Puuttuvat etuhampaat ja deittailun vaikeus niiden kanssa
Minut torjutaan toistuvasti siksi, kun molemmat yläetuhampaani puuttuvat...Ja luulin että elämme vähemmän pinnallisessa maailmassa kuin 10 vuotta sitten.
T: pettynyt1987
Kommentit (34)
Miksi ne puuttuvat? Tapaturma? Ei tuo kyllä minua haittaisi, mutta olen jo varattu, sori. Tsemiä.
Pakko muuten kysyä, että mistä sä olit saanut päähäsi sellaisen ajatuksen, että maailma olisi viimeisen 10v aikana muuttunut vähemmän pinnalliseksi?
Jos jääkiekkoilija ei haittaa, missejä riittää.
Deittailisitko itse naista, jolta puuttuu etuhampaita? Ja miksi teet näitä aloituksia jatkuvasti? Olet saanut jo aikaisemmin monta hyvää vinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on luonnostaan tasainen hammasrivistö, jota harjaan aamuin-illoin ja lankaan joka päivä. Mulla ei ikinä ole ollut yhtään reikää ja olen hampaistani ylpeä. Pidän myös hyvin hoidettuja hampaita miehellä todella seksikkäinä. Hampaattoman miehen pussailu vaan tuntuu ajatuksena vastenmieliseltä.
Sä olet siinä suhteessa hyvin onnekas, että son ongelmasi on helposti korjattavissa. Hanki puuttuvat hampaat ja pidä niistä todella hyvä huoli.
Implantit ovat niin kalliita ettei ole varaa
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on luonnostaan tasainen hammasrivistö, jota harjaan aamuin-illoin ja lankaan joka päivä. Mulla ei ikinä ole ollut yhtään reikää ja olen hampaistani ylpeä. Pidän myös hyvin hoidettuja hampaita miehellä todella seksikkäinä. Hampaattoman miehen pussailu vaan tuntuu ajatuksena vastenmieliseltä.
Sä olet siinä suhteessa hyvin onnekas, että son ongelmasi on helposti korjattavissa. Hanki puuttuvat hampaat ja pidä niistä todella hyvä huoli.
Helposti, muttei välttämättä edullisesti.
Kyllä tuo valitettavasti antaa sen vaikutelman, ettei ihminen oikein välitä huolehtia itsestään.
Oletko itse jotenkin ihastunut hampaattomuuteesi, kun et kymmeneen vuoteen ole saanut hankituksi implantteja tai edes tekareita? Tuollainen fetissi on varmaan hyvin harvinainen, en löisi vetoa sen puolesta että kaltaisesi nainen löytyy ihan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ei naista haittaa yhtään mikään jos miehellä on rahaa ja statusta. Ei mikään ulkoinen vika tai luonteen seikka.
Katsopa vaikk hjallis harkimon naisia.
Sellaisia naiset ovat, opportunisteja.
Jokainen tavallinen naimisissa oleva mies tietää, että nainen lähtisi HETI lätkimään jos vain rikkaampi mies isommalla statuksella ilmaantuisi tarjolle...Se on rankka tietoisuus se...
Vierailija kirjoitti:
Deittailisitko itse naista, jolta puuttuu etuhampaita? Ja miksi teet näitä aloituksia jatkuvasti? Olet saanut jo aikaisemmin monta hyvää vinkkiä.
Toki se deittaisisi, kun sillä itselläänkään ei niitä ole. Hän ei tätä ikinä myönnä, mutta hän ei todellakaan deittailisi hampaatonta naista, jos hänellä itsellään olisi kaunis, helmenvalkea jenkkihymy. Ihmisillä on taipumus ymmärtää omia vikojaan paremmin kuin muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sun edelleenkään niitä implantteja täydy hankkia, vaan siltakin riittäisi. Ja eiköhän julkisella saa hoitoa jos etuhampaita puuttuu? Tuohan ei ole pelkkä kosmeettinen haitta
Implantteja saa osamaksulla. Hampaat ovat kyllä tärkeät. Mene vaikka Viroon laitattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti, muttei välttämättä edullisesti.
No voi voi. Itse tiedän naisia, jotka pienestä duunaripalkasta onnistuivat säästämään rahat silareihin alle 5 vuodessa kun sellaiset halusivat, mutta sä et jaksa säästää hampaisiin? Oma valinta.
On myös muita korvausvaihtoehtoja! Esim parin hampaan irroitettava osaproteesi, kevytsilta tai silta. Osaproteesi ja kevytsilta hinnoiltaan edellisempia mutta kestävyydeltään toki heikompia kuin metallokeraminen/keraaminen silta
T. Hampilekuri
Käyt jossain Thaimaassa laittaa kuntoon. Hyvä mestan kun valkkaat niin laatu on ihan samaa tasoa kuin täällä. Lekurista kiinni lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
On myös muita korvausvaihtoehtoja! Esim parin hampaan irroitettava osaproteesi, kevytsilta tai silta. Osaproteesi ja kevytsilta hinnoiltaan edellisempia mutta kestävyydeltään toki heikompia kuin metallokeraminen/keraaminen silta
T. Hampilekuri
Eipä ne irtotekaritkaan kyllä yhtään parantaisi kolmekymppisen miehen menestystä.
Heti kun tuo selviäisi, naiset kyllä ottavat ritolat. Vähän aikaa voisi huijata.
T: nainen, jota oksettaa ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naista haittaa yhtään mikään jos miehellä on rahaa ja statusta. Ei mikään ulkoinen vika tai luonteen seikka.
Katsopa vaikk hjallis harkimon naisia.
Sellaisia naiset ovat, opportunisteja.
Jokainen tavallinen naimisissa oleva mies tietää, että nainen lähtisi HETI lätkimään jos vain rikkaampi mies isommalla statuksella ilmaantuisi tarjolle...Se on rankka tietoisuus se...
Jokainen luonnevikainen naisvihaaja kuvittelee noin, koska itse lähtisi ensimmäisen tissibimbon mukaan, jos vain joku sellainen hänet huolisi. Mutta älä puhu normaalien miesten suulla, kun et sellainen ole.
Miksi pitäisi olla implantit. Ei Suomessa Ole yhään ihmistä jolla iso rivi implantteja olisi pysynyt. Kaikilta ne on alle viidessä vuodessa irronnet tai poisteety hankalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut viime vuodet erittäin pienipalkkainen, mutta kaapista löytyy silti varmaan parilla tonnilla erääseen harrastukseen tarvittavaa tavaraa, jotka olen hankkinut ehkä 3 vuoden sisään. Avainsana on motivaatio. Sulla ilmeisesti on muuta, kiinnostavampaa rahanmenoa.