Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
321/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin "kilahtaminen" on meillä saanut uuden merkityksen alettuani käyttää tuulikelloa polvipitkän hameen alla. Viikonloppuna rakensimme porukalla himmelin. Yhteiset askareet lähentää perhettä, mutta eihän sitä uidessa voi tietnkään käyttää.. :(

Vierailija
322/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitterin tuotteita on useimmiten kiinni narussa. Ja sit lävistys koruja joiss on jotain värikkäitä kiviä. Saunassa pitää olla varovainen ettei jää kii lauteiden väliin, ois noloo kun nousis ja plöts, punanen OB lauteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

unisieppari :)

Vierailija
324/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teettänyt Tillanderilla makeanvedenhelmistä ja safiireista uniikin korun.

Vierailija
325/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan toi lompakko ja muut arvoesineet roikkuu tälläkin hetkellä, ostin semmosen renkaan mitä on avaimenperissäkin niin siihin on hyvä pistää tavaraa roikkumaan :) joskus saattaa hukkuu tavaraa tonne, kerran olin kaupassa ja piti ostokset maksaa, onneks kuitenkin löytyi että sain ostokset maksettua. Kyl siinä ihmiset vähän katteli että mitähän helvettiä mutta mun mielestä tosi hyvä tapa säilyttää tavaroita tuolla. Kiitos tamppoonin kehittäjälle kun on ymmärtänyt siihin sen narun laittaa, en mä tiedä miten muutenkaan tota narua käyttäs niin keksin tämmösen ratkasun tolle narulle mikä ennen oli ihan turhanpäivänen rumasininen uloke tuolla vaan roikkumassa...

Vierailija
326/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön ihmisenä en juuri koruista perusta. Kiinnitän naruun yleensä Berocca-poretabletin - saa uidessa vettä hörppiessä ihan uutta potkua päivään. Välillä kun närästää, pitää laittaa Samarin.

Vierailija
327/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on narussa söpö ketunhäntä, kun oon muutenkin vähän tällainen foxy lady, hih. Venäläiset katsovat aina kadehtien, koska tämä on tosi pöyheä ja hakkaa niiden turkikset mennen tullen, jeij.

Vierailija
328/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leatherman siinä yleensä on, arkitampoonissa. Sitten kun on juhlat ym. niin laitan ledivaloja. Kivasti loistaa mekon alta ledivalot. Ja tietty olen ilman alushousuja. Miehenikin tykkää miten posliini hohtaa kun ollaan pimeässä saunassa.

Vierailija
329/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalahenkisesti solmin siihen pari pirtanauhaa.

Vierailija
330/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tää on hätätapaus! Sä voi askarrella uikkareihin kiinnitettävän narun.

Vierailija
331/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:23"]Hervotonta, makeat naurut tällekin päivälle:D :D :D

[/quote]en oo aikoihin nauranut näin :D

Vierailija
332/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Swarowskin kristallit. Ikäänkun sellanen pieni kristallilamppu. Se vie jo vähän tilaa pöksyissä niin että pitää laittaa toiseen lahkeeseen. Mut niinhän ne miehetkin joutuu. 

Vierailija
333/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän hankalan ihmisen maineessa ja siksi oon kiinnittänyt siihen naruun sitruunan. Voin sanoo että tungen sen taas takaisin "sinne", kun menkat on ohitse.

Vierailija
334/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hääauton perässä olleet tölkit ja kengät sun muut kolistimet. Vähänkö kääntyy päät, kun sotken fillarilla hallilta kotiin!

Vierailija
335/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä köyhänä ja mielikuvituksettomana käytän vaan parittomia korviksia :( Olipa muuten kerran tosi alaston olo, kun menkat alko yllättäen töissä, eikä mulla ollu yhtään varakorua mukana. Hetken aikaa ennätin pyöriä paniikissa toimistolla kollegojen naurua ja ivaa kuuntelemassa, kunnes tajusin, että voin ottaa toisen korviksen korvasta ja laittaa sen. Mieluummin eripari korvat kun ilman tampoonikorua! Oon nyt sitten vieny töihin purkillisen koruja, että ei vaan pääse uudestaan tapahtumaan. Onneks joskus joutuu lainailemaan työkavereillekin, niin helpottaa kun on huomannu ettei ookaan ihan ainut, jolla on unohtunu koristelu.

Vierailija
336/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolen nauruun

Vierailija
337/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 23:48"]

kuolen nauruun

[/quote]

Hui kauhee, älä ny sentään.

Btw, kenelle olet testamentannut tamponikorusi?

Vierailija
338/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauruitkunkera! :D

Vierailija
339/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kalenteria narussa kiinni, jotta muistaisin aina merkata vuotopäivät. Toisinaan (vaatteiden värin mukaan) tulee myös tussilla värjäiltyä narua jottei se olisi aina tylsän valkoinen.  

Vierailija
340/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu Tampax*-tamponin narussa uusin kotiuttamani Uashmaman* pussukkani (koko S) <3 Siis ne on NIIN hirmukäteviä, ihan huippuja, käyvät kaikkeen ja kaiken kanssa. Ne voi pestäkin, mikä on testattu kerran ohivuodon satuttua, ääks. Ja mainitsinko jo, että ne ovat ihan sairaan käteviä ja tyylikkäitä, hih. Sellaisessa isommassa mä säilytän ainakin tämän viikon mun Tampaxeja* (jotka on kanssa ihan mielettömän ihana tuttavuus) tuossa String Pocket-hyllyssäni. (Sori ihanaiset, en voinut ottaa kuvaa, kun aurinko paistoi jo väärästä kulmasta palattuani)

Nyt olis teilläkin muruset once in a lifetime mahdollisuus sijoittaa desingniin ja klikata itsellenne netissä oma pussukka 0,5% alella!!! Mainitse alekoodi 'UashmamaGoesTampax'. 

*postaus toteutettu yhteistyössä Tampaxin ja Uashmaman kanssa