Onko täällä kukaan ollut oopperassa? Ulkomailla?
Kommentit (10)
Wienin oopperassa, oli loistava kokemus. Oopperatalo hieno ja laulajat korkeatasoisia. Paikat ei olleet parhaat mahdolliset, mutta kokemus oli.
Bratislavassa. Lento Wienistä ja junalla rajan yli. Kaunis vanha talo. Epämukavat penkit. En ymmärtänyt mitään. Ihan kiinnostavaa. En ole oopperan ystävä, kaverit vei.
Joo, New Yorkissa. Hienoja kokemuksia.
Budapestissä olen ollut. En ymmärtänyt kielestä mitään.
Prahassa tuli käytyä oopperassa, musikaalissa ja marionettiesityksesä. Mukavat kokemukset.
Bostonissa olen ollut. Upea kokemus
Mä olen oopperafani, joten valitsen lomakohteenikin sen mukaisesti. Kokemukset vaihtelee keskinkertaisesta loistaviin.
Ylpeydellä on saanut havaita sekä Kansallisoopperan että Savonlinnan kovan tason kansainvälisessä vertailussa. Suomessa paikallisoopperatkin (etunenässä Tampere) on yleensä hyviä ja usein erinomaisia.
Riian opperatalolla olen käynyt katsomassa balettia. Oikein kaunis oopperatalo ja oli mukava kokemus. Liputkin olivat erittäin edulliset.
Veronan Areenalla oli kiinnostavaa olla pimenevässä illassa. Esitys keskeytyi kovan sateen vuoksi. Musiikillisesti nuo puitteet eivät olleet erityisen hyvät, mutta hyvä kokemus kuitenkin.