Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puuttuvat etuhampaat ja deittailun vaikeus niiden kanssa

Vierailija
07.11.2020 |

Minut torjutaan toistuvasti siksi, kun molemmat yläetuhampaani puuttuvat...Ja luulin että elämme vähemmän pinnallisessa maailmassa kuin 10 vuotta sitten.

T: pettynyt1987

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla implantit. Ei Suomessa Ole yhään ihmistä jolla iso rivi implantteja olisi pysynyt. Kaikilta ne    on   alle viidessä vuodessa irronnet tai poisteety hankalina.

Lähde??

Nyt ne lääkkeet, oikeasti

Vierailija
22/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ois se kieltämättä iso turn off. Eka mielikuva puuttuvista hampaista on narkkari, sitten tulee mieleen, että voi myös olla joku känniääliö, joka on saanut nakkijonossa pataan liian monta kertaa. En haluaisi tapailla kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida hampaat tai niiden puute olla ap:llä suurin este deittailussa. Näitä avauksia harvakseltaan palstalla käyvänä lähes joka kerta käydessäni nähneenä: suosittelen sinulle lämpimästi jonkinlaista terapiaa.

Vierailija
24/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiselta puolelta nyt alkuun sellainen proteesi kun sieltä saa ja alat säästää implantteja varten.

Vierailija
25/34 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syöt pihviä kun olet treffeillä hyvässä piffiravintelissa?

Vierailija
26/34 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaaton mies on oksettava

Vierailija
27/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tehdä...

ap

Vierailija
28/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puuttuvat etuhampaat ja deittailun vaikeus niiden kanssa"

No kyllä onkin varmaan vaikeata deittailla etuhampaiden kanssa jos ne ovat kadoksissa?

Vierailija
29/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet Riikaan. Rsu eli Riga Stradins Yliopistossa suomalaiset hammaslääkäri opiskelijat fiksaa ne oppilastyönä kuntoon, puhutaan kympeistä ja paluussa voit tuoda lastin viinaa. Toisaalta meno paluu lento Finskillä 100 egee jos autolla ei huvita mennä.

Vierailija
30/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä...

ap

Täällähän se on jo moneen kertaan sanottu, että ala säästämään ja käy korjauttamassa hampaasi. Ei siihen muuta ratkaisua ole, mikäli tämä on ainut asia, joka deittailuasi haittaa. Etuhampaaton mies luo huonon ensivaikutelman.

Tämän jankkaamisen myötä alan kyllä uskoa että vikaa voi myös olla korvien välissä ja haluttomuudessa oikeasti tehdä asialle yhtään mitään. Ja asenneongelma tulee kyllä ilmi muualtakin.

Vierailija
31/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä saat taksin helposti viheltämällä!

Vierailija
32/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei he levetin perse, taas tää hampaaton va jakki täällä.

Kun ei mene neuvot perille niin ei mene.

Vierailija
33/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi asia. Minulla on tosi hyvin hoidetut hampaat. Ja olen tarkka muutenkin itseni hoidosta. Olen varattu.

Vierailija
34/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi asia. Minulla on tosi hyvin hoidetut hampaat. Ja olen tarkka muutenkin itseni hoidosta. Olen varattu.

No onnea nyt sinulle