Onko miehille tosiaan väliä onko naisella 1 vai 10 eksää?
Kommentit (209)
Vähän riippuu minkä ikäinen on. Jos on 30v ja on 10 exää (ei lasketa teinisuhteita) niin kyllähän se näyttää sitoutumiskyvyttömyyttä ja huonoja valintoja, kun suhteet eivät kestä pitkään.
Ei, mut tavallaan kyllä. Jos miun ikäsellä naisella olis 10 exää, nii hänellä olis ollu uus poikaystävä joka ikine vuosi aina 15-vuotiaasta asti. :o Hullua, ainaki miun mielestä… Tollase naisen kanssa tuntis ittesä varmaan vaan numeroksi muitte joukos. Kysymys kuuluu, et mitä nainen on oppinu virheistään entisistä suhteistaan ja onko hän tehny asioitte etee mitää. :) M25
Siis mitä ihmettä? Ihan tosissaanko kysyt onko väliä onko 1 vai 10 exää? Miten jollakin voi edes olla 10 exää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ainakaan itselleni. Ja mitä nyt olen jutellut omien kavereiden kanssa niin eipä heillekään kyllä.
Ehkä tuo on joku matalasti koulutettujen, huonoitsetuntoisten miesten juttu. M32Samaa mieltä. Kukaan vahvaitsetuntoinen nainen ei myöskään pistä pahakseen, poikien thaimaan lomia..lol
mies52v
Joko on kevääksi liput varattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu minkä ikäinen on. Jos on 30v ja on 10 exää (ei lasketa teinisuhteita) niin kyllähän se näyttää sitoutumiskyvyttömyyttä ja huonoja valintoja, kun suhteet eivät kestä pitkään.
Mikä lasketaan teinisuhteeksi? Itse en oikein ymmärrä, miksi lukioaikojen seurustelua ei laskettaisi, jos vuoden kuluttua ollut seurustelu jo lasketaan.

Ja se, jos nuoruusaikojen suhteet eivät kestä pitkään, ei minusta kerro yhtään mitään. Siinä iässä kukin on vielä aika keskeneräinen, ja tuossa iässä suhteet eivät ole niin syvällisiä. Ne saattavat päättyä jopa siksi, että muutetaan eri puolille maata opiskelemaan, ja aina ero ei edes johdu itsestä. Vähän naurettavaa alkaa parikymppisen kohdalla puhua sitoutumiskyvyttömyydestä ja huonoista valinnoista.
Petikumppaneilla ei niinkään mutta exillä joo. Jos olet esim 30-vuotias nainen ja sulla on kymmenen exää niin olet täysi-ikäistyttyäsi aloittanut vuoden jälkeen seurustelusuhteen. Kuulostaa hälyttävältä, eri asia jos sulla olis 10 seksikumppania, yks uus vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ainakaan itselleni. Ja mitä nyt olen jutellut omien kavereiden kanssa niin eipä heillekään kyllä.
Ehkä tuo on joku matalasti koulutettujen, huonoitsetuntoisten miesten juttu. M32Samaa mieltä. Kukaan vahvaitsetuntoinen nainen ei myöskään pistä pahakseen, poikien thaimaan lomia..lol
mies52v
Joko on kevääksi liput varattuna?
Ei vielä. Vartotaan vielä
mies52v
Ei ainakaan siltä vaikuta, kun kerran useita seurustelusuhteita läpikäyneille naisille on löytynyt useita seurustelukumppaneita. Eihän niitä löytyisi, jos useampi eksä haittaisi nyksää.
Omassa kaveripiirissäni jotkut ovat toista kertaa naimisissakin asti, vaikka ollaan alle nelikymppisiä. Toiset tietysti ovat osuneet kerralla oikeaan ja yhdessä tyyliin ensirakkautensa kanssa. Ja sitten on kaikkea näiden väliltä. Itse olen ikisinkku, koska en kiinnostu koskaan kenestäkään.
Olen sitä mieltä, että tavallaan tuo monen kumppanin läpikäyminen voi olla viisauttakin. Pitäähän se kumppani tajuta vaihtaa, jos se ei miellytä. Muuhan olisi ihan idioottimaista. Hakee niin kauan kunnes löytyy joku jota ei enää halua vaihtaa kehenkään toiseen.
Joillekin ihmisille asialla on väliä ja toisille ei. On aika karkea yleistys väittää, että asiasta välittäminen on huonon itsetunnon merkki, samaan tapaan kuin se, että asiasta välittämättömyys on moraalisen rappion merkki. Henkilökohtaisesti haluaisin puolison, jolla on yhtä paljon kokemusta kuin minullakin, koska minusta olisi romanttista kokea molempien ensimmäiset kokemukset yhdessä. Tämän takia vältin myös nuorempana suhteita, koska aavistin, että ne eivät olisi kestäneet kovin pitkään. Lisätään nyt vielä loppuun huomioksi, että en ole uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä määrä eksiä on paljon 30-vuotiaalle naiselle?
Kannattaisiko näitä miettiä ja käyttäytyä sen mukaan jo ajoissa, ettei tarvitsisi palstoilla tällaisia kysellä?
No minä olen miettinyt että vaikkapa 200 seksikumppania voisi olla ihan ok 30-vuotiaalle naiselle. Mistä sitä tietää mitä mieltä muut on jos ei kysy?
T kahden kanssa sekstannut 36v nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan siltä vaikuta, kun kerran useita seurustelusuhteita läpikäyneille naisille on löytynyt useita seurustelukumppaneita. Eihän niitä löytyisi, jos useampi eksä haittaisi nyksää.
