ehkäisyrengas apua kiitos
En saa sitä millään pysymään emättimessä! Se "tippuu" koko ajan ja aina kun käyn vessassa ja pyyhin niin tunnen kun rengas on puoliksi ulkona! Ja vaikka kuinka työnnän sitä ylemmäs niin ei mene... Se vain luiskahtaa takaisin tohon keskiväliin, mistä tippuu reijälle. Onko jollakin muulla vastaavaa ongelmaa? Tänään tuli myös alavatsa todella kipeäksi renkaasta ja kun otin pois pariksi tunniksi kipu hellitti.... Voikohan kipu johtua juuri tuosta renkaan väärästä paikasta? Pitäisikö vaihtaa rengas pois? Ja jos niin onko hyviä ehdotuksi mihin, e pillerit ja minipillerit kokeiltu eikä ne sovi minulle :S
auttakaa terv. todella kyllästynyt parikymppinen!
Kommentit (22)
Itse saan renkaan parhaiten paikalleni maatessani selälläni sängyllä. Jos yritän laittaa sitä vaikka vessanpöntöllä istuessa, se ei ikinä mene tarpeeksi syvälle. Kyllä sitä saa tosiaan tunkea niin pitkälle kuin sormet vaan ylettää.
Minulla rengas on toiminut hyvin. Ei valittamista.
Mä en saa ees etusormella työnnettyy sitä ku se on nii hemmekon iso... Vituttaa tällähetkellä koko kapine! Ja ku muuten sopinu tosi hyvin ja oon ollu tosi tyytyväinen! :(
Kuinka monta jäsentä ehkäisyrenkaassa kuuluisi olla? Haittaako jos kaikki eivät tunne toisiaan?
[quote author="Vi2629erailija" time="26.02.2014 klo 00:50"]Kuinka monta jäsentä ehkäisyrenkaassa kuuluisi olla? Haittaako jos kaikki eivät tunne toisiaan?
[/quote]
öö???
taita ja työnnä niin pitälle kun voit
ole rentona
älä tee istuen vaan esim. toinen jalka tuolilla
Ei mene, se putkahtaa aina pois. Kiitos vinkistä kuitenkin....
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6a/Female_reproductive_system_lateral_nolabel.png sun pitää vain ylittää tuo putkilo. kun tunne on epämukava, se ei ole paikallaan. samoin tamppooneilla.
Nyt rupee vituttaa ukkoki jo ku on armeijassa ja oon kolme viikoloppuu pyytäny et se sais yrittää laittaa sen mut ei se nyt ja sit se aina jää! Saatana otan koko paskan pois ja sanon sil jätkäl et vetää käteensä! Oon niiiiiiin kyllästyny näihi ehkäsymenetelmii ku mikää ei toimi ja ain ku kokeilee jotai uutta ni tulee jokku vitun sivuvaikutukset! HUOH
Kyl tiän ettei se oo siäl tarpeeks syväl ku sen näkee ku se o puoliks ulkon kokoaja! Ja iha varmaa noi säryt o siitä! Tietääks kukaa paljo sellane ihmee kapseli maksaa ku laitetaa iho al ja sit se antaa kolmeks vuodeks ehkäsy? :\
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 01:14"]
Nyt rupee vituttaa ukkoki jo ku on armeijassa ja oon kolme viikoloppuu pyytäny et se sais yrittää laittaa sen mut ei se nyt ja sit se aina jää! Saatana otan koko paskan pois ja sanon sil jätkäl et vetää käteensä! Oon niiiiiiin kyllästyny näihi ehkäsymenetelmii ku mikää ei toimi ja ain ku kokeilee jotai uutta ni tulee jokku vitun sivuvaikutukset! HUOH
[/quote]Minä voin tulla laittamaan ;)
M27
No siitä vasta riemu syntyski ku tääl kävis kolme viiko välei rengas asentaja XDD
Sä et nyt luovuta!
Olet siellä pitkällään, otat rinkulan kahden sormen väliin, puristat vähäsen, laitat liukastevoidetta emättimeen ja rinkulaan, työnnät, odotat, työnnät.. sit kun se on sisällä ja et saa enää otetta, niin työnnät edelleen, työnnät, työnnät.. sun pitää olla kärsivällinen ja ennen kaikkea rentona.. teet sen niin kauan kunnes se jää sinne sisään. Minimissään 10 kertaa niin sen jälkeen voit luovuttaa.
Tiukat lihakset voivat työntää ulos. Yksi keino on ottaa puolen metrin pätkä polyester ompelulankaa ja kieputtaa sitä renkaan ympärille niin että siitä tulee kahdeksikko. Kahdeksikkona se pysyy sisällä huomattavasti paremmin.
Voiks joidenki naiste paikat olla vaa jotenki nii erilaisia et se ei vaa pysy? Ku se menee kahdeksikoks ku työnnän sen sinne ja sit toine pää pulpahtaa jostaki takas siihe reijälle :o mä lyön sin jotai pikaliimaa seuraavaks! Vitun äijä kun ei voi ton vertaa auttaa, ei niistä oo ku harmia! Ilma miestä ei tarvis käyttää rengasta! Kokeilen viä liukkarilla, mut aijemmi se o tullu yht nopeesti alas ku o menny ylös just se liukkarin takii :(
Mä niin soitan huomen neuvolaa ja kyselen laastarista ja siit kapselista... Iha vitun noloo vaa ku kokoaja oon valittaas pääsäryistä tai 18viikkoo kestävist menkoist ku pillerit sai aikaa! Ikin ei oo mikää hyvi... Ja sitä kapselii pelkääb ku siin kai tehdää joku viilto? :S
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 01:33"]
Mä niin soitan huomen neuvolaa ja kyselen laastarista ja siit kapselista... Iha vitun noloo vaa ku kokoaja oon valittaas pääsäryistä tai 18viikkoo kestävist menkoist ku pillerit sai aikaa! Ikin ei oo mikää hyvi... Ja sitä kapselii pelkääb ku siin kai tehdää joku viilto? :S
[/quote]No se viilto kai tehdään (tai ainakin ennen tehtiin) ihan käsivarteen, siinä ei ole mitään vaarallista eikä pelottavaa.
Mut se sattuu... Ja kyl mä sellasseen kestän kunha vaan jännitän ain kaikkee tollasta... Paljonkoha se maksaa? Laittaako sen oikee lääkäri vai kelpaako ihan sairaanhoitaja laittamaan sen? :)
Alkoi taas alavatsa säryt kun laitoin tuon renkaan takasin :S