Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies makaa kaikki päivät sängyssä

Vierailija
07.11.2020 |

Tekee kyllä sovitut kotityöt mutta urakoi ne vauhdilla vartissa. Tekee muutaman työvuoron viikossa eli töissä käy mutta ei ihan kokopäiväisesti. Muun ajan oikeastaan vain makaa sängyssä läppärin kanssa katsomassa leffoja, selaamassa nettiä tai nukkuu.

Ei ole kiinnostunut touhuamaan lasten kanssa, sanoo kyllä että lapset saa tulka hänen kanssa katsomaan koneelta lasten ohjelmia mutta se makaaminen ei taas lapsia kiinnosta yhtään. Ei käy harrastuksussa, ei vietä minun kanssa aikaa, ei tule edes olohuoneen sohvalle makoilemaan jotta voitaisiin siinä samalla jutella jotain.

Ei ole kuulemma masentunut. Sanoo että hänellä on oikeus harrastaa leffoja jos haluaa kun kuitenkin tekee sovitut kotityöt. Erota hän ei halua eikä suostu näkemään mitään ongelmia.

Alan olla aika kypsä. Mikä avuksi?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde matkalle lasten kanssa, saattaa ukolla mieli makaamisen suhteen muuttua. Samaa suosittelen jos on juoppo ukko.

Vierailija
42/44 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen mielestä miehellä liian vähäinen työpanostus osa100000000

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollaisia päiviä, kun en ole syönyt ja nukkunut tarpeeksi. Liian monta päivää mennyt alhaisilla kaloreilla. Vaikea päästä yli niistä päivistä.

Vierailija
44/44 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meidän miehet sukua?

Samaa masentunutta p-skaa täälläkin.

Mitään emme yhdessä tee.

Ainoa asia, jolloin hän tekee, on kun ottaa alkoa, mutta se ei ole ratkaisu :(

On puolisona sellainen joka ottaa, mutta itse ei anna mitään. Minä tykkään ilahduttaa ym, hän on kai tottunut siihen, että hänellä on kivaa mutta hänen ei tarvitse huomioida muita?

itsekkyys? Lapsuudesta opittu? tunnelukkoja? tyhmyyttä? välinpitämättömyyttä? syitä voi vain arvailla :(

Miksi se on masennusta? Jos oma muija ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta