Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Ihania ideoita! Mä en enää tarvii tamponeja mutta nää koristeluideat on niin upeita. Taidan kokeilla ihan mielenkiinnon vuoksi <3
Mäkään en enää tamponeja tarvitse, mutta onhan himpskatin vaikea ostaa pelkkiä tamponinnaruja...
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on ehkä absurdeinta mitä olen koskaan nähnyt. Siis... ensinnäkin, pitääkö joku oikeasti sitä narua ulkopuolella roikkumassa? Eikö se ole aivan hiivatin ärsyttävän tuntuista?
Siis onneksi on Vauva - täällä valistetaan tietämättömiä elämän suurista totuuksista. Ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania ideoita! Mä en enää tarvii tamponeja mutta nää koristeluideat on niin upeita. Taidan kokeilla ihan mielenkiinnon vuoksi <3
Mäkään en enää tamponeja tarvitse, mutta onhan himpskatin vaikea ostaa pelkkiä tamponinnaruja...
Olisikohan tässä bisnesidea?
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapin avain.
Muuten mies syö lapsen vanukkaan ja anopille tehdyn aroniahyydekakun rääpii
Sinullako on myös niitä Raikkaita Voileipiä?
Mulla on sellainen puhelimen hands-free-teline, tosi kätevää jutella ystävien kanssa lenkillä kun ei tarvitse pidellä puhelinta. Ainoa mikä joskus vähän häiritsee on kun pomo soittaa Teamsilla jos olen lounaslenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapin avain.
Muuten mies syö lapsen vanukkaan ja anopille tehdyn aroniahyydekakun rääpiiSinullako on myös niitä Raikkaita Voileipiä?
Ei oo EnääN
Travel-size kynsistudio oli vuosia mutta maailman poliittisen tilanteen vuoksi nyt roikkuu mukana survival pack. I'm ready!
Pubiin lähtiessä laitan roikkumaan tikkataulun tikkoineen. Saa nopeasti tikkakisat pystyyn ja osallistujia piisaa.
Pienoislääkekaappi: sisältönä särkylääke, laastari, kyypakkaus ja pinsetit
Grogilasit.
Ei sitt niistä jää ryyppy puuttumaan, kuka se nyt pullonsuusta kittaa🍸
No minullahan on shampanjavispilä
Minä kun oon ihan luomuna näihin asti ollunna, nytten vasta kuulin, et tämmöttis vois koristautua??? Ja kunnen ikänä oo nähnäkää, en kehtoo naisie haaroihi kurkistella (jos toki en miehienkä)... ni kaipaan vinkkilöitä. En o kästyöimmeine, en ossoo askarrella, ni mist näit tillata voi ?
Osoitekirja
Jos haluan laittaa postikortin ex tempore, ni ohan osoite hollilla. En tosin oo hetkeen laitellu, mut eihä sitä tiedä, milloin inspiraatio iskee...😉
Laitoin siihen Daavidin staran
Eikös siihen kannata kiinnittää kelluke! Pysyy uintiasento parempana!
Tietysti hillittyjä, mutta kalliita.
Vinkkinä, että teepussin narua voi käyttää hyvin, nimittäin kun olet ensin sen teesi juonut, noin kierrätysvinkkinä!