun tiuút kilisemään. Viime jouluna oli kuusenjalka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hätäraketti, oon uimataidoton ja lastenaltaassakin olen vaarassa hukkua. Ja uimavalvojat patistaa mua aina aikuisten altaaseen...
N62
Olen ikätoverisi enkä tosiaan tarvitse tamponeja! Minulla on hätärakettien työnnettynä tamponin paikalle ja narusta roikkuu pelastusliivit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hätäraketti, oon uimataidoton ja lastenaltaassakin olen vaarassa hukkua. Ja uimavalvojat patistaa mua aina aikuisten altaaseen...
N62
Olen ikätoverisi enkä tosiaan tarvitse tamponeja! Minulla on hätärakettien työnnettynä tamponin paikalle ja narusta roikkuu pelastusliivit!
Korjasin jo tonne ylle, en toki tamponia tarvi, pelkkä naru ja koru...
Vierailija kirjoitti:
Miten tää palstanroska on edelleen täällä? Mitä pitää tehdä että tää poistuu?
Pippeli, pimppi, tissit, polyamoria on sairasta ja mitäs vielä. Mitä pitää sanoa että sensuroidaan?
Okei, okei, ymmärrän, mutta kerro nyt kuitenkin, millaista korua sinä käytät tamponinnarussa!
Kummallista:
Jos minua ei joku ketju kiinnosta -> pysyn pois. Toiset lukee ja moittii, lukee ja moittii... miksi aiheuttaa itselleen turhaa kärsimystä, kun voisi vain pysyä pois?😠
Käyn usein mökillä lintuja syöttämässä. Näin syksyisin siinä roikkuu talipallo.
Kaikki arvokkaat timanttikoruni olen laittanut naruun roikkumaan.
N 75 v
Keilapalloa useimmiten.
Joskus pahvista 3 litran viinipönikkää.
Niin. En siis tamponia enää tarvitse, käytän pelkkää narua ja korua...
Sama