Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Mulla on siinä pitkään naruun sidottuna kaljatölkkejä ja vanhoja kenkiä sekä lappu: "Vastanaineet". Se ja veri saa mut tuntemaan oloni jotenkin neitseelliseksi. Ja mut takuulla myös huomataan, kun kolistelen toi jalkovälissä Flamingon saunaan.
Joulun aikaan mulla roikkuu siinä koristeltu pipari, muulloin toisinaan sellainen pikkuinen kisumirri (oikea).
Mä oon niin kade teille joilla on menkat. Multa on poistettu kohtu js oon sit käyny uimassa ilman tamppoonii. Viimeks porukka katto mua pitkään saunassa ja sit yks kysy et oonko ko niin vanha et on vaihdevuodet kun en ikinä pidä tamppoonii. Mun oli pakko valehdella et oon raskaana. En mä voi tunnustaa ettei oo menkkoja. Mut ens kerralla mulla on tampooni ja koru ja sanon et meni kesken ni saan sit ainaki säälit. Mies oli niin pahoillaan mun saamista vanhusepäilyistä et kävi ostamassa mulle ihanan pinkin ob laatikon ja Kalevala korun vaaleenpunasen Tintti-riipuksen. Mä oon niin loukkaantunut niist hyeenoista siel hallin saunassa.
Minulla on vedenkestävä kännykkä joten uimahallissa uinnin ajan pidän sitä tampoonikoruna. Olen kuullut, että Samsungilta on tulossa pienempi puhelin joka soveltuu tampoonikoruksi vielä paremmin.
Oikeesti, mua niin pelottaa, että jotkut ottaa tämän keskustelun tosissaan ja seuraavalla kerralla kun menen uimahalliin, siellä tulee neiti/rouva vastaan jonkun naruviritelmän kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 04:20"]
Siis mitä hyi vittu koruja tamppoonin narussa??!?! Ei kukaan koko narua mistään uikkareiden alta huomaa ellei se sieltä roiku! Kuka edes käy uimassa menkkojen aikaan!?? Siis hyi helvetti te ihmiset ootte sekaisin! Oikeesti, mitä vittua!?? Työntäkää ne narut piiloon tai käyttäkää siteitä! Siis vittu, jos oikeesti nään uimahallissa joltain roikkumassa haarojen välistä jonkun saatanan helmillä koristellun narun niin sanon kyllä ihan suorat sanat. Idiootit. Luulis uimahallien sääntöjenkin kieltävän kuukautisten aikaan uimisen.
Siis mitä vittua oikeesti!???
[/quote]
:)
Mulla kulkee aina mukana rulla roudarinteippiä, jonka olen sitonut tamponinnaruun. Se on tosi kätevää, viimeksi uimahallista lähtiessäni korjasin autoni sivupeilin, jonka joku mulkku oli kolhinut parkkipaikalla uimassa ollessani.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:18"]Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Mä sidon siihen mun cadillacin hinausköyden, on aina apu lähellä, kun se jää rahan painosta mäkeen...
terkuin neljäs yö/ hoitsu
[/quote]
Hoitajilla huonot palkat? :)
Saiskohan näihin EU-tukea? Nimim. Yrittäjäksikö?
Haluan nyt kertoa oman tarinani.
Kaikki alkoi teininä, kun perheeni köyhyyden vuoksi en saanut koskaan omaa tamppoonikorua. En edes menkkojen alkamispäivänä. Se sattui eniten, koska olin kuunnellut vuosia isompien tyttöken kehuja omista menkkabileistään, missä sukulaiset antoivat auliisti kasoittain tamppoonikoruja lahjaksi. Uimahallissa hävetti olla ainut luokan tytöistä, jolla ei ollut omaa korua. Minua kiusattiin siitä aika paljon. Päätin jo varhain, että sitten kun tienaan omaa rahaa, ostan niin monta tamppoonikorua kun on varaa.
