ehkäisyrengas apua kiitos
En saa sitä millään pysymään emättimessä! Se "tippuu" koko ajan ja aina kun käyn vessassa ja pyyhin niin tunnen kun rengas on puoliksi ulkona! Ja vaikka kuinka työnnän sitä ylemmäs niin ei mene... Se vain luiskahtaa takaisin tohon keskiväliin, mistä tippuu reijälle. Onko jollakin muulla vastaavaa ongelmaa? Tänään tuli myös alavatsa todella kipeäksi renkaasta ja kun otin pois pariksi tunniksi kipu hellitti.... Voikohan kipu johtua juuri tuosta renkaan väärästä paikasta? Pitäisikö vaihtaa rengas pois? Ja jos niin onko hyviä ehdotuksi mihin, e pillerit ja minipillerit kokeiltu eikä ne sovi minulle :S
auttakaa terv. todella kyllästynyt parikymppinen!
Kommentit (22)
Mä luulin että olen jotenkin outo, kun en vaan pystynyt käyttämään ehkäisyrengasta. Kiva tietää että muilla on ollut ihan samoja ongelmia. Yritin puoli vuotta opetella sietämään rengasta ja sitten kyllästyin. Vaikka miten yrittää lyhyillä töppösormilla työntää sen paikoilleen, jonkun ajan päästä se törrötti vähän ulkona. Varsinkin pitkiä matkoja autolla ajaessa rengas valahti alas. Tosi ärsyttävää. Ja lisäksi alavatsa tuli kipeäksi. Kai se ei vain sovi kaikille.
Kiitos hinta tiedosta, täytyy alkaa oikeesti harkitsemaa vaihtoehtoja :/