Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille tosiaan väliä onko naisella 1 vai 10 eksää?

Vierailija
08.11.2020 |

Mikä on totuus?

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan siltä vaikuta, kun kerran useita seurustelusuhteita läpikäyneille naisille on löytynyt useita seurustelukumppaneita. Eihän niitä löytyisi, jos useampi eksä haittaisi nyksää.

Omassa kaveripiirissäni jotkut ovat toista kertaa naimisissakin asti, vaikka ollaan alle nelikymppisiä. Toiset tietysti ovat osuneet kerralla oikeaan ja yhdessä tyyliin ensirakkautensa kanssa. Ja sitten on kaikkea näiden väliltä. Itse olen ikisinkku, koska en kiinnostu koskaan kenestäkään.

Olen sitä mieltä, että tavallaan tuo monen kumppanin läpikäyminen voi olla viisauttakin. Pitäähän se kumppani tajuta vaihtaa, jos se ei miellytä. Muuhan olisi ihan idioottimaista. Hakee niin kauan kunnes löytyy joku jota ei enää halua vaihtaa kehenkään toiseen.

Tuollaista ei löydy, tai ehkä 8 kymppisenä. Silloinkin se toinen voi ajatella toisin.

No sitten ei löydy. Jos tykkää kuitenkin seurustella niin on varmaan ollut onnellisempi elämä sarjaseurustellessa kuin että olisi odotellut yksin jotakuta sopivaa? Yleensä kahdeksankymppisenä sitä varmaan muutenkin on onnellisempi tehdystä kuin tekemättömästä, näinhän se klisee kuuluu.

Kun eihän se sopiva välttämättä pidättyvällekään koskaan kohdalle osu.

Vierailija
62/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itselleni ei ole mitään väliä. Ihan sama onko ollut aiemmin kolme vai kolmekymmentä eksää. Elämä on tässä ja nyt ja sen mukaan mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, naisen eksien määrällä on väliä.

Nainen saa tietenkin tehdä mitä haluaa, samoin minä voin yhtäläisesti jättää tällaisen naisen huomiotta parisuhdemielessä.

Missä vaiheessa ja miten kysyt eksistä? Miten siihen on yleensä reagoitu?

Vierailija
64/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä. Kaikilla meillä on menneosyytemme., 🤔😊😊😊😋

Totta. Minut on tuomittu r aiskauksesta, mutta se on menneisyyttä, joten sillä ei ole väliä.

Vierailija
65/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mittari miehelle, jos sillä on väliä. Ne heput kannattaa kiertää kaukaa.

Miten niin?

Onhan se todella hyvä indikaattori siitä, millaiset arvot ihmisellä on ja osaako sitoutua.

Esim. itse en alkaisi miehen kanssa jolla on liuta exiä, sillä minulla on niin erilaiset arvot sitoutumiseen.

En halua parisuhteita vaan elämänkumppanin, ja ihminen jolla on liuta exiä, on ”parisuhdeihminen” eli väärä minulle.

Erilaiset arvot, ei sen kummempaa.

N28

Vierailija
66/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sillä on väliä. Jos 25 vuotiaalla naisella on takana 5 oikeaa vakavaa parisuhdetta eikä mikään niistä ole näköjään jatkunut kovin kauan, on suuri todennäköisyys että minusta tulee kuudes listan jatkoksi. Vertaa naiseen jolla tuolla ikää yksi vakava suhde takana.

Sänkykumppanien määrällä ei ole niin paljon merkitystä, ellei lähestytä jotain aivan absurdia lukua kuten 50.

Miksi 50 on absurdi luku? Jos on suhteessa yhden miehen kanssa ja harrastaa seksiä vaikka 3*viikossa vs yhden kerran 50 miehen kanssa? Niin kauan kun tautipaperit ovat kunnossa kun minun kanssani suhteeseen rupeaa, niin mitä ihmettä se minua kiinnostaisi?

T. Kahden miehen kanssa, miehellä luvut varmaan monessa sadassa

Hyi hemmetti, mikä sun miestäs on vaivannut? Ihme pukkitouhua... Sorry, mut ei kelpais!

Miksi sitä olisi pitänyt mikään vaivata? Tykkää seksistä, viihtyi sinkkuna kolmekymppiseksi. Kyllä siinä ehtii kumppaneita kertymään jos miettii että harrastaa seksiä vaikka kolmesti viikossa.

Vierailija
67/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eukolla ei ole vähintään 30 exää niin eihän tuo ruoja osaa vielä pannakaan kunnolla...En koskisi tikullakaan moiseen kokemattomuuteen...Itsellä ei ole kuin n.170 entistä mutta ehtiihän tässä vielä kun ikää on vasta 23....

Vierailija
68/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh elikäs: tän sorttiset miehet on niitä, jotka julistaa, ettei harrastaneet koskaan irtosuhteita. Käytännössä ei kelvanneet edes baaripanoiksi. Ei jatkoon, koska puutteet on ilmeiset ja elämänmittaisesti jatkuneet. Helppo päätellä, ettei parisuhdemateriaalia jatkossakaan.

Avain ja lukko. Sukupuolten arvosteluasteikko on aivan päinvastainen keskenään. Vain tasokas mies kykenee hankkimaan paljon kumppaneita ja toisaalta tasokas nainen ei sorru holtittomaan ilmaisjakeluun.