Tuli aikuisuus. Aluksi pidin tilanteen sen verran hallussa, että ostin vain käytännöllisiä koruja kuten esimerkiksi kultaisen muistitikun työasioihin tai joskus säilytin narussa jonkun kaverin vara-avaimia ja ehkä jotain kutimia kun tykkään neuloa. Jossain vaiheessa löysin tieni nettikauppoihin ja huomasin miten helppoa oli tilata ihan mielettömän upeita tamppoonikoruja eikä niitä tarvinut maksaa heti, esim. sai ottaa osamaksulla Klarnan tilille. Ostin aluksi jokusen hyvin arvokkaan korun sekä lisäksi ihan hirveän vuoren hupikoruja pulju.netistä. Muutaman vuoden kuluttua olin ostanut pelkkiä tamppoonikoruja yli 10 000 eurolla ja kaikki osamaksulla. Lisäksi kärjistyin ottamaan pikavippejä ostaakseni tamppoonikoruja ja menetin luottotietoni, asuntoni, autoni, ystäviä, koirani ja itsetuntoni. Omakuvani oli todella vääristynyt, ajattelin jatkuvasti mitä mieltä muut ovat korustani, peilailin jokatoinen tunti peilin edessä katsellen ja analysoiden korujani tamppoonin narussa, otin facebookkiin viikottain kymmeniä selfieitä itsestäni korun kanssa seksikkäissä poseerauksissa, saatoin pari kertaa tunnissa lisätä/vaihtaa korua ja pitää jopa sataa korua kerrallaan jne. Minusta tuli kevytkenkäinen ja flirttailin tai olin jopa suhteessa melkein kenen tahansa miehen kanssa, joka vähänkin kehaisi korujani. En tosiaankaan siis edes nukkunut ilman killuttimiani. Siinä vaiheessa kun aviomieheni teki väliintulon sanomalla että se on joko hän tai tamppoonikorut, tiesin vastauksen. Koruista ei ollut minulle mitään muuta kuin haittaa. Hakeuduin voimakkaiden oireiden vuoksi avun pariin.
TampKo-riippuvuuskeskuksessa olen tutustunut muihin saman kokeneisiin, keskustellut paljon tilanteesta läheisteni kanssa, ottanut Jumalan elämääni. Hän on tuonut minulle valtavia henkisiä lihaksia tässä taistelussa. Joka päivä on minulle uusi taistelu -uusi mahdollisuus. Joka aamu herään ja ensimmäinen ajatukseni on, minkälaisen tamppoonikorun laittaisin tänään. Joka kerta tilanne valkenee minulle uudestaan ja joudun taistelemaan itsekurini kanssa. Läheisten tuki on merkityksellistä. Tiedän, etten voi enää koskaan käyttää yhtäkään tamppoonikorua. Kerran tein sen virheen, että muutaman kuukauden hyvän jakson jälkeen ajattelin, että "ei pieni tamppooniin liimattu timantti/helmi/ruusukvartsi mitään haittaa koska olen jo terve..." ja se tarina päättyi siihen että seuraavana päivänä ajattelin että ei toinen päivä putkeen mitään haittaa ja (lisäsin pienen timantin lisäksi jo siihen kellon roikkumaan) eikä kolmas, ei neljäs, ei kuukausi, jne ja jouduin aloittamaan koko hoidon alusta.
Jumalan rauhaa ja puuttukaa ajoissa läheistenne oireiluun!!!
Medaljonki, joka on varmaan jollain veritimanteilla koristeltu.
Minä roikotan siinä aina muumimukia. Olen kutsunut sitä kuukautiskupiksi. Tätä ketjua lukiessani vasta tajusin, että sehän tarkoittakin ihan jotain muuta!
Mulla on hyvin usein sellainen tupperwaren purkin muotoinen avaimenperä tampoonikoruna. Sinne saa kätevästi pari särkylääkettäkin mukaan. Käytännöllistä mutta kaunista!
Wunderbaumia tullut käytettyä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:05"]
Nauran täällä vedet silmissä tälle keskustelulle, ja voin sanoa, etten kiinnitä tamponin naruun mitään, vaan tungen sen persvakoon :'D
[/quote]
No kiinnitä nyt edes tappi siihen naruun ennen kuin työnnät persvakoon.