Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupsis! Kassajonossa edelläni ollut tupakoitsija

Vierailija
27.02.2014 |

sai minut oksentamaan kaupan lattialle! En malttanut olla sanomatta, että oksentaminen johtui tupakanhajusta. Ei ole mitään vatsatautia!

Kannattaisikohan jo tehdä raskaustesti? Edellisessä raskaudessa kävi samalla tavalla, mutta kaupan ulkopuolella. Ette polttaisi niin lähellä kulkureittejä! Kehoni kertoo, että tupakointi ei ole terveellistä. Yökkään myös kahville, mutta onneksi en sentään sen tuoksulle. Kahvikaan ei ole maistunut vähään aikaan.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:00"]

Ja varmasti kaikki tupakoitsijoita kiinnostaakin sun yökkäily :D Veikkaan että päinvastoin.

[/quote]

No sepä se, tupakoivia ei kiinnosta kuin oman nikotiinin himonsa tyydyttäminen.

Se hyvä puoli siinä hajussa on, että se auttaa meitä rekryja työssämme. :)

[/quote]

Näin mäkin oon epäillyt ja jos olen työhaastatteluun mennyt, en ole koko päivänä polttanut, vaatteet suoraan pesusta päälle jne.

Ei ole rekry haistanut, että poltan xD

[/quote]

Kyllähän se muutenkin paljastuu jos poltat tarpeeksi / olet polttanut tarpeeksi pitkään. Nikotiinipinttyneet kädet on yksi merkki.

Toisaalta, jos olet tarpeeksi nuori etkä polta mitenkään järkyttäviä määriä, et välttämättä jää kiinni. Paitsi sitten kun mahdollisesti olet jo päässyt johonkin työpaikkaan. Kiva juttu, eikö?

[/quote]

Ei ole mitään jälkiä käsissä, en polta niin paljoa. Etusormen kynnessä on pieni kellastuma, se on helppo peittää neutraalilla kynsilakalla.

Ja mitä sitten, kun jään kiinni, kun se työpaikka on jo? Nytkin ollut 7v samassa työpaikassa ja edelleen poltan.

Ei ole fiksua polttaa, sen tiedän, mutta se, että ei saisi työpaikkaa sen takia, on jo liioittelua, koska se peittäminen on sen verran helppoa.

Vierailija
22/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 09:50"]Liikun vastedeskin, mutta välttelen toki haisevia ihmisiä. En jää jonottamaan tupakanhajuun. Saatte kuulla kunnianne minulta jatkosakin,  jos haisette tupakalle! Uskokaa jo, tupakka haisee pahalle ja jo pelkkä haju on epäterveellistä! ap

[/quote]

Jos tulet minulle tupakanhajusta valittamaan, varaudu siihen että tokaisen takaisin jotain ällöttävästä ulkonäöstäsi joka saa minut voimaan pahoin. Pyydän siis jatkossa sinua pysymään kotonasi, ettei muiden tarvitse etovaa naamavärkkiäsi katsella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan takaisin. Tiedät kuitenkin itse haisevasi, joten ulkonäkööni kohdistuvat heitot eivät satuta. Koen olevani kauniimpi ilman tupakkaa kuin tupakan kanssa:) ap

Vierailija
24/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:30"]

Sano vaan takaisin. Tiedät kuitenkin itse haisevasi, joten ulkonäkööni kohdistuvat heitot eivät satuta. Koen olevani kauniimpi ilman tupakkaa kuin tupakan kanssa:) ap

[/quote]

Ei auta kauneus jos on luonnevikainen.

Vierailija
25/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:30"]

[/quote]

Ei auta kauneus jos on luonnevikainen.

[/quote]

Mua naurattaa se, että "kokee" itsensä kauniiksi.

Mä ainakin OLEN mielestäni kaunis. Vaikka poltankin.

Vierailija
26/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti mikä Draama. Olisit mammuli lähtenyt hittoon siitä koko kassajonosta. Oliks kivaa yrjötä muiden kaupassa käyjien ja siellä työskentelevien kiusaksi? Taatusti olisit ulos ehtinyt, mutta ei. "Minulla on oikeus oksentaa, olen ehkä raskaana. Katsokaa ja ihailkaa."

Vierailija
27/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:16"]

[/quote]

Näin mäkin oon epäillyt ja jos olen työhaastatteluun mennyt, en ole koko päivänä polttanut, vaatteet suoraan pesusta päälle jne.

[/quote]

Kyllähän se muutenkin paljastuu jos poltat tarpeeksi / olet polttanut tarpeeksi pitkään. Nikotiinipinttyneet kädet on yksi merkki.

Toisaalta, jos olet tarpeeksi nuori etkä polta mitenkään järkyttäviä määriä, et välttämättä jää kiinni. Paitsi sitten kun mahdollisesti olet jo päässyt johonkin työpaikkaan. Kiva juttu, eikö?

[/quote]

Ei ole mitään jälkiä käsissä, en polta niin paljoa. Etusormen kynnessä on pieni kellastuma, se on helppo peittää neutraalilla kynsilakalla.

