Mies makaa kaikki päivät sängyssä
Tekee kyllä sovitut kotityöt mutta urakoi ne vauhdilla vartissa. Tekee muutaman työvuoron viikossa eli töissä käy mutta ei ihan kokopäiväisesti. Muun ajan oikeastaan vain makaa sängyssä läppärin kanssa katsomassa leffoja, selaamassa nettiä tai nukkuu.
Ei ole kiinnostunut touhuamaan lasten kanssa, sanoo kyllä että lapset saa tulka hänen kanssa katsomaan koneelta lasten ohjelmia mutta se makaaminen ei taas lapsia kiinnosta yhtään. Ei käy harrastuksussa, ei vietä minun kanssa aikaa, ei tule edes olohuoneen sohvalle makoilemaan jotta voitaisiin siinä samalla jutella jotain.
Ei ole kuulemma masentunut. Sanoo että hänellä on oikeus harrastaa leffoja jos haluaa kun kuitenkin tekee sovitut kotityöt. Erota hän ei halua eikä suostu näkemään mitään ongelmia.
Alan olla aika kypsä. Mikä avuksi?
Kommentit (34)
Mitäs otit miehen, jolla ei ole muita harrastuksia kuin leffojen kattelu. Kai sä sen tiesit ennen lapsiakin. Sellasta se nyt on. Mee sen kainaloon sinne sängylle, kato miten reagoi.
Vanhempien tarkoitus ei muutenkaan ole viihdyttää lapsia. Lasten tulee keksiä itse tekemisensä, tai vanhempi ottaa mukaan omaan tekemiseensä, mutta vanhempi ei ole puuhakerhon ohjaaja. Ei mun vanhemmat IKINÄ leikkineet mun kanssa, just ja just äiti pelas kotona ollessaan muistipeliä mun kanssa, kun muut lapset oli koulussa. Iskä otti mukaan kalaan. Siinä se. Ollaan hyvissä väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs otit miehen, jolla ei ole muita harrastuksia kuin leffojen kattelu. Kai sä sen tiesit ennen lapsiakin. Sellasta se nyt on. Mee sen kainaloon sinne sängylle, kato miten reagoi.
Vanhempien tarkoitus ei muutenkaan ole viihdyttää lapsia. Lasten tulee keksiä itse tekemisensä, tai vanhempi ottaa mukaan omaan tekemiseensä, mutta vanhempi ei ole puuhakerhon ohjaaja. Ei mun vanhemmat IKINÄ leikkineet mun kanssa, just ja just äiti pelas kotona ollessaan muistipeliä mun kanssa, kun muut lapset oli koulussa. Iskä otti mukaan kalaan. Siinä se. Ollaan hyvissä väleissä.
Mistä tiedät, ettei miehellä aikaisemmin ollut muita harrastuksia? Luulen että mies pakenee nyt perhearkea leffamaailmaan. Miksi aina vastataan niin kärkkäästi ihmisten kysymyksiin.
Osta miehelle netflix tai joku muu suoratoistopalvelu joululahjaksi.
Sinulla on oikeus valita puolisosi. Jos puoliso muuttuu liiton aikana sellaiseksi, että et enää halua olla hänen kanssaan, on eroaminen oikea vaihtoehto. Itse en haluaisi noin passiivista kumppania enkä isää lapsille, joten valitsisin eron.
Onkohan meidän miehet sukua?
Samaa masentunutta p-skaa täälläkin.
Mitään emme yhdessä tee.
Ainoa asia, jolloin hän tekee, on kun ottaa alkoa, mutta se ei ole ratkaisu :(
On puolisona sellainen joka ottaa, mutta itse ei anna mitään. Minä tykkään ilahduttaa ym, hän on kai tottunut siihen, että hänellä on kivaa mutta hänen ei tarvitse huomioida muita?
itsekkyys? Lapsuudesta opittu? tunnelukkoja? tyhmyyttä? välinpitämättömyyttä? syitä voi vain arvailla :(
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli useita liikuntaharrastuksia kun tutustuimme. Enkä minä halua makoilla siellä sängyssä, olen aktiivinen ihminen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota ero.
Samaa mieltä.
Jos mies ei aio muuttua, ero vaan saman tien.
Ja sinä makaat palstalla. Missäs ne lapset nyt on? Tabletti kourassa?
Normaali mies vahtaa telkkaria tai selaa nettiä silloin kun ei voi käyttää päihteitä. Seksiä saisi tietty olla enemmän mutta eihän mies saa haluta.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus valita puolisosi. Jos puoliso muuttuu liiton aikana sellaiseksi, että et enää halua olla hänen kanssaan, on eroaminen oikea vaihtoehto. Itse en haluaisi noin passiivista kumppania enkä isää lapsille, joten valitsisin eron.
No hän nyt on lastemme isä tein minä mitä tahansa, erosin tai en. Joten lapsilla on passiivinen isä, siihen en pysty vaikuttamaan. Erota en kylläkään haluaisi vaan haluaisin että hän osallistuisi perhe-elämään. Ap
Mistä lähtien on ollut tuollaista? Olisiko koronamasennusta, vai jatkunut pidempään?
Mitä väliö sillä on missä ihminen aikansa viettää?!
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien on ollut tuollaista? Olisiko koronamasennusta, vai jatkunut pidempään?
Pari vuotta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko verikokeet kunnossa?
Ei hän mihinkään lääkäriin suostu kun omasta mielestään kaikki on hyvin ja hän vain katsoo elokuvia ja vähän välillä lepää. Ap
Jos mies haluaa katsoa Alien leffaa, se katsoo sua!
ja tämä saaga jattkuu.. Vuosi 1 (Alien 1), vuosi 2 (Alien 2), jne.. tajusit kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta. Ap
Se on hyvä alku sohvien mieheksi. Muista hoitaa palvelu että riittää olutta ja pientä naposteltavaa. Naisen tärkein tehtävä on palvella miestään kaikissa tilanteissa.
Onkos teillä seksiä ja minkälaista ja kuinka usein? Oireiden perusteella on testosteronit alhaalla mutta jos jaksaa panna edes jotenkuten kuin sonni niin teoriani romuttuu.
Ota ero.