Hupsis! Kassajonossa edelläni ollut tupakoitsija
sai minut oksentamaan kaupan lattialle! En malttanut olla sanomatta, että oksentaminen johtui tupakanhajusta. Ei ole mitään vatsatautia!
Kannattaisikohan jo tehdä raskaustesti? Edellisessä raskaudessa kävi samalla tavalla, mutta kaupan ulkopuolella. Ette polttaisi niin lähellä kulkureittejä! Kehoni kertoo, että tupakointi ei ole terveellistä. Yökkään myös kahville, mutta onneksi en sentään sen tuoksulle. Kahvikaan ei ole maistunut vähään aikaan.
Kommentit (94)
Liikun vastedeskin, mutta välttelen toki haisevia ihmisiä. En jää jonottamaan tupakanhajuun. Saatte kuulla kunnianne minulta jatkosakin, jos haisette tupakalle! Uskokaa jo, tupakka haisee pahalle ja jo pelkkä haju on epäterveellistä! ap
Sähän olit siinä perässä. Olisit vaihtanut kassaa tai mennyt kauemmaksi.
En itse tupakoi ja inhoan tupakan hajua, mutta osaan tarvittaessa välttää sitä enkäpuske kiinni tupakoijaan. Varmaan oli myyjälle enemmän haittaa sun yrjönhajusta kuin yksittäisestä tupakoijasta.
Eka oksennus tulee yllättäin. Seuraavalla kerralla osaan varoa. Täytyykin mennä kauppaan ostamaan raskaustesti. ap
En puske kiinni. Olin 2-3 metrin päässä tupakoitsijasta, kun haju kävi ylivoimaiseksi. ap
Ei ole pakko seisoa kiinni edellisen asiakkaat selässä, syytä itseäsi. Opettele hengittämään suun kautta, niin muutkin tekevät, jos ei ole maailmannapa-syndroomaa.
Ja varmasti kaikki tupakoitsijoita kiinnostaakin sun yökkäily :D Veikkaan että päinvastoin.
Tupakoivat haisee todella kuvottavalta, kyllä oksennus tunkee suuhun vaikkei olisi raskaanakaan!
Kyllä se haju puskee sisälle suunkin kautta. Minulla on vahvaa todistusaineistoa tupakonnin epäterveellisyydestä! Te vedätte sitä keuhkoihinne ja minä en kestä edes hengittää seurassanne! ap
Miksi täällä ihmiset kirjottaa noin negatiiviseen tyyliin? Onnittelu ap:lle mahdollisesta raskaudesta!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:00"]
Ja varmasti kaikki tupakoitsijoita kiinnostaakin sun yökkäily :D Veikkaan että päinvastoin.
[/quote]
No sepä se, tupakoivia ei kiinnosta kuin oman nikotiinin himonsa tyydyttäminen.
Se hyvä puoli siinä hajussa on, että se auttaa meitä rekryja työssämme. :)
Minäminäminä en kestä. Mitähän se sulle oikeastaan kuuluu, jos joku polttaa? Toisakseen, tupakanhaju voi olla epäterveellistä mutta ei siinä määrissä, mille altistuu jos on tupakoitsijan kanssa samassa kassajonossa. Että höllää vähän.
Kiitos! Onnea tarvitaan ja voimia myös mm kauppareissuilla. Henkisesti joudun tosi koville noiden tupakoitsijoiden vuoksi. Vaatii näet kovia ponnisteluja selvitä kaupasta ulos ilman että oksennan. Toivottavasti hyllyjen takaa ei hyökkää esiin tupakoitsijaa, jota en ehdi ajoissa väistämään. Yleensä kyllä haju varoittaa jo hyvissä ajoin. Ruuhkat ovat pahimpia. ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:03"]
Mitä ne tupakoitsijat taas alkoivat puolustelemaan poltteluaan? ap
[/quote]
mitää puolustele :D Mä poltan koska se on ihanaa hyvän makusta ja tulee hyvä olo eikä vois vähempää kiinnostaa jos jonku mielestä haisen pahalle. mullon täs viel monta kymmentä vuotta aikaa lopettaa ennen riskejä. Siispä nautin elämästä nyt
-Ylioppilas
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:00"]
[/quote]
[/quote]
Näin mäkin oon epäillyt ja jos olen työhaastatteluun mennyt, en ole koko päivänä polttanut, vaatteet suoraan pesusta päälle jne.
Ei ole rekry haistanut, että poltan xD
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:02"]
Miksi täällä ihmiset kirjottaa noin negatiiviseen tyyliin? Onnittelu ap:lle mahdollisesta raskaudesta!
[/quote]
No siinäpä se, nimettömänä kirjoittelu on sellainen mielen likaviemäri. Juuri tämän takia käytän paljon av:ta, koska on kiinnostavaa tietää mitä ihmisten mielessä liikkuu alastomimmillaan.
Onneksi minulla on työpaikka. Raskaana oleva ei rekryn mielestä ole kovinkaan haluttu uusi työntekijä? Kyllä siitä olisi enemmän etua kuin haitaa, jos rekrykin lopettaisi tupakoinnin ja sitä myöten myöskin haisemisen... ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:00"]
[/quote]
[/quote]
Näin mäkin oon epäillyt ja jos olen työhaastatteluun mennyt, en ole koko päivänä polttanut, vaatteet suoraan pesusta päälle jne.
Ei ole rekry haistanut, että poltan xD
[/quote]
Kyllähän se muutenkin paljastuu jos poltat tarpeeksi / olet polttanut tarpeeksi pitkään. Nikotiinipinttyneet kädet on yksi merkki.
Toisaalta, jos olet tarpeeksi nuori etkä polta mitenkään järkyttäviä määriä, et välttämättä jää kiinni. Paitsi sitten kun mahdollisesti olet jo päässyt johonkin työpaikkaan. Kiva juttu, eikö?
Sun ei varmaan kannata poistua kotoasi mihinkään. Kai siivosit sotkusi?