Puuttuvat etuhampaat ja deittailun vaikeus niiden kanssa
Minut torjutaan toistuvasti siksi, kun molemmat yläetuhampaani puuttuvat...Ja luulin että elämme vähemmän pinnallisessa maailmassa kuin 10 vuotta sitten.
T: pettynyt1987
Kommentit (34)
No ois se kieltämättä iso turn off. Eka mielikuva puuttuvista hampaista on narkkari, sitten tulee mieleen, että voi myös olla joku känniääliö, joka on saanut nakkijonossa pataan liian monta kertaa. En haluaisi tapailla kumpaakaan.
Ei taida hampaat tai niiden puute olla ap:llä suurin este deittailussa. Näitä avauksia harvakseltaan palstalla käyvänä lähes joka kerta käydessäni nähneenä: suosittelen sinulle lämpimästi jonkinlaista terapiaa.
Julkiselta puolelta nyt alkuun sellainen proteesi kun sieltä saa ja alat säästää implantteja varten.
Miten syöt pihviä kun olet treffeillä hyvässä piffiravintelissa?
"Puuttuvat etuhampaat ja deittailun vaikeus niiden kanssa"
No kyllä onkin varmaan vaikeata deittailla etuhampaiden kanssa jos ne ovat kadoksissa?
Menet Riikaan. Rsu eli Riga Stradins Yliopistossa suomalaiset hammaslääkäri opiskelijat fiksaa ne oppilastyönä kuntoon, puhutaan kympeistä ja paluussa voit tuoda lastin viinaa. Toisaalta meno paluu lento Finskillä 100 egee jos autolla ei huvita mennä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä...
ap
Täällähän se on jo moneen kertaan sanottu, että ala säästämään ja käy korjauttamassa hampaasi. Ei siihen muuta ratkaisua ole, mikäli tämä on ainut asia, joka deittailuasi haittaa. Etuhampaaton mies luo huonon ensivaikutelman.
Tämän jankkaamisen myötä alan kyllä uskoa että vikaa voi myös olla korvien välissä ja haluttomuudessa oikeasti tehdä asialle yhtään mitään. Ja asenneongelma tulee kyllä ilmi muualtakin.
Mutta ehkä saat taksin helposti viheltämällä!
Ei he levetin perse, taas tää hampaaton va jakki täällä.
Kun ei mene neuvot perille niin ei mene.
Minua ei haittaisi asia. Minulla on tosi hyvin hoidetut hampaat. Ja olen tarkka muutenkin itseni hoidosta. Olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi asia. Minulla on tosi hyvin hoidetut hampaat. Ja olen tarkka muutenkin itseni hoidosta. Olen varattu.
No onnea nyt sinulle
Lähde??
Nyt ne lääkkeet, oikeasti