Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
641/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viikon naurut. Mulla käynyt joskus noin 😂

Vierailija
642/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän setelitukkoa tamppoonina, eikä oo naruongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käyttänyt niitä uimahallista lainattavia? Kokemuksia...

Vierailija
644/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään kerätä sinne muistoja söpöinä pikku kuvina. Tällä hetkellä alapäästäni löytyy hääkuvamme.♡:)

Ja lempi sitaattini: "Rakkaus on kuin löysä paska"♡

Vierailija
645/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu paljaanako uit vai miten se naru muka housujen läpi näkyy? Kai tiesit että tulehdusvaara on isohko kos käyt uimassa ku perse vuotaa.

Vierailija
646/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan siihen haarukan roikkuu

Vierailija
647/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän siteitä ja piirrän niihin tikku ukkoja ja kukkia

Vierailija
648/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on timantti kattolamppu josta varastan aina timantteja siihen kiinni ja sit yleensä jotain muita nauhoja roikkuu ettei sitä niin huomaa...

Vierailija
649/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sähkölamautin on kans kätevä

Vierailija
650/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalokivikahvainen Beretta.

Vierailija
651/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää totta? o_O Mikä ihmisiä vaivaa...?

Mikä SUA vaivaa? Nää on just näitä jotka ei ole valmiita tekemään miestensä vuoksi mitään.

Vierailija
652/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pidän kahvakuulaa, samalla hyvää reeniä.

Vierailija
653/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea koko ketjua, mutta perseville ja reiteville vinkiksi, minkä oon ite kokenu hyväks niin oon ranskanletille vetäny ensin tuheron ja sen letin seassa siirtäny narun huomaamattomasti eteen. Sit pieni ongenvapa ja siitä sit koru roikkuun. Usein uimahallissakin helppo tehä näyttävä entree, kun pysähtyy pukutiloista tullessa niin et ensin näkyy vaan koru ja sit vasta tulee ite esiin. Mitä näyttävämpi, sen parempi, kun huomio ei sit kiinnity niin paljoo ongelmakohtiin vartalossa.. tsemppiä tytöt! Tampoonikoru on jokaisen oikeus kokoon katsomatta!

Vierailija
654/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut rikkaan aviomieheni jo niin tossun alle, että hän on suostunut olemnaan minun oma tamppoonikoru. Pysyypäs mies lähellä et voi vahtii et kukaan pikkuhoro ei tuu viemään mun miljoonii.

Vierailija
655/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö tamppoonikoruja! mä sain aivan sairaan ärhäkän pimppitulehduksen kun mun metallinen koru RUOSTUI , enkä huomannut ajoissa! aivan tulessa oli koko pimpero sen jälkeen enkä oo uskaltanu käyttää korua enää:(((((

Vierailija
656/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te ootte naiset sairaita, mäki alan käyttää vittu anustappii josta roikuu vittu 30kg käsipaino!!! katotaan ämmät kuka sit kerää huomiot T: kehonrakennusalanammattilainen.

Vierailija
657/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeesti mä en kestä! ootsä joku ihan amatööri? eksää oo kuullu crc:stä huipputuote ruosteen estoon. Älkääkää pelätkö siskot! mikään ei voi estää pimppivallankumousta.

Vierailija
658/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla jokin vitsi. Haloo hygienia kunniaan. Vai tiedättekö mitä se tarkoittaa???

Vierailija
659/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinterest on kans hyvä väylä etsiskellä uusia ideoita tampoonikoruihin! :) hakusanat tampon jewellery ja DIY tampon ovat mun suosikit, noi jotkut ite tehdyt korut on ihan käsittämättömän nättejä. Kävin tässä ennen joulunpyhiä askartelukaupassa hakemassa tarvikkeita tampoonikoruuni, oli ihana askarrella joululoman alettua kaikessa rauhassa uutta koristusta! Siitä sitten tuli sellainen lumihiutalekoru, tein sen piipunkrasseista ja hileliimasta yms ;). Miehen kanssa naureskeltiin että vaikkei ollut ulkona valkea joulu niin ainakin täälä emännän alapäässä sitäkin lumisempi! Ja kauniimpi!

Vierailija
660/1663 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ku menkat nii laitan tamppoonin narun nätisti " talteen" tamppoonin perään sinne sisälle saa helposti pois sormella. Onko muilla mitää outoja menkkakokemuksii tai tapoja ite menin kerra maistamaan sitä itseään ja lervaha sieltä lenti ja ekojen menkkojen aikana ku tein sitä nii tuntu et verta ja muuta paskaa tulee vaan enemmä kun ex sorvaili menemää vaikka yritin estää:( se oli kyllä jo melkein raiskauksen puolella mutta menkat on hassu juttu mutta normaalii t. Typykkä95