Omassa kaveripiirissäni jotkut ovat toista kertaa naimisissakin asti, vaikka ollaan alle nelikymppisiä. Toiset tietysti ovat osuneet kerralla oikeaan ja yhdessä tyyliin ensirakkautensa kanssa. Ja sitten on kaikkea näiden väliltä. Itse olen ikisinkku, koska en kiinnostu koskaan kenestäkään.
Olen sitä mieltä, että tavallaan tuo monen kumppanin läpikäyminen voi olla viisauttakin. Pitäähän se kumppani tajuta vaihtaa, jos se ei miellytä. Muuhan olisi ihan idioottimaista. Hakee niin kauan kunnes löytyy joku jota ei enää halua vaihtaa kehenkään toiseen.
Tuollaista ei löydy, tai ehkä 8 kymppisenä. Silloinkin se toinen voi ajatella toisin.
On asioia joita kohaa edelleen turhauttavan usein tällä palstalla. Yksi on se, miten eritavoin suhtaudutaannaisten ja miesten parisuhde -historiaan ja tai vain seksikumppanien määrään.
Edelleen hämmentävän moni antaa ymmärtää, että ovat vakaasti sitä mieltä, että miehen arvo korkeampi e on arvostettavampi ja parempi, mitä useampi kumppani miehellä on tai on ollut (- Ainakin niin kauan kuin kumppanien määrä laskettavissa kymmenissö ja alle muutaman sadan).
Kun taas nainen, jolla on ollut enemmän kuin puolen tusinaa seksikumppania tai useampi parisuhde takanaan saa mieheen verrattuna aivan päinvastaisen maineen.
Häntä voidaan niin miesten kuin naisten toimesta halveksia, eriyisillä ilmauksilla halventavia, joilla viitataan siihen, että hän on vähintään heikkomoraalinen ja vasttuon kun on niin monta kertaa ollu valmis ja mikä pahinta mahd. myös halukas niin monen miehen kanssa parisuheeseen tai hui kauheaa harrastamaan seksiä.
Ajatelkaapa elokuvaa 40 v. neitsyt (mies) jossa Andy Stitzer on 40-vuotias, joka on omasta mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja.
Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin.....
Olisiko sama elokuva ollut mahdollista edes ajatuksen tasolla naisesta? - Ja miikä tällöin olisi ollut elokuvan opetus ja olisiko tuo opetus sama kuin se, minkä tässä joka kuvasi yhtä 40 vuotiasta neitsyt -miestä, jonka mainitsin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Niin, eihän siinä suinkaan ole mitään eroa harrastaako seksiä molempien yhteisestä halusta vai seksikaupan tukemisesta...
Vierailija kirjoitti:
Petikumppaneilla ei niinkään mutta exillä joo. Jos olet esim 30-vuotias nainen ja sulla on kymmenen exää niin olet täysi-ikäistyttyäsi aloittanut vuoden jälkeen seurustelusuhteen. Kuulostaa hälyttävältä, eri asia jos sulla olis 10 seksikumppania, yks uus vuoden välein.
Tähän on luultavasti laskettu mukaan sellaisetkin seurustelut, jotka ovat loppuneet alkuunsa, kun jompi kumpi on todennut, ettei toinen olekaan sitä, mitä toivoisi. Tai voihan muuten hyvä suhde päättyä vaikka siihen, että seurustelun alkumetreillä todetaan, ettei seksuaalisesti sovitakaan yhteen. Tai käy ilmi, että tulevaisuuden toiveet eivät osu yhtään yksiin. On minullakin ollut 3 kk kestänyt suhde, joka päättyi, kun toinen halusikin palata eksänsä luo. Luultavasti 30-vuotias, jolla on 10 eksää, laskee mukaan myös tällaiset, sekä ehkä myös lukio- ja yläasteaikaiset seurustelut. Ihan hyvin tuossa voi olla yksi tai kaksi oikeasti vakavampaa ja pitempää juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Niin, eihän siinä suinkaan ole mitään eroa harrastaako seksiä molempien yhteisestä halusta vai seksikaupan tukemisesta...
Ei mitään eroa. Auton ostossa on aivan sama onko se ollut siviilikäytössä vai taxina. Taxit ehkä on huollettu paremmin:-) Kilometrit ratkaisee. Mitä se kertoo naisesta, joka "rakastuu" ns.jatkuvasti...ei jatkoon.
mies52v
Ap tarkoittanee exillä seurustelusuhteita. Jos kolmekymppinen on seurustellut yli 10 henkilön kanssa, niin aika lyhyitä on yhdessäolopätkät olleet. Syitähän voi tietenkin olla monia.
Seksikumppaneitahan tässä ei kysytty, eli yhdenyönjuttuja. Niitä tuskin kukaan laskee exiksi. Niiden määrällä ei ole mitään väliä. Vähän sama kuin kysyisi, montako kertaa ihminen on mielestäsi saanut syödä perunamuusia kolmekymppisenä. Perustarve. Kukapa sitä enää enää sadan jälkeen jaksaa pitää kirjaa.
Onko minulla huono itsetunto jos en halua harrastaa homoseksiä?
Tottakai sillä on väliä. Jos 25 vuotiaalla naisella on takana 5 oikeaa vakavaa parisuhdetta eikä mikään niistä ole näköjään jatkunut kovin kauan, on suuri todennäköisyys että minusta tulee kuudes listan jatkoksi. Vertaa naiseen jolla tuolla ikää yksi vakava suhde takana.
Sänkykumppanien määrällä ei ole niin paljon merkitystä, ellei lähestytä jotain aivan absurdia lukua kuten 50.
Samaa mieltä. Kukaan vahvaitsetuntoinen nainen ei myöskään pistä pahakseen, poikien thaimaan lomia..lol
mies52v