Ja mitä sitten, kun jään kiinni, kun se työpaikka on jo? Nytkin ollut 7v samassa työpaikassa ja edelleen poltan.

Ei ole fiksua polttaa, sen tiedän, mutta se, että ei saisi työpaikkaa sen takia, on jo liioittelua, koska se peittäminen on sen verran helppoa.

[/quote]

Kuule, saattoi hyvinkin huomata. Työpaikka, johon hait, oli vaan niin vaatimaton ja huonosti palkattu, ettei siihen saatu ketään täysjärkistä tupakoimatonta ihmistä, joten joutuivat ottamaan sut. 

Vierailija
28/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun häpee Se on jos kaupassa oksennat.

Vierailija
29/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jatkaisi tätä hyvin alkanutta keskustelua? Voin jättää paljastamatta feikkiap:t, jos oikein mehevästi tarinoitte. Ihoan tupakointia!!!  ap

Vierailija
30/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läl-läl-läl-läl-lää-lää! Voitamme vielä tämän tupakkasodan! Krimin tilanne huolestuttaa...

tupakoimaton

Vierailija
31/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:00"]

Ja varmasti kaikki tupakoitsijoita kiinnostaakin sun yökkäily :D Veikkaan että päinvastoin.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nikotiinitahrat lähtee käsistä sitruunamehulla.

Vierailija
32/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 09:50"]

Liikun vastedeskin, mutta välttelen toki haisevia ihmisiä. En jää jonottamaan tupakanhajuun. Saatte kuulla kunnianne minulta jatkosakin,  jos haisette tupakalle!

[/quote]

Jo minulle erehdyt tulla nalkuttamaan niin talutan sinut korvaledestä ulos raittiiseen ilmaan. T: 192/95 mies.

Vierailija
33/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa vain, että ehtiikö siitä jonosta lähteä!  Raskauspahoinvointirefleksi laukeaa nopeammin kuin yrjötautioksu! Vatsassa ei ehdi kiertämäänkään. Raskaustesti hankittu. Teen sen vasta illemmalla, kun mieskin on kotona. ap

Vierailija
34/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asia. 

Kyllä tupakointi on "helppo" peittää. 

Itse olen ollut töissäkin kuukausitolkulla eikä kukaan ole tiennyt, että heti työpäivän jälkeen poltan savukkeen. 

Nyt raskaana en tietenkään polta, mutta en myöskään oksentele julkisilla paikoilla enkä tee siitä numeroa.. Ja jos olisin oksentanut ap:n tapauksessa, olisin ottanut siitä kassalta muovikassin ja mennyt kauemmaksi. Palannut myöhemmin maksamaan sen. 

Itsesihän sä ap nolasit. Mutta ei se mitään. Tee nyt raskaustesti, että selviää, ootko raskaana vai onko jotain päävaivaa. 

Vierailija
35/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanhaju aiheuttaa myös henkistä pahoinvointia. Se on niin pahaa. Siihen päälle raskaus, niin en ihmettele, jos laatta lentää, ennenkuin ehtii huuliaan kiinni puristaa. Kun olin lapsi, kotonani ei poltettu.  Ystävän isä poltti. En voinut käydä kylässä ja lopulta ei oltu ystäviäkään. En vain kestänyt sitä vaatteisiin tarttunutta lemua.

Vierailija
36/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 12:07"]

Jo minulle erehdyt tulla nalkuttamaan niin talutan sinut korvaledestä ulos raittiiseen ilmaan. T: 192/95 mies.

[/quote]

Etkä muuten taluta. Tommoisten pienipippelisten imponenttitupakoitsijoiden on ihan turha tulla keulimaan. Kyllä sut häkkiin saadaan järjestettyä jos oikein sitä kaipaat.

Vierailija
37/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätyy kyllä sanoa, että oksennuksenhajulle tupakka ei kyllä vedä vertoja kuvottavuudessa, refleksi voi iskeä, vaikken raskaana ole koskaan ollutkaan :/

Vierailija
38/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 12:18"]

[/quote]

Etkä muuten taluta. Tommoisten pienipippelisten imponenttitupakoitsijoiden on ihan turha tulla keulimaan. Kyllä sut häkkiin saadaan järjestettyä jos oikein sitä kaipaat.

[/quote]

Tupakka vois vähän rentouttaa, ei olis pinnas noin kireellä.

Vierailija
39/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Häkkiin...hhahahha. Portsarin hommissa taluttanut useita naisia ulos ilman heidän tahtoaan tosin en korvasta, mutta muuten niin että jalat ei tapaa maata ja ei tässä häkkiin vielä ole jouduttu.

Vierailija
40/94 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 12:20"]

[/quote]

[/quote]

Tupakka vois vähän rentouttaa, ei olis pinnas noin kireellä.

[/quote]

Joo aika hermorauniosta tuntuu olevan kysymys. Oksentelee kaupaan ja raivoaa netissä...ei kaikki palikat kotona.