Miksi on holtitonta ilmaisjakelua jos tykkää seksistä eikä ole sitä oikeaa löytynyt?

Vierailija
69/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minut on tuomittu r aiskauksesta, mutta se on menneisyyttä, joten sillä ei ole väliä.

Ei ole vertailukelpoinen argumentti, koska seurustelu ei ole laitonta.

Vierailija
70/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh elikäs: tän sorttiset miehet on niitä, jotka julistaa, ettei harrastaneet koskaan irtosuhteita. Käytännössä ei kelvanneet edes baaripanoiksi. Ei jatkoon, koska puutteet on ilmeiset ja elämänmittaisesti jatkuneet. Helppo päätellä, ettei parisuhdemateriaalia jatkossakaan.

Avain ja lukko. Sukupuolten arvosteluasteikko on aivan päinvastainen keskenään. Vain tasokas mies kykenee hankkimaan paljon kumppaneita ja toisaalta tasokas nainen ei sorru holtittomaan ilmaisjakeluun.

Pitäisikö tasokkaan naisen ottaa maksu. Ei irtosuhteiden saamiseksi mitään tasoa tarvitse, kyllä niitä löytyy jos vain haluaa.

Vierailija
71/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä kyllä väliä. 10 exää tai enemmän kuulostaa jo siltä, että nainen ei jostain syystä kykene pitkiin parisuhteisiin. En halua tuhlata aikaani ja energiaani sellaiseen naiseen.

Vierailija
72/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä mä olen miettinyt, että miksi ajatellaan että runsas määrä kumppaneita on jotenkin huono, että on poljettu loppuun? Itse yli 7v suhteessa olen aivan satavarmasti harrastanut seksiä lähemmäs tuhat kertaa. Kuitenkin se yksi kumppani kuulostaa paremmalta? Kuvitteleeko ne, että olen kerran painanut miestäni ja loput ajasta ollaan oltu vaan pusutellen?

Ei se ole se seksikertojen määrä, vaan seksikumppanien määrä. Kyllähän siinä voi arvot olla vastakkaiset, jos toinen on harrastanut seksiä vähän kaikkien kanssa, ihan sama. Ja toinen vain vakituisessa suhteessa. 

Vierailija
73/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjussa länkytetään irtosuhteista ja seksistä, kun aloituksessa kysyttiin EXISTÄ eli entisistä seurustelukumppaneista?

Ettekö osaa lukea?

Vierailija
74/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli menneisyydellä on väliä. Nyt saatiin se määriteltyä.

Vierailija
75/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, naisen eksien määrällä on väliä.

Nainen saa tietenkin tehdä mitä haluaa, samoin minä voin yhtäläisesti jättää tällaisen naisen huomiotta parisuhdemielessä.

Missä vaiheessa ja miten kysyt eksistä? Miten siihen on yleensä reagoitu?

En ole koskaan kysynyt eksistä (tai panoista yms.) mitään tai määristä. Naiset kertovat näitä ihan itse ja vapaaehtoisesti. En edes haluaisi tietää kaikkea. Ja tietenkin toiseen tutustuessa oppii toisesta kaikkea (myös ajatusmaailmasta, moraalista, mitä etsii ym.)

Vierailija
76/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään: ei.

Runsas paneminen ei vaadi mieheltä mitään muuta kuin sen että suostuu panemaan mitä vaan pystyy. Se ”taso” ei juoppoja panemalla varmana nouse ja kaveritkin voi vähän kauhistella saantia, mutta jos mittarina on lukumäärä niin tuolla lailla se nousee.

Ei edelleenkään vaadi mieheltä mitään muuta.

Vierailija
77/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Onhan se todella hyvä indikaattori siitä, millaiset arvot ihmisellä on ja osaako sitoutua.

Esim. itse en alkaisi miehen kanssa jolla on liuta exiä, sillä minulla on niin erilaiset arvot sitoutumiseen.

En halua parisuhteita vaan elämänkumppanin, ja ihminen jolla on liuta exiä, on ”parisuhdeihminen” eli väärä minulle.

N28

Mielestäni kumppanien määrä ei kerro siitä osaako sitoutua vai ei. Jos löytyy oikea kumppani niin sitoutuminen on itsestäänselvyys, sitä ei tarvitse miettiä. Joskus sen löytyminen vain kestää ja elämää on elettävä kuitenkin.

Vierailija
78/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli menneisyydellä on väliä. Nyt saatiin se määriteltyä.

Ei, vaan teit argumentaatiovirheen.

Vierailija
79/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta eksien määrää ei ole pakko kertoa. En ainakaan itse halua kuulla tyttöystävän eksistä.

M34

Vierailija
80/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

N28

Mielestäni kumppanien määrä ei kerro siitä osaako sitoutua vai ei. Jos löytyy oikea kumppani niin sitoutuminen on itsestäänselvyys, sitä ei tarvitse miettiä. Joskus sen löytyminen vain kestää ja elämää on elettävä kuitenkin.

Sehän nimenomaan kertoo, ja jos miehellä on jo monia exiä eli parisuhteita eli sitoutumisyrityksiä takana, niin miksi ihmeessä kuvittelisin sitten olevani jonon jatkona vihdoin ”se oikea”?

En halua sarjamonogamistia koska erilaiset arvot.

Exät on turn off.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän