Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
341/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni romanttisin hetki liittyy tamponiin. Mieheni polvistui erään saunaillan päätteeksi eteeni, väittäen vaihtavansa tamponinnarukoruni, mutta kiinnittikin kihlasormuksen tamponin naruun!

Mieheni on kuin ihmistamponi, varma eikä petä. Lisäksi hän on vaalea ja punastuu helposti.

Vierailija
342/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan siihen toisen tamppoonin roikkumaan ja käärin sen kortsun sisälle, ettei kastu. jos on tarve saa nopeasti vaihdettua (vaikka kesken uinnin). ja kelluttaa kivasti kun on ilmatiivissä paketissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko linkittää netin parhaita tamponikorujen ostospaikkoja...mä oon niin häveliäs etten viitsi käydä ostamassa korujani tamponikoruliikkeestä. Kerran kävin ja mulle oli liikaa se että myyjä tuli samaan sovituskoppiin ja ihasteli kuinka hyvin koru sopii häpykarvojeni väriin. Tiedän, oon vähän outo, useimmat ois olleet imarreltuja.

Vierailija
344/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että kun en oo niin korujen ystävä, niin mä tungen sen narun vaan persvakoon. Ei tarvii sit kenenkään ihmetellä et roikkuuks mulla tamponinnaru haaroissa vaiko ei. 

Vierailija
345/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkuttia, tamponikorut? En ole ikinä kuullutkaan moisesta asiasta, ja en todellakaan tule sellaisia käyttämään. Muutenkin aikas turhaa mennä menkkojen aikaan uimahalliin tai kylpylään. Hoh hoi.. On meitä moneksi..

Vierailija
346/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie hitoksee laitan aina neuvostoliiton aikasen käsikranaatin sinne roikkumaan ni pysyy uimahallin pahimmat perverssit kaukana

Vierailija
347/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaa teetetty silokonikopiot mieheni kiveksistä. Ne tulee semmosella näppärällä klipsillä kiinni naruun. Jengi on ihan käkenä uimahallissa! Koska ne painaa mun uimapuvussa, mun on pakko ottaa toinen nyytt ulos. Siitä se riemu repeää allaspuolella!

Vierailija
348/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka teette itse korunne hävetkää!

Tällainen tamponikorujen yksityisyrittäjä raataa niska limassa tehdäkseen teille koruja ja te viette elannon!

Tukekaa kuntanne pienyrittäjiä!

Vierailija
349/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32kg kahvakuula mulla siellä roikkuu. Pysyy töpseli napakkana kun joutuu vähän puristamaan polskiessa.

Vierailija
350/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tamponin narua vesijetin käynnistämiseen. Kyllä päät kääntyy uimahallissa. Koruna oon talvisin käyttäny potkukelkkaa ja kesällä yleensä Siwan kassi riittää. Tuulen vireessä kivasti lepattaa...

Vierailija
351/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla on joku ihme muoti-ilmiö käyttää koruna olut- ja limppatölkin avaaja klipsua ja siis useita. Eihän niitä nää kuin liikkatunnin suihkussa tai ku on uintia, muutenhan ne on siellä pikkareiden alle.

Vierailija
352/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on ongelma :/ Oon ihan koukussa näihin tamponikoruihin. Jos vaan voisin, käyttäsiin niitä koko ajan, mutta pelkään mahdollista tamponishokkia eli tts:sää, mikä voi seurata, jos niitä turhaan käyttää. Olo tuntuu nytkin niin alastomalta ja turhalta ja seuraaviin menkkoihin on aikaa vielä pari viikkoa! Saattaa kuulostaa oudolta, mutta mulle nää korut on ollu matka johonkin vielä syvempään identiteetin ilmaisuun ja itsensä tuntemiseen. Ja aina kun menkat loppuu, pala sellanen tyhjyyden ja turhuuden tunne ja masentaa.. Oon jo pari kertaa viillellykin tän takia, luonnollisesti jollakin tamponikorullani, koska on vaan niin paha olla ilman ja tossa hetkessä saa edes hetken pitää sitä itteään vasten. Mitä mä voin tehdä? Onko muilla vastaavia kokemuksia :c Tuntuu, että menkkojen jälkeen kaikki syyt elää katoaa siksi kolmeksi viikoksi. Oon miettiny itsemurhaakin ;(

Vierailija
353/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 04:27"]

mulla ainakin on biksuissa ja uikkareissa pieni reikä nii saan tapoonikorun näkyviin ja monet sanoo et on ihana koru.

[/quote]Siis minkälainen nainen tekee reijän omiin uimahousuihin että joku saamerin naru näkyy sieltä ja vielä uimahallissa. Oletko edes vielä täysi ikäinen? Mitäköhän sun vanhempasikin tuosta asiasta ajateleva?

Vierailija
354/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 04:27"]

mulla ainakin on biksuissa ja uikkareissa pieni reikä nii saan tapoonikorun näkyviin ja monet sanoo et on ihana koru.

[/quote]Siis minkälainen nainen tekee reijän omiin uimahousuihin että joku saamerin naru näkyy sieltä ja vielä uimahallissa. Oletko edes vielä täysi ikäinen? Mitäköhän sun vanhempasikin tuosta asiasta ajateleva?

[/quote]Joo ei voi kyllä nykynuoria ymmärtää.

Vierailija
355/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vastata, että kristallikruunu mummon perintönä. Täällä joku sanoi, että hänellä sellainen on jo käytössä. JUMALAUTA, mummo lupasi sen kruunun minulle. Palauta Se heti!

Vierailija
356/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saaks jostain netistä ostettu noita koruja vai pitääkö tehdä itse? ois kiva kesällä rannalla ku biksuista tulis joku koru eikä vaa se naru :D

Laitakaa linkii jos on semmonen sivu.

Vierailija
357/1663 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa Mäkäräiseltä kysyttiin kans tätä ja hänellä on pienoiskiväärin hylsy, kantaan porattu pieni reikä, naru läpi ja solmu. On kuulemma useampia niin voi laittaa monta peräkkäin.

Niin, minulla on Raidin hyttyskarkotekierukka. Aina ei savua mutta tarvittaessa. Toivoisin että Kalevala koru julkaisisi jonkun oman sarjan tamponikoruille. Nyt oon talannut Sinooperista sellaisen setin jossa narunkoristelu tarvikkeita ja vinkkejä.

Vierailija
358/1663 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tappoonin naruun sellaiset kalevala korun kääty-riipukset- kolme lasta, kolme helaa. Käsittääkseni kukaan ei pidä niitä typeryyksiä enää kaulassa.

Vierailija
359/1663 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää on myös päiväkodin avainläpyskät. Lasten haku helpottuu avainten kulkiessa mukana. Olen alkanut käyttää tamppoonia myös off the season juuri tästä syystä!

Vierailija
360/1663 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen laittanut oman kuvan, tosin halvoissa kehyksissä, semmonen hyvin pieni kuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi