Onko miehille tosiaan väliä onko naisella 1 vai 10 eksää?
Kommentit (209)
Exien määrä sinällään ihan sama. Mutta sillä on merkitystä, pitääkö lapsiasioita sumplia 1 exän vai 10 exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ainakaan itselleni. Ja mitä nyt olen jutellut omien kavereiden kanssa niin eipä heillekään kyllä.
Ehkä tuo on joku matalasti koulutettujen, huonoitsetuntoisten miesten juttu. M32Samaa mieltä. Kukaan vahvaitsetuntoinen nainen ei myöskään pistä pahakseen, poikien thaimaan lomia..lol
mies52v
Niin, eihän siinä suinkaan ole mitään eroa harrastaako seksiä molempien yhteisestä halusta vai seksikaupan tukemisesta...
Ei mitään eroa. Auton ostossa on aivan sama onko se ollut siviilikäytössä vai taxina. Taxit ehkä on huollettu paremmin:-) Kilometrit ratkaisee. Mitä se kertoo naisesta, joka "rakastuu" ns.jatkuvasti...ei jatkoon.
mies52v
Ei se mistään rakastumisesta kerro vaan siitä että pitää seksistä. Luulisi sen olevan hyvä asia kun miehet jatkuvasti itkevät haluttomista naisistaan joilla sitten perustellaan itselleen seksikaupan tukemista thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sillä on väliä. Jos 25 vuotiaalla naisella on takana 5 oikeaa vakavaa parisuhdetta eikä mikään niistä ole näköjään jatkunut kovin kauan, on suuri todennäköisyys että minusta tulee kuudes listan jatkoksi. Vertaa naiseen jolla tuolla ikää yksi vakava suhde takana.
Sänkykumppanien määrällä ei ole niin paljon merkitystä, ellei lähestytä jotain aivan absurdia lukua kuten 50.
Miksi 50 on absurdi luku? Jos on suhteessa yhden miehen kanssa ja harrastaa seksiä vaikka 3*viikossa vs yhden kerran 50 miehen kanssa? Niin kauan kun tautipaperit ovat kunnossa kun minun kanssani suhteeseen rupeaa, niin mitä ihmettä se minua kiinnostaisi?
T. Kahden miehen kanssa, miehellä luvut varmaan monessa sadassa
Määritele ex. Lasketaanko leikkiseurustelu 6- tai 13-vuotiaana?
Minua tapailukumppaneiden isokaan määrä ei haittaa, mutta jos on useampia pitkiä ja vakavia suhteita ja on asuttukin yhdessä, pistää miettimään, miksi suhteet ovat katkenneet. Huono, jos on myös yhdenyön juttuja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sillä on väliä. Jos 25 vuotiaalla naisella on takana 5 oikeaa vakavaa parisuhdetta eikä mikään niistä ole näköjään jatkunut kovin kauan, on suuri todennäköisyys että minusta tulee kuudes listan jatkoksi. Vertaa naiseen jolla tuolla ikää yksi vakava suhde takana.
Sänkykumppanien määrällä ei ole niin paljon merkitystä, ellei lähestytä jotain aivan absurdia lukua kuten 50.
Miksi 50 on absurdi luku? Jos on suhteessa yhden miehen kanssa ja harrastaa seksiä vaikka 3*viikossa vs yhden kerran 50 miehen kanssa? Niin kauan kun tautipaperit ovat kunnossa kun minun kanssani suhteeseen rupeaa, niin mitä ihmettä se minua kiinnostaisi?
T. Kahden miehen kanssa, miehellä luvut varmaan monessa sadassa
Hyi hemmetti, mikä sun miestäs on vaivannut? Ihme pukkitouhua... Sorry, mut ei kelpais!
Vierailija kirjoitti:
25-vuotiaalla tuskin voi olla 5:ttä vakavaa esim. useamman vuoden suhdetta. Tai jos on, niin on ollut lapsi seurustelun aloittaessa, ja lapsena sitä harvemmin löytää kerralla sopivaa, kun ei tunne vielä oikein itseäänkään.
Sellaiselle naiselle, jolla vain yksi vakava suhde, tulet todennäköisemmin olemaan muutaman kerran/viikon treffailukumppani, kunnes jompikumpi huomaa pian ettette sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on mukava ja kaunis niin mitä haittaa niistä 10 menneestä miehestä on
Käytä nyt hvetissä järkeäsi kananaivo! Siinä on se, että riski päätyä exäksi numero 11 on valtava. Suorastaan väistämätöntä. Nainen on liian ailahtelevainen, vaihtelunhaluinen, kykenemätön sitoutumaan jne..
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä mä olen miettinyt, että miksi ajatellaan että runsas määrä kumppaneita on jotenkin huono, että on poljettu loppuun? Itse yli 7v suhteessa olen aivan satavarmasti harrastanut seksiä lähemmäs tuhat kertaa. Kuitenkin se yksi kumppani kuulostaa paremmalta? Kuvitteleeko ne, että olen kerran painanut miestäni ja loput ajasta ollaan oltu vaan pusutellen?
Kyse on arvostuksesta ja riskeistä, eikä mistään autistisesta määrän laskennasta. Jos nainen on langennut vähän vaikka keneen, niin se on hyvin mahdollista tulevaisuudessakin. Eikä naista voi suuresti arvostaa, jos kelpaa lähes kuka vaan nylkyttämään.
Harvemmin näistä aivan suoraan puhutaan, mutta aika pitkälle tuon voi päätelläkin, jos on hieman tekemisissä. Joskus on naiset toki ihan suoraankin kyselleet, mutta itseni ei edes tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Avio- ja avoliittojen määrällä on merkitystä. Jos puolisoni olisi ennen minua muuttanut yhteen jo monta kertaa muiden kanssa, suhtautumisemme avoliittoon olisi liian erilainen. Minulle yhteen muuttaminen oli yhtä vakava sitoutuminen kuin avioliitto, en olisi tehnyt sitä ellen olisi halunnut sitoutua puolisooni loppuelämäksi. Ja halusin miehen, joka ajattelee asiasta samalla tavalla.
Itse suhtaudun samalla tavalla, mutta eksä eivät ole suhtautuneet. Tämä tullut esille vasta myöhemmin. Et usko miten moni mies valehtelee saadakseen vakituisen pesän ja kodinkoneen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. Kaikilla meillä on menneosyytemme., 🤔😊😊😊😋
Kyllä on väliä, en ottaisi p*llukarusellissa viilettänyttä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten 50 on absurdi luku? Seksuaalisesti aktiiviselle sinkulle tuo ei ole luku eikä mikään. Naiset myös saavat seksikumppaneita helposti. Nuorena harrastin paljon yhden yön juttuja etsiessäni kumppania. Nykyään en enää jaksa sitä huonon seksin määrää ja pidän pitkäaikaisia vakituisia muutaman sinkkuunnuttuani pitkästä suheesta. Seksikumppaneita minulla on ollut satoja ja suurin osa kumppaneista on ollut ennen kuin täytin 23. Nyt olen 40.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaksi asiaahan ovat nimenomaan ristiriidassa keskenään. Minä lasken vakavaksi parisuhteeksi sellaisen, missä puhutaan vähintään vuodesta ja/tai ihminen on jo esitelty perheelle ja kavereille, on tehty tulevaisuuden suunnitelmia pitemmällekin kuin seuraavaan viikonloppuun saakka jne.
Juuh elikäs: tän sorttiset miehet on niitä, jotka julistaa, ettei harrastaneet koskaan irtosuhteita. Käytännössä ei kelvanneet edes baaripanoiksi. Ei jatkoon, koska puutteet on ilmeiset ja elämänmittaisesti jatkuneet. Helppo päätellä, ettei parisuhdemateriaalia jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avio- ja avoliittojen määrällä on merkitystä. Jos puolisoni olisi ennen minua muuttanut yhteen jo monta kertaa muiden kanssa, suhtautumisemme avoliittoon olisi liian erilainen. Minulle yhteen muuttaminen oli yhtä vakava sitoutuminen kuin avioliitto, en olisi tehnyt sitä ellen olisi halunnut sitoutua puolisooni loppuelämäksi. Ja halusin miehen, joka ajattelee asiasta samalla tavalla.
Itse suhtaudun samalla tavalla, mutta eksä eivät ole suhtautuneet. Tämä tullut esille vasta myöhemmin. Et usko miten moni mies valehtelee saadakseen vakituisen pesän ja kodinkoneen.
Miten he saavat sukulaisensa ja kaverinsakin mukaan siihen valheeseen? Väitän nimittäin, että kyllä se olisi seurusteluvuosiemme aikana käynyt joistakin keskusteluista, valokuvista, muistoista tms ilmi, jos miehelläni olisi ollut enemmän kuin yksi aikaisempi puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielestäni mitenkään tavatonta, että tässä maailmassa arvostetaan niitä asioita joita on vaikea saavuttaa. Tyypilliselle miehelle seksin harrastaminen usean eri kumppanin kanssa vaatii sellaisen ulkonäön, varallisuuden ja sosiaalisten taitojen yhdistelmän, joka on hyvin vaikea saavuttaa. Tyypilliselle naiselle useiden kumppaneiden haaliminen vaatii lähinnä paikalle ilmestymistä. Tämä voi tietenkin tuntua epäreilulta (sekä naisten että miesten mielestä), mutta ei se kuitenkaan asiaa miksikään muuta.
Itse myös suhtatuisin varauksella naiseen jolla on 10 aikaisempaa suhdetta takana. Miksi juuri minä olisin se johon tämä nainen vihdoin on tyytyväinen? Kuten tältä palstalta olen oppinut, niin naisen rima nousee jokaisen parisuhteen jälkeen , ja tuollaiseen vertailuun lähteminen tuntuu jo pelkästään ajatuksen tasolla aika vastenmieliseltä.
No ei.
Tuttavapiirini kovin panomies on todella lihava, todella tyhmä, täysin kouluttamaton ja aina työtön. Ei kuitenkaan haittaa mitään, kun ei itse ole liian nirso. Se panee kaiken mitä tarjolle tulee.
Siinä sinun tosiasioillesi. Kun alkaa kelpuuttaa pubiruusua niin alkaa tulla niitä useita seksikumppaneita. Ei vaadi kuin paikalle ilmestymisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielestäni mitenkään tavatonta, että tässä maailmassa arvostetaan niitä asioita joita on vaikea saavuttaa. Tyypilliselle miehelle seksin harrastaminen usean eri kumppanin kanssa vaatii sellaisen ulkonäön, varallisuuden ja sosiaalisten taitojen yhdistelmän, joka on hyvin vaikea saavuttaa. Tyypilliselle naiselle useiden kumppaneiden haaliminen vaatii lähinnä paikalle ilmestymistä. Tämä voi tietenkin tuntua epäreilulta (sekä naisten että miesten mielestä), mutta ei se kuitenkaan asiaa miksikään muuta.
Itse myös suhtatuisin varauksella naiseen jolla on 10 aikaisempaa suhdetta takana. Miksi juuri minä olisin se johon tämä nainen vihdoin on tyytyväinen? Kuten tältä palstalta olen oppinut, niin naisen rima nousee jokaisen parisuhteen jälkeen , ja tuollaiseen vertailuun lähteminen tuntuu jo pelkästään ajatuksen tasolla aika vastenmieliseltä.
Uteliaisuudesta kysyn: minkä sinä lasket parisuhteeksi? Itse lasken olleeni neljässä parisuhteessa ja niistäkin ensimmäinen oli teini-iän rakkaus, jonka lasken mukaan vain siksi, että siihen liittyi surullinen loppu. Hänen jälkeensä on ollut yksi avioliitto, yksi 3.5 vuoden suhde ja nykyinen avoliitto.
Mutta näiden välissä on varmaan kymmeniä ihmisiä, joita olen tapaillut ehkä kuukaudesta 1.5 vuoteen. Niistä ei kehittynyt mitään vakavaa juuri sen takia, että seurustelu osoitti, että me emme sovi yhteen. Olisiko se pitänyt tietää ilman että alkaa tapailla ihmistä, seurustella, viettää aikaa hänen kanssaan? Vai olisiko pitänyt hampaat irvessä jäädä yhteen, vaikka jo neljän viikon tai neljän kuukauden kuluessa huomasi, ettei tästä mitään tule?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on mukava ja kaunis niin mitä haittaa niistä 10 menneestä miehestä on
Käytä nyt hvetissä järkeäsi kananaivo! Siinä on se, että riski päätyä exäksi numero 11 on valtava. Suorastaan väistämätöntä. Nainen on liian ailahtelevainen, vaihtelunhaluinen, kykenemätön sitoutumaan jne..
Onpas yksinkertainen ajatusmaailma sinulla. Entä jos kyse onkin vain siitä, ettei ole löytänyt sopivaa kumppania? Ihmisiä on erilaisia, jonkun keskivertotyypin on varmasti helpompaa löytää sopiva kumppani kuin jonkun vähän erilaisen. Moni ei myöskään enää nykyaikana pidä eroa epäonnistumisena, suhteista erilaisiin kumppaneihin voi myös oppia paljon itsestään ja muista. Kaikenlainen elämänkokemus on aina hyväksi.
Kyllä, naisen eksien määrällä on väliä.
Nainen saa tietenkin tehdä mitä haluaa, samoin minä voin yhtäläisesti jättää tällaisen naisen huomiotta parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Juuh elikäs: tän sorttiset miehet on niitä, jotka julistaa, ettei harrastaneet koskaan irtosuhteita. Käytännössä ei kelvanneet edes baaripanoiksi. Ei jatkoon, koska puutteet on ilmeiset ja elämänmittaisesti jatkuneet. Helppo päätellä, ettei parisuhdemateriaalia jatkossakaan.
Avain ja lukko. Sukupuolten arvosteluasteikko on aivan päinvastainen keskenään. Vain tasokas mies kykenee hankkimaan paljon kumppaneita ja toisaalta tasokas nainen ei sorru holtittomaan ilmaisjakeluun.