Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
661/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ulkoiluttaa meidän kultakalaa uimahallissa. Narun paikalle pieni flexi ja kultakalalle valjaat. Menee muuten vaimo huimaa vauhtia altaassa, kun kala antaa pientä vetoapua.

662/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan kuusenkoristeita, vaikka joulupallot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
663/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vierastin aluksi ihan sikana koko ajatusta mut sitämukaa ku näit on alkanu näkyy liikenteessä ni oon iteki alkanu lämmetä :3

nykyään käytän pääosin sellasta halpiskorua ku tuli jonku special edition-tamppoonipaketin mukana. Se on siis semmonen pieni muovinen kissanpentu joka kehrää korissaan <3

Sain kyl eksältä lahjaks jonku vähän hienommankin, tyyliin korukaupasta. Se on jotain ruostumatonta metallia oleva sydän jossa keskellä strassi. En vaan tykkää käyttää enää ku tulee muistot mieleen :'(

Menisköhän se kaupaks jossain huutiksessa jos sen vaiks sterilois ekaks? Ite en kyl haluis toisen käyttämää ostaa mut sit toisaalta koru kuin koru, eiks jeh? Mitä semmosesta kehtais pyytää? On kuitenki varmaan maksanu alunperin pari kymppiä enkä ehkä ihan femmalla haluis myydä...

Vierailija
664/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt kunniaan.ps.mitä materiaaleja käytät itse tamppoonin väsäämiseen-pelkästä talousparista kokeilin- vieläkin römpsäs paperit :(

Vierailija
665/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
666/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä solmin aina tamponin naruun vara-tamponin. Ihan vaan siltä varalta jos edellinen täyttyy tai toimii huonosti niin on hätävara siinä lähellä.

Iso kiitos hyvästä vinkistä!!

Vierailija
667/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuturiina kirjoitti:

Ite vierastin aluksi ihan sikana koko ajatusta mut sitämukaa ku näit on alkanu näkyy liikenteessä ni oon iteki alkanu lämmetä :3

nykyään käytän pääosin sellasta halpiskorua ku tuli jonku special edition-tamppoonipaketin mukana. Se on siis semmonen pieni muovinen kissanpentu joka kehrää korissaan <3

Sain kyl eksältä lahjaks jonku vähän hienommankin, tyyliin korukaupasta. Se on jotain ruostumatonta metallia oleva sydän jossa keskellä strassi. En vaan tykkää käyttää enää ku tulee muistot mieleen :'(

Menisköhän se kaupaks jossain huutiksessa jos sen vaiks sterilois ekaks? Ite en kyl haluis toisen käyttämää ostaa mut sit toisaalta koru kuin koru, eiks jeh? Mitä semmosesta kehtais pyytää? On kuitenki varmaan maksanu alunperin pari kymppiä enkä ehkä ihan femmalla haluis myydä...

Tottakai tamponikoruja voi kierrättää. Ajattele, osteleehan ihmiset käytettyjä korviksiakin - ja ne on oikeesti olleet toisen ihmisen nahassa sisällä. Tamponikoruhan kivasti on kuitenkin ulkopuolella, enimmäkseen.

Vierailija
668/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kesäksi kaksi tosi pitkää naurua. Ne narut kierretään reisistä alkaen alaspäin jalkoja myöten ja kiinnitetään sitten alhaalta kenkiin. Ilman kenkiä jos haluaa käyttää, niin sitten vaan solmii alaosat nilkkojen ympärille.

Miss Suomellahan oli tämä sama idea Miss Universum -kisa-asussa!

http://static.iltalehti.fi/viihde/rosafantasia3011TK_vi.jpg

Vierailija
669/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla roikkuu siinä Wunderbaum ja suosikkituoksuni eli "Uuden auton tuoksu".

Tää on paras Wunderbaun , likaltani kysyin vastausta kysymykseen..suuttu saakutti..mokomakin :)

Vierailija
670/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tarvetta tamponeille, joten oon vaan ottanu kestopigmentointina sen narun kuvan tonne alapäähän. Jos oon viihteelle menossa, laitan siihen jotain glitteriä :)

Vierailija
671/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä tähän asti tylsin ketju, mitä olen av:lla lukenut. Lopettakaa jo, tosi huonoa huumoria, ei naurata yhtään. Miksi te jatkatte tätä? 

Vierailija
672/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin luonnonmateriaaleja. Tällä hetkellä roikkuu käpy joulun kunniaksi. Muita suokkareita ovat simpukankuoret, höyhenet ja luonnon kukat.

Vierailija
673/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin teippaan kiinni.

Vierailija
674/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addinainen kirjoitti:

Joulun aikaan kuusenkoristeita, vaikka joulupallot.

Minäpä keksin laittaa naruun kokonaisen joulukuusen. Tietenkin koristelin kuusen ihan normaalisti palloin, nauhoin ja latvatähdin. Oli kyllä upea! :)

Uutena vuotena ajattelin laittaa naruun tyhjän pullon, jossa on valmiiksi raketti. Siitä sen voi sitten kätevästi ampua. Toisaalta joku patakin voisi olla kiva, vaikkapa Kultainen suihku tai Muijan motkotus tai joku sellainen.

Vierailija
675/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biltemasta ostetut mini-led -valot siihen naruun roikkumaan niin on tunnelmallinen valaistus mukana uidessa. Askartelin koko tamponin itse sukkahoususta ja sahanpurusta ja näppärästi sain laiettua myös ledien vaatiman pariston sinne tamponipulikan sisään. Siellä on ja hyvin pysyy.

Vierailija
676/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tyttöystävää!

Vierailija
677/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisaikaa mulla on narusssa katiska. Jos menen hallille uimaan, niin  laitan lisäksi mökkiveneen hinaukseen. Se tehostaa aikas kivasti kuntouintia. Samalla välttää  talviteloille peittelyn. Kesällä solmin marjastaessa naruun kokkopuut. Juhannukseen mennessä kertyy jo aika paljon oksia ynnä muuta ja metsäkin tulee  siistittyä.

Vierailija
678/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joulunaikaan kulkusia . Kilisevät kivasti kävellessä.

Vierailija
679/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siinä pyykkipoika, en tiedä vieläkään mistä se tarttui siihen mukaan....

Kiinalaisesta pesulastapa tietenkin. Mistäs muualta?

Vierailija
680/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen saatoin unohtaa tamponin pimppiini pariksikin päiväksi. Kerroin ongelmasta gynekologilleni, ja hän ehdotti ongelman ratkaisuksi pikkuruista hälytintä, jonka kiinnittäisin tamponinaruun. Löysinkin sitten sopivan Amazonilta. Se on aika kätsy väline. Siihen saa ladattua netistä erilaisia piippaus- ja soittoääniä, vähän niin kuin kännykkäänkin. Ja jos ei kymmenen minuutin sisällä reagoi ja poista tamponia, niin hälytin alkaa tekemään nykivää liikettä. Enää ei ole tamponi unohtunut pimppiin. Suosittelen! :)