Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä te, yli 35v naiset, saatte iloa/syytä elämään? Itkettää tämä ikä.

Vierailija
07.11.2020 |

Hyvää syntymäpäivää vaan mulle, 5v niin neljäkymmentä!
Tässä monta viikkoa itkenyt ja ahminut, ahdistaa.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että tässä iässä ei naisella ole enää mitään hyvää odotettavaa elämässä, elämä on turhaa. Vuoden pari saa vielä täyteaineilla ja kirurgin veitsellä armonaikaa, mutta kun vaihdevuodet pyörähtää käyntiin, ei niistäkään ole enää apua. Itsellä alkoi jo.. Sanon tämän vaan siksi, että fakta nyt sattuu olemaan se, että ulkonäön romahtaminen on se todellinen syy, että naisen elämä menettää arvonsa. Mutta ei niin vanhaa ja kurttuista ukkoa löydykään, ettei aina joku nainen kiinnostuisi.

N38

Enpä ihmettele masennustasi kun elät vain ukoille.

Vierailija
22/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että tässä iässä ei naisella ole enää mitään hyvää odotettavaa elämässä, elämä on turhaa. Vuoden pari saa vielä täyteaineilla ja kirurgin veitsellä armonaikaa, mutta kun vaihdevuodet pyörähtää käyntiin, ei niistäkään ole enää apua. Itsellä alkoi jo.. Sanon tämän vaan siksi, että fakta nyt sattuu olemaan se, että ulkonäön romahtaminen on se todellinen syy, että naisen elämä menettää arvonsa. Mutta ei niin vanhaa ja kurttuista ukkoa löydykään, ettei aina joku nainen kiinnostuisi.

N38

Sinulla itselläsi on valta määritellä elämäsi arvo ja suunta. Annan sen sinulle meiltä muilta, ole hyvä. Älä luovu siitä enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Tämähän se. "tyttöly ja puristelu loppuu" = muutut vastenmielisen näköiseksi. Jee

Oikeastiko te määritätte elämänne ja arvonne miesten kautta? Tuhlaatte yhden ainoan ainutlaatuisen elämänne sen miettimiseen, mitä muut teistä miettivät? Keksikää nyt joku toinen tarkoitus sille.

Vierailija
24/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista ja heidän kasvustaan. Ihana kun pikkulapsiaika on takana ja lapset jo koululaisia. Toisaalta odotan myös jo aikaa kun lapset muuttavat kotoa pois ja aloittavat omat elämänsä.

Tavallisen tylsästä aviomiehestäni jonka kanssa voi katsella iltaisin tv:tä ja vuorotellen hieroa toistemme jalkoja.

Omista harrastuksista joille on nyt enemmän aikaa. Eikä minun harrastukset edes ole kummoisia: käsitöitä, valokuvausta, luonnossa retkeilyä.

Työstä ja kivoista työkavereita. Olen ihan vain lähihoitaja mutta löytänyt kutsumukseni ja kivan työpaikan, jossa voin tehdä työni hyvin.

Omakotitalosta jonka parissa on aina jotain tekemistä. Pikku remonteista ja pihahommista. Omien kättenjälkien näkemisestä.

Elämäni on yksinkertaista ja nautin siitä.

N40

Vierailija
25/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin se vähän menee, että jos ei kykene löytämään elämäänsä muuta sisältöä kuin ulkonäkö, niin elämä on tarpeettoman nuorena "ohi". Minä taas ajattelen, että elämä on "ohi" vasta sitten kun arjen toimintakyky menee. Toivottavasti siihen on vielä kymmeniä vuosia.

N39

Vierailija
26/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiitollinen seuraavista:

- Lapset

- Mies

- Terveys

- Hyvä kunto

- Taide

- Jokainen aamu kun elän

Rupsahtanut toki olen, mitä väliä. Kaikki vanhenevat. Se, että vanhenee, tarkoittaa että on elossa. Elämä ei ole itsestäänselvyys. ❤️

27/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap :) Hyvää syntymäpäivää :)

Minusta tuo ikäsi on juuri optimaalinen naiselle, ei oo mikään tytönhupsu vaan ihan oikea nainen ja toisaalta et ole mikään vanhus vaan ruusunnuppu nuutumaton :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
28/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 39 ja vielä ihan sileä. Geenit ja elämäntavat vaikuttaa. Mutta muuten kyllä tuntuu kieltämättä siltä, että kaikki kiva on takana päin. Eniten harmittaa se, että työelämässä en saavuttanut mitään merkittävää. Lapset kasvaa liian nopeasti, ja suren jo sitä että muuttavat pois.

Vierailija
29/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 40 v. tänä vuonna ja jotain hiton kummallista tapahtui. Ulospäin se näyttää siltä, että olen kriisissä. Mietin avioliiton jatkamisen mielekkyyttä, mietin missä haluan asua, mitä haluan tehdä työkseni. Tosi isoja asioita. Todellisuudessa tässä on kyse siitä että viimeinkin ihan oikeasti mietin mitä _minä_ haluan. Muiden mielipiteet ei tunnu enää niin tärkeältä. Ja se tuntuu hyvälle. En ole pitänyt synttäreitä koskaan mitenkään merkityksellisenä asiana, mutta jostain syystä moni kokee tämän saman juuri nelikymppisenä. Siinä on melkein kuin jotain taikaa.

Vierailija
30/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: vähän samoilla fiiliksillä toinen 35v hetki sitten täyttänyt, järkky ikäkriisi päällä.

