Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen vanheneminen

Vierailija
25.02.2014 |

Pohdiskelin tässä sitä, miten naisen hedelmällisyys laskee 30 jälkeen rajusti ja asian biologista puolta (miehet tuntevat eniten vetoa alle 30v naisiin). Miten tämä näkyy pitkissä parisuhteissa? Miehet, onko vaimonne/ tyttöystävänne vanheneminen ollut teille "ongelma" ja väheneekö hänen viehättävyytensä silmissänne rajustikin iän myötä? Saa olla rehellinen (mutta ei mielellään pelkkää suunsoittoa/trollailua  pelkän suunsoittamisen/trollaamisen takia).

Entä naiset, mitä ajattelette miehenne vanhenemisesta, tai omasta vanhenemisestanne ja sen vaikutuksesta suhteeseen?

t. ahdistunut yli 30v nainen... tässäkö elämä oli? Jättääköhän mieheni minut kohta jonkin parikymppisen takia ja mitä sitten enää teen elämälläni? :(

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kolmenkympin kriisi. Ihan tavallinen asia. Ole itsellesi vähän armollisempi.

Mutta sitten mitä haluaisin kertoa sulle, ei KAIKKI vaihda puolisoa nuorempaan. Mun koko perheessä, suvussa jne ei ole ketään eronnutta ja ikäeroa puolisoiden välillä on vain vähän. Just oli veljentyttäreni häät ja oli kiva todeta, että kaikki parit ovat pysyneet yhdessä :)

Kaveripiirissä on muutama avioero ja aika lailla omanikäisten kanssa miehet ovat menneet yhteen uudessa suhteessa, just tässä yksi tuttu mies muutti yhteen ex-vaimoaan pari vuotta vanhemman naisen kanssa.

Varmaan mediasta peräisin ja ihan liioiteltu asia tuo että kaikki on vaan nuorempaan vaihtamassa.

Itse olen ollut onnellisesti naimisissa kohta 20 vuotta ja olen miestäni pari vuotta vanhempi. Enkä edes mikään hätkähdyttävä kaunotar ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen ikinuorekas jne vaan ihan tavallinen nainen.

Tsemppiä ap!

Kivat sinne HELLUNTAI SEURAKUNTAAN!!!!!ei oo yhtään h.o.mo.a näköpiirissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan