Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Mä kiinnitän siihen ämpärin. Se on niin monikäyttöinen. Jos olen menossa mattopyykille, siinä voi kuljettaa mäntysuopapulloa ja juuriharjaa, tai jos menee marjaan, ni marjanpoimuria. Puolukka- aikaan pitää olla vähän varovaisempi, ettei läikytä yli.
Loistavia ketjuja:D. Tämä ja amputoitu jalka-ketju esimerkiksi.
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä minulla on siinä vain ripulikuorrutus, koska menkkojen aikaan maha on todella löysällä.
Hyhhyh. Tuotako se naisen kanssa eläminen on? Vrta ja pskaa 52 viikkoa vuodessa? 🤢 Onneksi olen vanhapoika.
Menkat on kerran kuussa max. viikko. Olet todellakin peräkammarinpoika.
Kävivätköhän Insatiable-sarjan käsikirjoittajat varastamassa Alyssa Milanon esittämän hahmon businessidean tästä ketjusta? 😀
Paikoitellen hirveä sarja, morbidi, mutta piti oikein kaivaa muistia kumpi tehtiin ensin: tämä ketju vai tuo Netflix-sarja.
Täh??? Hyvin perustelit, mutta silti: täh?
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän karvanoppia, koska olen posliini, enkä halua huomion kiinnittyvän myöskään siihen!
Mulle tuli heti mieleen vaaleanpunaiset karvanopat 😄😄😄
Kätsää. Mul roikkuu siin teltta.
Miten olis terf-koru, tai Harry Potter-aiheinen?
Mul roikkuu siin pieni jalkapohjainen norsu.
Puhelinmuistio jos akku loppuu.
Itse olen aika pragmaattinen, enkä niin koruista välitä, joten kannan siinä ihan vaan muistitikkua. Joskus isompiin juhliin laitan ehkä jonkun pienen korun (hopeaa - sopii mun karvoituksen väriin.)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on myyty niin monta tamponikorua joitten olis pitänyt olla kultaa. Olen nikkelille allerginen ja aina olen saanut näppyjä. Muovisia olen etsinyt. Nehän vois tavallaan olla näyttävätkin värikkäitä. :) Itse kun en jaksaisi alkaa tekemään...
Mutta kun niistä irtoo mikromuovia. Ei oo ekologista.
Ratkaisu on siveysvyö. Valumareikään kuumaliimalla pala teflonia ja siitä snorkkeli selkään. Voi uida mutta ei naida, tyhjäystulppa vaan alimpaan kohtaan, ikuinen peli.
Minä olen ripustanut vain kahvinsuodatuspusseja, mutta nytpäs sain paljon uusia ja ihastuttavia vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä minulla on siinä vain ripulikuorrutus, koska menkkojen aikaan maha on todella löysällä.
Hyhhyh. Tuotako se naisen kanssa eläminen on? Vrta ja pskaa 52 viikkoa vuodessa? 🤢 Onneksi olen vanhapoika.
Menkat on kerran kuussa max. viikko. Olet todellakin peräkammarinpoika.
Kyllä se 12 viikkoakin on liikaa kun vere stä ja pas kasta kyse. Hyi olkoon indeed.
Mirva33 kirjoitti:
Ei herranjumala :D :D :D
Kyllä sai taas päivän repeilyt
Olisko kannattanut aloittaa sillä pienimmällä kahvakuulalla?
minulla on vanhan könninkellon punnukset, naru ei vain tahdo kestää