Vierailija
31/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ikä 40-50 oli kulta-aikaa. Lapset jo vähän kasvaneita, työ meni hyvin, terveys hyvä. Mutta ai niin, se oli 2000-luvun alkua, jolloin naiset eivät rehvastelleet paljailla takapuolillaan instassa. Ulkonäköpaineet ja nuoruuden vaatimus on nykyään aivan toista. Ja naiset itse tukee tätä kehitystä, kuten Marinkin joka käyttää hyväkseen nuoruuttaan ja kauneuttaan ammatissa, johon ne eivät olennaisesti kuulu.

Miten niin käyttää hyväkseen? Hänhän nimenomaan peittelee runsaat ryntäänsä eleganteilla vaatteilla. Eikä siitä korukuvastakaan käynyt ollenkaan ilmi, että miten isot ne todellisuudessa ovat.

Vierailija
32/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 39 ja vielä ihan sileä. Geenit ja elämäntavat vaikuttaa. Mutta muuten kyllä tuntuu kieltämättä siltä, että kaikki kiva on takana päin. Eniten harmittaa se, että työelämässä en saavuttanut mitään merkittävää. Lapset kasvaa liian nopeasti, ja suren jo sitä että muuttavat pois.

Ihosi ei ole enää kostea ja kiinteä. Tiedän tämän koska olen 39 myös ja ihoni karkeutui toissa vuonna.

Vierailija
33/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Tämähän se. "tyttöly ja puristelu loppuu" = muutut vastenmielisen näköiseksi. Jee

Ei nuoria siksi nipistellä että he ovat niin viehättäviä vaan siksi että tehdään asema yhteisössä selväksi. Niin on aina tehty, naisille omalla tavallaan ja miehille metodi on eri mutta tunnistettavissa joka yhteisössä.

Nuoren tulokkaan täytyy itse todistaa uskottavuutensa ja vasta sen jälkeen pääsee eroon siitä juniorin asemasta

Vuosien ja kasvun myötä itsetuntemus ja -luottamus paranee ja mahd kähmijät ymmärtävät kunnioittaa vertaisinaan

Parempi niin kuin nipisteltävänä, usko pois

Vierailija
34/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt. Minä olen 43 vuotias ja tyytyväisyys omaa elämää kohtaan on mallillaaan. Perusasiat on kunnossa, lapset, pitkä avioliitto, pian velaton talo, mukavat työpaikat ja kivat harrastukset. Vastoinkäymisiäkin tietysti on, kenelläpä ei olisi, mutta elämänkokemus on antanut eväitä selvitä eteenpäin. Ikä tuonut mukanaan itsevarmuutta ja saatellut poispäin joutavasta ulkonäkökeskeisyydestä "aidompien" arvojen pariin.

Vierailija
35/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihan sekaisin. Tässä kun tulee 50 vuotta täyteen tulee oikeasti se aika kun voi alkaa heittää hyvästiä seksikkyydelle. Teillä on vielä kokonaista 15 vuotta aikaa. Nauttikaa siitä ajasta. Salille ja pilkettä silmäkulmaan.

Vierailija
36/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelta on vaikea näyttää vanhempana mutta kyllä oma ikääntyminen on tuonut sen huomion että kauniisti ikäisensä näköiset naiset kääntää pään. Karita Tykkä, Mari Perankoski, Janina Fry.. Minä kuulun niihin joille parikymppiset näyttää vaan omilta lapsilta. Tulkaa pois sieltä somesta naiset, kypsään ikään kuuluu itsevarmuus

Vierailija
37/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kun olen 35 v eli 5 vuoden päästä. Lapseni ovat 12, 10 ja 5 vuotiaita. Toivottavasti koti on silloin jo remontoitu ja olen saanut vakituisen työn. Voisin kuvitella että itselleni elämäniloa viiden vuoden päästä tuovat lapset, lemmikit, työ ja liikunta. Minulla on haaveena treenata itseni huippukuntoon ja juosta ainakin maratoni. Toivon, että terveys pysyy mahdollisimman pitkään. Mikä sinua inspiroi tai ilahduttaa?

Vierailija
38/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, parhaat asiat elämässäni olen saavuttanut ulkonäköni avulla. Enää siihen ei ole mahdollisuutta, joten se ovi on sulkeutunut. Onneksi olen sentään ymmärtänyt tehdä itselleni edullisia diilejä pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
39/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35han on ihmisen parasta aikaa!

Täysin aikuinen, järki jo kehittynyt, itsetuntemus myös, elämänkokemusta karttunut, mutta vielä nuori ja vahva.

Vierailija
40/154 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule jo 35 kirjoitti:

Paha vielä sanoa, 11 vuotta vielä niin 35 kilahtaa mittariin.

11 vuoden päästä, lapset ovat 12 ja 14 vuotiaita ( eli ei enään taaperorallia ).

Olen silloin jo valmistunut ja työelämässä perus 3-4k:n palkalla.

Tod näköisesti nuoruuden vippimokat on kuitattu siihen mennessä.

Eli enemmän vapaa-aikaa, enemmän rahaa, isompi asunto, ja 2 ihanaa lasta ilman jatkuvaa vahtimista.

Oi, kuullostaa ihanalta !

Oletko tullut ajatelleeksi että jos se elämä ei menekään noin niin kuin olet kuvitellut?

Tulee lisää lapsia, ehkäisy voi pettää, lapsi sairastuu, sinä sairastut, koti palaa, joku muu onnettomuus, mies löytää toisen, sinä rakastut toiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi